![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens uw mening dan?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() Verdeel de Vlamingen en laat de Walen heersen.
Erg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees misschien eerst nog eens de posts die Luc Broes daarover geschreven heeft. Ik heb je destijds de links doorgespeeld; ik wacht nog steeds op jouw reactie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. Ik had het eigenlijk eerder over die situatie in Antwerpen, waar jij over begon, maar ook voor het probleem 'België' is er een alternatief voor 'Vlaanderen onafhankelijk'. België is namelijk al zo ver gebarsten dat het een piece of cake zou kunnen zijn véél méér dan enkel 'Vlaanderen' te verkrijgen, en na 178 jaar tevreden kwispelen of nijdig knarsetanden om de afgekloven botten zouden 'de Vlamingen' wel eens blijgezind en vol zelfvertrouwen voor de hoofdvogel mogen gaan, voorgerecht, soep, dessert en pousse café inbegrepen. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. 3. Dan moet het VB maar slimmer worden, want die Belgische duivel waarover u het heeft, is ondertussen een kalende pafferige poedel geworden. Geef dat beest gewoon een goedgemikte schop tegen de leeggespoten kloten en het vliegt jankend in de mand waar het thuishoort. Ik hoop ook hier dat je begrijpt wat ik bedoel. 4. De wijn van het Vlaams Belang smaakt mij helaas niet. Te zuur? Te oud? Te nieuwe zakken? Geef mij maar een goeie Brugse Zot, nen dubbelen. De trippel vind ik minder lekker. 5. De Belgen moeten met òns samenwerken, niet omgekeerd. Wij zijn met meer. Al lijken we minder goed te weten wat we willen. Daar moet maar eens een eind aan komen. De Belgen zullen ons daar trouwens erg dankbaar voor zijn, ge zult 't wel zien. 6. Dat geloof ik, HAMC. Gij spreekt gewoonlijk enkel voor uzelf, en dat waardeer ik wel in u. Vriendelijke groeten vanuit mìjn stad, tegelijk uw hoofdstad ![]() djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 3 oktober 2008 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan klinkt het wel duizend keren, vrolijke vrienden da-hat zijn wij!" ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Niks wat jij of wie dan ook kan bedenken kan dergelijke taal goedkeuren of legitimeren. Het enige wat je kan doen is stellen dat dergelijke mensen die zo'n dingen staan te zingen idioten zijn en niet representatief zijn voor het Vlaams-nationalisme , alleen sta je dan te liegen want dergelijke taal is jammergenoeg weldegelijk schering en inslag bij flaminganten. Jullie maken van een bagatel een halve oorlogssituatie en als iemand u daarop wijst , dan steekt ge naar goede oude gewoonte de schuld op de tegenpartij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reynders is ook goe bezig. Zegt de naam 'Daniel Féret' u iets? Of 'Redouane Bouhlal'? Ooit al eens in Charleroi rondgelopen? En daarna in Rixensart?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=229 Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is: loopt er in Vlaanderen iemand rond die daartoe in staat is? Soms, als ik voor de spiegel sta, vraag ik wel eens streng: "èn, waarom probeert gij niet eens daar een eind aan te maken?" "Spijtig dat ge zo'n lelijke makakkensmoel hebt, en zo'n domme multiculpoco geitenwollensokkenpamperflikker zijt," antwoordt mijn spiegelbeeld dan, "ge hebt er anders wèl de grote muil voor!" En dan slof ik weer naar m'n klavier om op dit forum lucht te geven aan mijn ergernis & frustratie, ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarin wordt getoond hoe niet alleen Vlamingen, maar ook Walen en zelfs Belgische Joden aan de deportaties tijdens de Tweede Wereldoorlog meewerkten. Tegen het einde van de film verneemt de kijker hoe de zwaarste straffen naar de Vlaamse collaborateurs gingen, en hoe nogal wat Waalse en Belgisch-Joodse collega's er véél beter van afkwamen. Het zou zeer interessant kunnen zijn te achterhalen wie d�*�*r achter stak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw humor zou alvast een welkome verademing zijn! Trouwens, om in de politiek te gaan, moet ge eerst bereid zijn al uw principes overboord te kieperen, uw vader en moeder ei zo na te hebben vermoord en meer lucht kunnen verkopen dan een gewiekste tapijtenverkoper. Maar ik zou zo zeggen: ga uw gang, u wordt misschien wel de eerste politicus waar ik niet van over de nek ga! DOEN! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ge mij nog één keer vleit, geef ik u aan bij de moderatoren! ![]() Ik moet tegelijkertijd ootmoedig en een tikkeltje beschaamd toegeven dat megalomanie deel uitmaakt van de psychische ziekte waaronder ook deze homo sapiens sapiens lijdt wanneer hij zichzelf zo benoemt. Stiekem hoop ik er op dat Maxima het beu wordt, en ertoe overgaat ook ons Vlamingen graag te komen zien. Ik heb al blauwe, witte en rode tulpen besteld ![]() Serieuzer nu: zou ik bijvoorbeeld hier op het forum ècht een draad beginnen om over mijn politieke denkbeelden te beginnen memmen, in de hoop een groepje medestanders te vinden om van gedachten mee te wisselen en wilde plannen te maken? Ik ben er zot genoeg voor, ik zou het dus waarderen mocht u me met beide voeten op de grond weten te houden. Dank bij voorbaat, vriendelijke groeten vanuit mìjn stad, ook een beetje ùw hoofdstad (kom uw deel opeisen!), djimi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natúúrlijk is er een groter samenhorigheidsgevoel bij de Walen als ge plotsklaps, gratis en voor niks, van de totale loser in eigen land tot volwaardig lid van een francofone multikulti-minderheidsdictatuur wordt opgewaardeerd. Al wat u dan nog rest om te doen is op de PS of de CDh stemmen en uzelf superieur achten aan die dwaze Flamands die werken voor hun geld en zo dom zijn om zichzelf te laten vernederen en uitmelken. Laatst gewijzigd door Diederik v.d Elzas : 3 oktober 2008 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees niet bang, het is niet moeilijk : Afkomstverloochenaar ? Helemaal niet ! Ik ben Belg en daar ben ik fier op ! Het is des te moeilijker je afkomst te verloochenen als je opgegroeid bent in een echt Vlaams nest. Als het rechts-nationalisme je als het ware met de paplepel door de strot is geduwd. Als je ieder jaar naar de IJzer-bedevaart moet. Als je alle rechts-nationalistische strijdliederen uit het hoofd kent. Als je rondrijdt met zo'n huiveringwekkende Vlaamse-Leeuw sticker op je auto. Zie je, iemand op de korrel nemen is echt niet moeilijk, waarvan akte ! Laatst gewijzigd door Henri1 : 4 oktober 2008 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Het is grappig, dat wel, maar toch ook niet want u schijnt het nog te menen ook. Ik zou starten met de plastron wat losser te maken want die belemmert de bloedstoevoer naar de hersens. |
|
![]() |
![]() |