![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig hoeven jouw nakomelingen dan tenminste niet te leven onder een regime waarvan 'zij' het klimaat geschapen hebben.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Multicul is een van de uitwassen van het internationaal kapitaal. De ironie is dat multiculturalisme een monocultureel fenomeen is. Je kan niet multicultureel zijn in Saoedi-Arabië. Het is de links-liberale zeitgeist die het voortbrengt.
Onze kernwaarden zijn dat er net geen kernwaarden zijn. De complete erodering van cultuur als een relevant begrip voor de identiteit van een individu ( groepen zijn nog irrelevanter ). Alles wordt in een cultuurrelativistische soep gesmeten.
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik geloof ook niet in de stigmatisering van een hele bevolkingsgroep (dé Marokkanen, dé Turken) maar ben al lang afgestapt van het minimaliseren ervan. Het minste wat men kan zeggen is dat 'een groot deel van de Marokkaanse jeugd in grootsteden' krapuul is dat dringend een harde heropvoedingshand nodig heeft. Deels omdat wij (de overheid) dat verplicht zijn en hierin heel wat schade in te halen hebben.
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Partijlid
|
![]() Tiens, hier wordt er momenteel het meest geklaagd over de Oost-Europeanen...
![]() |
#88 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zat al die tijd al fout tussen hindoes en moslims in (niet alleen) Nederland maar Prem meende van enige afstand dat er werd overdreven.
http://www.ikonrtv.nl/kerknieuws/nie...on=tellAfriend
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Vooral het laatste stuk is interessant vind ik;
"moe van het steeds de verstandigste te zijn", "Wilders wordt plots interessant", "op Wilders stemmen, niet omdat-ie oplossingen heeft, maar omdat het goed voelt", "frustratie uitleven" Dat klinkt als overgeven aan het buikgevoel, Fallen Angel vat het goed samen met "Ik ben het beu om na te denken over de dingen daarom word ik rechts" Noem je dat dan "het licht zien"? Er is inderdaad een probleem, maar los je dat dan op door er gefrustreerd op te reageren?, nee toch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn dan ook een vreselijke bende arrogante schurken, die hun gemeenschap zeker geen goede reputatie geven . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat je niet " rechts " hoeft te worden, om het wangedrag van een bende crapuul beu te worden. Het is een doodnormale, menselijke reactie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
2) Wat hebben mensen die in de jaren 50-60 naar hier emigreerden voor werk (waarvan een groot deel tot op heden nog steeds niet ingeburgerd is) nu te maken met allochtone hangjongeren die de steden onveilig maken en ons land terroriseren? 3)Wat heeft het vb te maken met het blanke establishment dat die mensen naar hier haalde voor cheap labor. Als er één positief ding is aan het vb is het dat zei leren uit de fouten die in het verleden zijn gemaakt. 4) Zeg eens iets positiefs over het blanke establishment. Of moet ik mij schamen blank te zijn? Als ik om mij rond kijk en de media volg moet ik dat blijkbaar wel, want wat wij toch allemaal gedaan hebben! Schande! ... (veel is off topic, mijn excuses hiervoor maar het moest er eens uit) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En stel je dan iemand voor op een berg, zonder stromend water met een geit, of bruidsschat om te trouwen, die hoort dat hij ergens anders heel rijk kan worden! Uiteraard werk waarvoor je geen diploma nodig hebt, werk waarvoor je dus in aanmerking komt! Dat velen die beslissing namen is het beste wat Marokko kon overkomen, het heeft een hele generatie van bittere armoede gered, niemand wilde terug, liever vrouw en kinderen deze kant op, gratis onderwijs, sociale zekerheid, wie gaat er dan terug naar die berg? Niemand dus...mij best, maar die tweede en derde generatie bewijzen dat we ondertussen wat vergeten zijn,opvoeden! Ik heb veel respect voor die eerste generatie en gun hen die verdiende welvaart, maar de rest moet eens flink worden aangepakt, de arrogantie loopt de spuigaten uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() De oogkleppen vallen af... Spijtig genoeg is het kalf ondertussen al verdronken.