![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja vind het ook. Had wel 's willen zien, die site. 'n oude vanuit je favorieten?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() maar antwoord 's over 't geen Ibeke schreef over de tram in Stuyvenberg...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Op de man spelen, door je signature aan te halen? Je koos die toch zelf, of niet ![]() Jij zit niet rustig op een tram? waarom ik wél dan? Maar je wil zitten? Waarom JIJ en de anderen niet? Laat vrouwen zitten op de tram (leerde men je dat nooit?) Ik rij heel rustig met de tram, geen problemen met nieman, in 't ergste geval eens een zatlap... Ik geloof je straffe verhalen wél, zeker als ik lees dat je schrijft "de aanval is de beste verdediging" Als je aanvalt kan je al eens op sterker dan jij vallen hé, dat zocht je dan wel zélf... Ik val enkel aan met mijn pc-klavier (een doordenkertje voor jou).... Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
uiteindelijk haal je 'm signature aan, zoveel je wilt zenne. Wil 'm morgen nog 's aanpassen, met een avatar van Ian Stuart. Maar als zelfs Ibeke een aantal zaken kan toegeven, dan zegt dat toch iets. Moest ik nu de enige zijn die zulke verhalen komt te vertellen, tot daar aan toe. Maar het omgekeerde is eerder waar, jij bent hier zowat de enige die ze blijft ontkennen
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Veilig achter de PC en maar roepen hoe veilig 't buiten wel is. Tja.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
even begripvol en begrijpend, zou het leven er dan niet veel mooier uitzien. regels zijn er om gerespecteerd te worden ,en van mij mag iedere mens zijn leven benaderen zoals hij zelf wil ,als dat maar op een vredevolle, eerlijke en menslievende manier is. wat let ons eigenlijk om zo te leven,en waarom krijg ik zo vaak de indruk dat men niet wil dat wij het het op die manier zouden kunnen ervaren. wat wint men met negatief en brutaal te zijn. hoogachtend |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vlaanderen heeft geen melijwekkende snotteraars nodig ! 8)
![]() |
![]() |
#88 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
emmigreer toch man!
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die 80% zitten misschien ook "Belgische" vreemdelingen die onze nationaliteit naar hun hoofd gegooid hebben gekregen, wat niets verandert aan de zaak, natuurlijk. Uitgenomen voor sommigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dacht ik niet zojuist gelezen te hebben in een tekstje van Ibeke dat we het jonge (en oudere) Marokkaans crapuul best naar een Marokkaanse gevangenis zouden sturen ipv onze driesterren-faciliteiten hier? Dat zou hen pas een lesje leren.. . Er zijn dus ook allochtonen die het begrepen hebben, iets waar ik nooit aan getwijfeld heb, tussen haakjes.Maar neen, "onze wetten zeggen dit en zeggen dat"... Natuurlijk ga je niet akkoord met mij (en vele anderen) maar: onze wetten zijn voor onze mensen, onze gewoontes, onze levenswijze gemaakt!!! Niet voor lieden die blijkbaar uit een andere wereld komen en voor niets of voor niemand respekt hebben tenzij voor een achterlijke godsdienst. (... persoonlijk vind ik ze allemaal wat achterlijk, maar sommige zijn helemaal niet te doen, zelfs nu in 2004 nog niet...) Voor de 9874ste keer: ik heb niets tegen allochtonen, ik heb wel de pest aan het crapuul-gedeelte ervan. En ja, ons eigen echt Belgisch crapuul, daar hebben we onze eigen gevangenissen voor, waar weer plaats genoeg zal zijn.Gelukkig voor U dat U er nooit geen last van heeft. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik appreciëer ook geen crapuul (eigen of ander), maar ik weet wat doen om er geen problemen mee te hebben... Ik twijfel er geen seconde aan dat er tussen buitenlanders of ex-buitenlanders minder-recommendabele sujetten zitten, juist zoals tussen "eigen volk" en ik begrijp al maar al te goed de reactie van andere allochtonen die (met de voortdurende veralgemeningen hier) niet geassociëerd wensen te worden daarmee. (de associatie wordt te dikwijls en te breed uitgesmeerd!) Voor Aboe Yahyah heb ik geen goed woord (en nooit gehad!) IMO is hij een de facto vennoot van Philip D. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Typo, 't Is niet omdat ik respect heb voor je grootvader, dat dat respect erfelijk is, en dat mes in je rug, is dat niet grof overdreven ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt natuurlijk gelijk voor wat betreft mijn aandacht tov die zogenaamde "juridische aspekten": als gewone brave burger van dit land heb ik zelden of nooit reden om me er zorgen over te maken. De "grootste boeven" zijn juist diegenen die er het best van op de hoogte zijn... (en je moet je door dit zinnetje niet aangesproken voelen, want dit is helemaal niet mijn bedoeling...) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer is het een "straf" als een van je twee nationaliteiten wordt afgenomen?
Krijgt Clijsters ook "straf" als ze australische wordt door huwelijk?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
PEACE ON EARTH, ook voor de VBers (God vergeve het jullie ![]()
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
||
![]() |
![]() |