![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Kan ik ook 500€ extra betalen zodat mijn kinderen op geen enkel gebied met de barbaarse islam en zijn volgelingen in contact moet komen ? Waar kan ik tekenen ?
Je bent hier in Belgie. Wij eten graag dood varken. Get over it. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pelgrim : 13 september 2008 om 22:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() De laatste keer dat ik per vliegtuig reisde kwam ik toe in de luchthaven van Londen-Heathrow. Bleek dat er daar een voormalige rokersruimte werd omgevormd tot gebedsruimte. Het stond niet gespecifieerd voor welke religies dus ik neem aan dat in principe iedereen van een religieuze gezindte daar kan bidden indien gewenst.
Op zich is dit niet problematisch en als het kan helpen om de soms lange wachttijden voor een vlucht te overbruggen, ach ja waarom niet. Alleen stel ik me dan de vraag hoe "persoonlijk" dit gebed dan nog is. Zomaar in een openbaar gebouw, in een ruimte met kale witte muren, een saai onbeduidend interieur, niet eens zeker of je wel in gezelschap bent van geloofsgenoten. Werkt dit niet een tikkeltje banaliserend? Nu ja, als men vurig gelooft zal dit wel geen rol spelen zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 14 september 2008 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan jij de redenen aanhalen voor het tegendeel? 2 Dit is correct, maar de kinderen die meekomen zijn daarom nog niet hooggeschoold. 3 Uit onderzoek blijkt ook, dat kinderen uit de hogere sociale klassen meer kansen hebben in het onderwijs, dan kinderen uit de lagere sociale klassen. (ongeacht of zij migrantenkinderen zijn ) Daar werd in een andere draad over gediscussieerd. http://forum.politics.be/showthread.php?t=110276 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind niet dat het de taak is van het regulier onderwijs om zich met die taalachterstand bezig te houden. De moedertalen in onze diverse gemeenschap beperken zich niet enkel tot het Arabisch. Onbegonnen werk, vind ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rudy; denk je nu echt dat bedrijfsleiders weten welke moslim tot welke groep behoort?
Het verzoek werd niet afgewezen omdat het salafisten waren hoor; binnen bedrijven weten ze echt niet wat die verschillen zijn! Trouwens; ook milli gorusrichting bemoeide zich ermee; moslims die dit eigenlijk niet wilden lieten zich niet horen! Reden; dat zijn gelovige broeders! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het wel de taak van het regulier onderwijs om zoveel mogelijk kinderen zo veel mogelijk kansen te geven. Niet alleen voor anderstaligen maar ook voor kinderen van sociaal lagere klassen. Er zijn hier inderdaad meerdere andere talen aanwezig, maar daarom nog niet in alle scholen. Nu wordt er ook al extra geld uitgetrokken voor scholen met meer "sociaal zwakkeren" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tijdens de ramadan werken de moslims gewoon door tot het donker is, en nemen dan een break van 45 minuten. De niet-moslims volgen het gewone schema. Die regeling werkt prima.
![]() |