![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle info vind je op www.rva.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als elke niet werkende niet werkzoekende wordt meegeteld, dan zouden er geen of amper werkoze uitkeringsgerechtigde allochtonen moeten zijn zeker hé. De reden waaraan de slechte score van Belgie ligt is hier al tien keer aangehaald.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoofdschuldige is de domme autochtone VLD/CDVSPA kiezer. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 13 september 2008 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je citeert zelfs uit het artikel dat de werkloosheid bij allochtonen dubbel zo hoog is als bij autochtonen. Bij autochtonen is dat toch niet 25%. http://www.npdata.be/Data/NIS/EAK/2005/Be-tot-pct.htm 10 maal dezelfde reden. De werkloosheid die onbeperkt is in de tijd. (Wat niet betekent dat iedereen recht heeft op werkloosheidsvergoeding, onbeperkt in de tijd) Laatst gewijzigd door artisjok : 13 september 2008 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat nog te maken met? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is een API vergoeding? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat dit direct gelinkt wordt aan Congo en 'negers', laat ik volledig voor uw rekening maar het geeft toch aan op welk een schalkse manier u verkiest te vervallen in het verdraaien van woorden in een reactie die voor de rest elk gebrek aan intellectuele volwassenheid ontbeert. Nu, ik veronderstel dat u zelf een rijke ervaring hebt in het tewerkstellen van verschillende personen met verscheidene culturele achtergrond zodat u met recht en rede mijn eigen ervaringen kan tegenspreken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn mensen die nog moeten gaan werken ook, he. En nu moet ik trouwens mezelf klaarmaken voor vertrek. We vertrekken op reis naar Italië. Staart tussen de benen dus niet, geïntimideerd door jou dus nog minder. Groetjes en salut.
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De vrouw(en) van de betrokkene worden hierbij ook als éénouder gezinnen gezien. Hoe precies het in elkaar zit weet ik ook niet en jammer genoeg ontbreekt het me nu aan tijd om dat op te zoeken. Een andere wachttijd of niet, ik weet wel dat ikzelf 6 maand ging moeten wachten (wat mij te dom voor woorden leek en dus maar een andere oplossing ben gaan zoeken), mij werd toen wel verteld door anderen dat migranten één of ander startbudget kregen. Maar ik zeg het, hoe het precies in elkaar zit... Groetjes en tot binnen een 7tal dagen
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Als je niet precies weet hoe het in elkaar zit, wees dan voorzichtig met wat je hier voor waar vertelt. 3 Zeker en vast geen andere wachttijd. 4 Dan gaat het over werkloosheidsvergoeding? 5 Wie vertelde je dit? Toch niemand binnen een officiële instantie. Iemand aan de toog? 6 Ik kijk ernaar uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() de stad Gent telt 10821 werklozen , aan een gemiddelde uitkering van 856 e kost dit
4.500.000.000 fr per jaar , en nog een paar miljard kindergeld wsl |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een Belg die in Spanje drie jaar heeft gewerkt, en die terugkomt naar zijn vaderland gaat op de wachtlijst.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
hier lanceer je wel een serieuze beschuldiging. Ik zou graag willen dat je dit kan hard maken. Ik heb nooit van deze regeling gehoord. Bewijs het.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 16 september 2008 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Altijd de lokale bolleboos geweest ?
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() google eens jongen! ongeveer iedereen weet het! stond in alle kranten naar aanleiding van de fraudezaken in dit verband die regelmatig aan hetlicht komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik moet niet met bewijzen afkomen, wel jij, als je serieus wenst genomen te worden. Jij bent met deze bewering gekomen, bewijs het ook.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben je bibliothecaresse niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
niet rond de pot draaien. bewijs gewoon dat deze bewering juist is, wan ik vind het een serieuze beschuldiging: Citaat:
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 16 september 2008 om 09:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat van Spanje Circe; klopt dit wel?
Want Spanje is E.U en dus tellen dagen die gepresteerd worden wel mee volgens het intenationaal arbeidsrecht. Kan het zijn dat je jezelf hierin vergist hebt? Wat Turkije betreft moet ik eens mezelf er in verdiepen; weet niet meer van buiten hoe dit zat maar het zou kunnen volgens een of ander bilateraal verdrag? |
![]() |
![]() |