Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2009, 13:17   #81
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Ik zal me niet voortplanten, beloofd.

Weer opgelost.
Gelukkig hoeven jouw nakomelingen dan tenminste niet te leven onder een regime waarvan 'zij' het klimaat geschapen hebben.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 13:37   #82
bloedluiskieken
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Loopt allemaal weer volgens een voorgeprogrammeerd patroontje...
"Kijk eens, ik ben op zijn minst een halve neger en ik durf kritiek geven op Marokkanen".
Het lijkt alsof alleen typische meningen aan bod mogen/kunnen komen. We gaan er nog wel zo'n paar zien, in de toekomst.
Nu leg je de schuld weeral maar eens bij de zijde die het ook maar aandurft om openlijk kritiek te geven... dat bewijst naar mijn persoonlijke mening jouw vooringenomenheid naar mensen toe die kritische vragen durven stellen bij de multiculturele samenleving
bloedluiskieken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 13:45   #83
KaliYuga
Lokaal Raadslid

KaliYuga's schermafbeelding

Standaard

Multicul is een van de uitwassen van het internationaal kapitaal. De ironie is dat multiculturalisme een monocultureel fenomeen is. Je kan niet multicultureel zijn in Saoedi-Arabië. Het is de links-liberale zeitgeist die het voortbrengt.
Onze kernwaarden zijn dat er net geen kernwaarden zijn.
De complete erodering van cultuur als een relevant begrip voor de identiteit van een individu ( groepen zijn nog irrelevanter ).
Alles wordt in een cultuurrelativistische soep gesmeten.
Oud 24 augustus 2009, 13:47   #84
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaliYuga Bekijk bericht
Multicul is een van de uitwassen van het internationaal kapitaal. De ironie is dat multiculturalisme een monocultureel fenomeen is. Je kan niet multicultureel zijn in Saoedi-Arabië. Het is de links-liberale zeitgeist die het voortbrengt.
Onze kernwaarden zijn dat er net geen kernwaarden zijn.
De complete erodering van cultuur als een relevant begrip voor de identiteit van een individu ( groepen zijn nog irrelevanter ).
Alles wordt in een cultuurrelativistische soep gesmeten.
soep
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 14:03   #85
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
In mijn filosofie zijn dat helemaal niet toevallig Marokkanen. De post van mij die u citeert was echter geen reactie op het artikel van dhr. Prem. Daar ik niet het eeuwige leven heb, hoef ik een stelling ook niet zo lang vol te houden. Nog een jaar of 40 (50 als ik geluk heb) zal ruim volstaan.
Misschien word je over tien jaar in één of ander steegje wel neergestoken door een groepje Marokkanen... ()

Ik geloof ook niet in de stigmatisering van een hele bevolkingsgroep (dé Marokkanen, dé Turken) maar ben al lang afgestapt van het minimaliseren ervan. Het minste wat men kan zeggen is dat 'een groot deel van de Marokkaanse jeugd in grootsteden' krapuul is dat dringend een harde heropvoedingshand nodig heeft. Deels omdat wij (de overheid) dat verplicht zijn en hierin heel wat schade in te halen hebben.
Oud 24 augustus 2009, 15:10   #86
astuf larcga
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti Bekijk bericht
http://www.geenstijl.nl/archives/images/PREM.html

Als zelfs de meest verstoke multiculaanbidders het licht beginnen in te zien...
Als zelfs de Prem het moe is, hé ... Als er nu iemand van goede wil is, met gevoel voor humor dan ook nog, is hij het wel. En zélf allochtoon. Ik denk dat zo langzaam aan iedereen in Nederland en België de Marrokkanen moe zijn , zowel de autochtonen als de andere allochtonen...
astuf larcga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 15:12   #87
Mass13
Partijlid

Mass13's schermafbeelding

Standaard

Tiens, hier wordt er momenteel het meest geklaagd over de Oost-Europeanen...
Oud 24 augustus 2009, 15:13   #88
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Misschien word je over tien jaar in één of ander steegje wel neergestoken door een groepje Marokkanen... ()
En misschien hadden de Maya's wel gelijk ...

Citaat:
Ik geloof ook niet in de stigmatisering van een hele bevolkingsgroep (dé Marokkanen, dé Turken) maar ben al lang afgestapt van het minimaliseren ervan. Het minste wat men kan zeggen is dat 'een groot deel van de Marokkaanse jeugd in grootsteden' krapuul is dat dringend een harde heropvoedingshand nodig heeft. Deels omdat wij (de overheid) dat verplicht zijn en hierin heel wat schade in te halen hebben.
In alle tijdsgewrichten heeft altijd gegolden dat men over een deel van de verarmde stadsbevolking kon zeggen dat het 'krapuul is dat dringend een harde heropvoedingshand nodig heeft'. Er zijn zelfs verarmde stadsbevolkingen geweest waarvan de goegemeente in het desbetreffende tijdsgewricht zei dat die heropvoedingshand geen zier zou helpen...
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 15:15   #89
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Het zat al die tijd al fout tussen hindoes en moslims in (niet alleen) Nederland maar Prem meende van enige afstand dat er werd overdreven.

http://www.ikonrtv.nl/kerknieuws/nie...on=tellAfriend
Oud 24 augustus 2009, 15:18   #90
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Vooral het laatste stuk is interessant vind ik;

"moe van het steeds de verstandigste te zijn",
"Wilders wordt plots interessant",
"op Wilders stemmen, niet omdat-ie oplossingen heeft, maar omdat het goed voelt",
"frustratie uitleven"

Dat klinkt als overgeven aan het buikgevoel, Fallen Angel vat het goed samen met "Ik ben het beu om na te denken over de dingen daarom word ik rechts"

Noem je dat dan "het licht zien"?
Er is inderdaad een probleem, maar los je dat dan op door er gefrustreerd op te reageren?, nee toch.
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 15:21   #91
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Vooral het laatste stuk is interessant vind ik;

"moe van het steeds de verstandigste te zijn",
"Wilders wordt plots interessant",
"op Wilders stemmen, niet omdat-ie oplossingen heeft, maar omdat het goed voelt",
"frustratie uitleven"

Dat klinkt als overgeven aan het buikgevoel, Fallen Angel vat het goed samen met "Ik ben het beu om na te denken over de dingen daarom word ik rechts"

Noem je dat dan "het licht zien"?
Er is inderdaad een probleem, maar los je dat dan op door er gefrustreerd op te reageren?, nee toch.
Nee, wel door die frustraties eindelijk eens ernstig te nemen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 15:50   #92
astuf larcga
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Loopt allemaal weer volgens een voorgeprogrammeerd patroontje...
"Kijk eens, ik ben op zijn minst een halve neger en ik durf kritiek geven op Marokkanen".
Het lijkt alsof alleen typische meningen aan bod mogen/kunnen komen. We gaan er nog wel zo'n paar zien, in de toekomst.
Zélfs " halve negers " ( Prem is van Indische afkomst dacht ik, geen halve, noch hele Afrikaan ) geven kritiek op deze bevolkingsgroep, of toch tenminste op een zeker aantal jonge vertegenwoordigers daarvan.
Dat zijn dan ook een vreselijke bende arrogante schurken, die hun gemeenschap zeker geen goede reputatie geven .
Oud 24 augustus 2009, 15:53   #93
astuf larcga
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Grappig artikel.

Korte samenvatting van het artikel: "Ik ben het beu om na te denken over de dingen daarom word ik rechts".

Zegt genoeg over de geestelijke vermogens van rechts als ze zelfs uitpakken met dit soort artikels.
Ik vind dat je niet " rechts " hoeft te worden, om het wangedrag van een bende crapuul beu te worden. Het is een doodnormale, menselijke reactie.
Oud 24 augustus 2009, 15:56   #94
astuf larcga
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik begrijp die man niet!!!!

Jaren lang staat hijte roepen dat er niets aan de hand is en dat de autochtonen verdraagzamer moeten worden!

Jaren lang maakt hij iederen die iets durft te zeggen over het gedrag van de allochtone jongeren uit voor NAZI en RACIST, nu word hij zelf plots NAZI en RACIST.
Hier kan maar één reden voor zijn, hij heeft eindelijk zelf problemen gekregen met de allochtone jongeren.
Maar hij is wel één van de laatste die hen iets mag verwijten, want hij is één van de schuldigen aan hun problemen.
Ja, problemen, want dat ishet wat deze jongeren hebben.
Niemand die hen begeleid, niemand die hen mag en kan bestraffen, niemand die hen zegt wat ze wel en niet mogen.
Wie deze jongeren met harde hand wil begeleiden word voor de rechter gebracht, wie voor deze jongeren durft harde straffen voor te stellen word voor de rechter gebracht, wie deze jongeren durft te zeggen wat wel en niet kan word voor de rechter gebracht.
En ja, dit allemaal dankzij mensen zoals deze meneer.
Deze man kan dus enkel zwijgen, slikken en zijn nederige verontschuldigen aanbieden aan de rest van de bevolking.
Wijze woorden.
Oud 24 augustus 2009, 15:56   #95
wouterv
Vreemdeling

wouterv's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Heeft het blanke establishment die mensen naar hier gehaald voor cheap labor? Ja.
1) Ja, maar je moet het zo zien: hier was werk dat niemand wou doen, ginder (Italie, later Spanje, Griekenland, Marokko en Turkije) was geen werk. Dus het blanke establishment heeft die mensen werk gegeven en bovendien kregen deze landen enorme hoeveelheiden steenkool van Belgie. Was dit een goede oplossing? Neen, één van de vele grote fouten van het blanke establishment. Laten we die fout dus geen 2de keer begaan en weer 100.000 vreemden regulariseren omdat die mensen onze pensioenen gaan betalen en ons later gaan verzorgen in het rusthuis/ziekenhuis. Is het trouwens niet enorm egoistisch om voor werk dat wij niet willen doen arbeidskrachten te importeren? Zou men de vlaamse werklozen niet beter een 'stamp onder hun gat' geven en verplichten te werken dan het weg te geven? Zouden we in tijden van crisis niet blij moeten zijn met werk, wat voor dan ook?
2) Wat hebben mensen die in de jaren 50-60 naar hier emigreerden voor werk (waarvan een groot deel tot op heden nog steeds niet ingeburgerd is) nu te maken met allochtone hangjongeren die de steden onveilig maken en ons land terroriseren?
3)Wat heeft het vb te maken met het blanke establishment dat die mensen naar hier haalde voor cheap labor. Als er één positief ding is aan het vb is het dat zei leren uit de fouten die in het verleden zijn gemaakt.
4) Zeg eens iets positiefs over het blanke establishment. Of moet ik mij schamen blank te zijn? Als ik om mij rond kijk en de media volg moet ik dat blijkbaar wel, want wat wij toch allemaal gedaan hebben! Schande! ...

(veel is off topic, mijn excuses hiervoor maar het moest er eens uit)
wouterv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 15:59   #96
astuf larcga
Banneling

Standaard

Citaat:

Daarvoor hebben we een échte regering nodig, met integere politici.
Oud 24 augustus 2009, 16:04   #97
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouterv Bekijk bericht
1) Ja, maar je moet het zo zien: hier was werk dat niemand wou doen, ginder (Italie, later Spanje, Griekenland, Marokko en Turkije) was geen werk. Dus het blanke establishment heeft die mensen werk gegeven en bovendien kregen deze landen enorme hoeveelheiden steenkool van Belgie. Was dit een goede oplossing? Neen, één van de vele grote fouten van het blanke establishment. Laten we die fout dus geen 2de keer begaan en weer 100.000 vreemden regulariseren omdat die mensen onze pensioenen gaan betalen en ons later gaan verzorgen in het rusthuis/ziekenhuis. Is het trouwens niet enorm egoistisch om voor werk dat wij niet willen doen arbeidskrachten te importeren? Zou men de vlaamse werklozen niet beter een 'stamp onder hun gat' geven en verplichten te werken dan het weg te geven? Zouden we in tijden van crisis niet blij moeten zijn met werk, wat voor dan ook?
2) Wat hebben mensen die in de jaren 50-60 naar hier emigreerden voor werk (waarvan een groot deel tot op heden nog steeds niet ingeburgerd is) nu te maken met allochtone hangjongeren die de steden onveilig maken en ons land terroriseren?
3)Wat heeft het vb te maken met het blanke establishment dat die mensen naar hier haalde voor cheap labor. Als er één positief ding is aan het vb is het dat zei leren uit de fouten die in het verleden zijn gemaakt.
4) Zeg eens iets positiefs over het blanke establishment. Of moet ik mij schamen blank te zijn? Als ik om mij rond kijk en de media volg moet ik dat blijkbaar wel, want wat wij toch allemaal gedaan hebben! Schande! ...

(veel is off topic, mijn excuses hiervoor maar het moest er eens uit)
Lucht je hart maar een jongen! Mag gerust!
En stel je dan iemand voor op een berg, zonder stromend water met een geit, of bruidsschat om te trouwen, die hoort dat hij ergens anders heel rijk kan worden!
Uiteraard werk waarvoor je geen diploma nodig hebt, werk waarvoor je dus in aanmerking komt!
Dat velen die beslissing namen is het beste wat Marokko kon overkomen, het heeft een hele generatie van bittere armoede gered, niemand wilde terug, liever vrouw en kinderen deze kant op, gratis onderwijs, sociale zekerheid, wie gaat er dan terug naar die berg?
Niemand dus...mij best, maar die tweede en derde generatie bewijzen dat we ondertussen wat vergeten zijn,opvoeden!
Ik heb veel respect voor die eerste generatie en gun hen die verdiende welvaart, maar de rest moet eens flink worden aangepakt, de arrogantie loopt de spuigaten uit.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 18:18   #98
astuf larcga
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Lucht je hart maar een jongen! Mag gerust!
En stel je dan iemand voor op een berg, zonder stromend water met een geit, of bruidsschat om te trouwen, die hoort dat hij ergens anders heel rijk kan worden!
Uiteraard werk waarvoor je geen diploma nodig hebt, werk waarvoor je dus in aanmerking komt!
Dat velen die beslissing namen is het beste wat Marokko kon overkomen, het heeft een hele generatie van bittere armoede gered, niemand wilde terug, liever vrouw en kinderen deze kant op, gratis onderwijs, sociale zekerheid, wie gaat er dan terug naar die berg?
Niemand dus...mij best, maar die tweede en derde generatie bewijzen dat we ondertussen wat vergeten zijn,opvoeden!
Ik heb veel respect voor die eerste generatie en gun hen die verdiende welvaart, maar de rest moet eens flink worden aangepakt, de arrogantie loopt de spuigaten uit.
Heropvoed ze , of jaag ze weg ! Zou eens willen zien hoe ze daar in Kazakhstan mee zouden omspringen, met zo een etters !?
Oud 24 augustus 2009, 19:34   #99
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

De oogkleppen vallen af... Spijtig genoeg is het kalf ondertussen al verdronken.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be