![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Vreemdeling
|
![]() En de supporters van Tom Boonen gunnen hem ook een rijkelijk inkomen. Misschien moet er maar eens gestaakt worden tegen de topsporters? Om van de rest maar te zwijgen.
Laatst gewijzigd door Offshore : 4 oktober 2008 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens op uw punt ingegaan en heb dat verworpen omdat er zoiets bestaat als financieringskrediet. Maar, je begrijpt blijkbaar niet de consequenties op economie en groei. Je argumenten voor loonmatiging is een laboratorium concept en houdt met veel factoren gewoon geen rekening! Waarom doet Duitsland het niet beter? Volgens uw model zou hun economie gezonder moeten zijn dan de onze... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De supporters misschien, maar ik zie geen zinnige reden om die zo rijkelijk te vergoeden. Heb je eigenlijk nog een eigen gedacht of neem je werkelijk alles klakkeloos over wat je op tv hoort. Zie je dan zelf niet de eenzijdigheid van die argumentatie in. Alsof het één het ander goed spreekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
2) De staking is zelfs niet meer representatief, als een kleine aggressieve groep iedereen 'verplicht' om mee te doen, dan weet je niet hoeveel mensen "echt" achter de eigenlijke staking staan. 3) Snelwegen zijn de levensaders van onze gemeenschap. Ziekenhuispersoneel, dokters, ambulances, brandweer, maken hiervan gebruik. Deze blokkeren kan dus inhouden dat hartpatienten niet in het ziekenhuis geraken en overlijden, of een brand niet geblust kan worden. Daarom, stakers die hun stakingsrecht misbruiken en zich verlagen tot het afzetten van verkeersaders, zonder compassie de gevangenis ingooien wegens poging tot onvrijwillige doodslag. Punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar hier gaat het nu over loonkosten. Het komt neer op het volgende. De koopkracht van de mensen gaat erop achteruit. Wat is er nu beter: - meer koopkracht door verhoging bruto-lonen, of - meer koopkracht door afbouwen personenbelasting. Antwoord nu eindelijk op de vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Om op uw vorige vraag terug te komen. U vraagt naar een oplossing op een concreet probleem, pragmatisch stel ik dan dat de personenbelasting maar omlaag moet. Maar ik ben geen pragmaticus, vandaar dat ik eerst wil weten hoe dit concreet probleem tot stand is gekomen. Er wordt dan ook gestaakt o.a. voor meer koopkracht, maar dit is iets wat je ruim kan interpreteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Overigens nu het land in economische crisis verkeert, lijkt het me raadzamer om niet zo massaal te gaan staken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aan de leden van dit forum:
Wees galant voor de mensen die morgen de piketten bemannen. Tot morgen !
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken er al enkele waarvan hun olletje al flink open en dicht aan het gaan is. Er zijn een aantal bouwpromotoren die zich serieus achter de oren aan het krabben zijn. Ze hebben 50 milj eigen kapitaal en starten daarmee minstens vijf appartementsgebouwen op van +/- 40 appartementen per gebouw. Dat is altijd goed verlopen geweest in het verleden. De rest van het benodigde kapitaal komt voor een deel van de bank. Het dan nog te kort zijnde kapitaal om alles in zijn geheel af te bouwen, komt van de winst van de appartementen die als eerste opgeleverd worden. Nu blijkt dat er reeds enkele van de kopers, die een appartement gekocht hebben, compromis getekend en al, en waarvoor de kopers een lening nodig hadden, die eveneens reeds toegezegd was door de bank,voor kort een brief ontvingen van de bank waarop vermeld staat, dat de uitbetaling van de lening uitgesteld wordt. Dit is iets nieuw dus. Voordien schijnbaar onbebend. Niemand weet nu schijnbaar hoe dit nu verder in zijn werk moet gaan als straks de termijn versteken zal zijn en de poen nog op zich laat wachten. Laatst gewijzigd door Garry : 5 oktober 2008 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat iedereen die morgen staakt binnenkort zijn/haar job kwijt is.
In een economische situatie als deze is het uiterst onverantwoord van te gaan staken voor MEER loon ! Wees verdorie al content dat ge nog een job HEBT ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Hoe, en ik die dacht dat men overal werkvolk te kort komt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |