![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
we zitten hier niet in het derde rijk.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() argumenten op ?
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Alweer 'n duitser... lol, neen, sorry, ik maak m'n post wat zinvoller... Je kan helemaal niet gaan zeggen dat een marrokaantje per definitie een crimineel is, maar je moet wel je ogen openhouden en eventjes kijken wat er aan het gebeuren is. Er zijn een massa aan autochtone criminelen, maar het verschil in de vorm van criminaliteit baart me meer zorgen. Een allochtoon zal blijkbaar (naar mijn visie) zich sneller profileren in criminaliteit als een oud vrouwtje halfdoodkloppen voor 20 euro, of een zwerver in elkaar timmeren omdat die zijn levenstijl tegen de ramadan ingaat. En dan heb je bij autochtonen wat meer oplichters en pedofielen (al begint dat ook wat te veranderen). Ik persoonlijk heb dus meer kans om negatief in contact te komen met een allochtoon, daar ik geen kind meer ben (en geen mooi kind was ![]()
![]() |
#87 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() natuurlijk, beste excalibur
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neenee, dat is niet circe en co!
dat is Fallen Angel en Goodwill en co! volgens jullie ontstaat criminaliteit door sociale achterstelling en armoede (hoezo achter-stelling? wie stelt hen achter? iedereen is toch gelijk? hebben gelijke kansen en gelijke mogelijkheden? niet ?). daaruit volgt dat wie crimineel is, dus sociaal achtergesteld en armoedig schijnt te wezen (volgens jullie uitleg althans). bijgevolg is wie sociaal achtergesteld en armoedig is, automatisch "prone" om chrimineel te zijn. Niet? dus wie zegt hier wat? en nu wat cijferwerk. Op een totale bevolking van 10.000.000 hebben we 10.000 (negen om correct te zijn, maar dit rekent beter) criminelen in de gevangenis zitten. Op een bevolking van 10.000.000 zijn er 500.000 (ook om het gemakkelijk te maken: het zijn er 600.000) moslims Op de gevangenispopulatie van 9.000 zijn er 4.000 moslims grosso modo zit dus één op 500 moslims in het gevang en zit één op 20.000 autochonen in het gevang. moet ik daaruit nu concluderen dat �*lle moslims sociaal achtergesteld, arm en ellendig zijn? terwijl er bij de allochtonen maar één op 4000 sociaal achtergesteld is? Of is slechts één op 400 moslims sociaal achtergesteld, terwijl het slechts één op 20.000 normale belgen zou moeten zijn die van een uitkering leven? en hoe komt dat dan? Toch niet omdat ze hun wijsheidstanden hebben laten verwijderen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 september 2008 om 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hehe, cultuur bijbrengen? handjes afpakken ja ![]() Mmmm, misschien wat grof van me, maar ja, 't is er al uit. Ik ben het eigenlijk een beetje beu om steeds maar dezelfde argumenten te horen van "ja maar weet je wat wij allemaal gedaan hebben in de tijd?" Weet je, "de tijd" kan me gestolen worden en mag voor mij ontploffen, ik leef nu, ik was er niet bij toen, en ik kan er ook niets aan doen. Ik wil dat het NU anders is ![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat ze NU massaal illegaal naar hier komen zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 september 2008 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je ooit al uit je koloniale denkpatroon kunnen stappen? of blijf je erbij dat die arme achterlijke zwartjes niet zelf kunnen denken, eten, lopen, tenzij JIJ het hen aanleert? Want d�*t is wel wat je hier nu probeert duidelijk te maken hoor: de arme sloeberkes zijn net als kindjes hé Eno? Als je (lees: de blanke ontwikkelde homo sapiens uit het westen) ze niet goed opvoedt bakken ze er niks van, de onschuldige schaapkes toch! Allemaal de schuld van de blanke haram mannen hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 september 2008 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zitten hier gewoon een paar (vele) nieuw-kolonialen die menen dat ze alles op de rug van de oud-kolonialen kunnen schuiven, terwijl ze ondertussen vooral de normale mensen aan het uitbuiten zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() De helft van de threads hier bestaat uit gefulmineer tegen de Islam en:of de vreemdelingen, of gaat over een Islamprobleem.
Moeten die threads niet naar vreemdelingenpolitiek afgevoerd worden? Acht draden op de eerste bladzijde zijn moslim-gerelateerde topics... |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet zeggen dat de titel mij onmiddelijk aan dit heeft doen denken.
Hoezo, Godwin's point? *hum* Om eventjes in de algemen discussie tussen te komen: - in de VS zijn de zwarten oververtegenwoordigd in de gevangenissen - in Canada en Australië zijn de autochtonen oververtegenwoordigd in de gevangenissen ra ra ra, wat zouden de gemeenschappelijke kenmerken kunnen zijn ?
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 23 september 2008 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft mijn antimaterialisme te maken met mijn beweerde koloniale mentaliteit? Circe, zo zal je me niet op je eiland kunnen houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |