Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2002, 12:39   #81
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym
Voorstel: geef thePiano een toppic waarop hij zijn gevoeg mag doen, samen met enkele medestanders en reageer niet meer op die valsklinkende kakofonie.
Hehe, is dat een voorstel om rondom thePiano een cordon sanitaire te leggen??

Je bent lang niet de eerste en zeker niet de laatste die dat zonder succes heeft geprobeerd
Oud 22 december 2002, 13:23   #82
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym
Voorstel: geef thePiano een toppic waarop hij zijn gevoeg mag doen, samen met enkele medestanders en reageer niet meer op die valsklinkende kakofonie.
Hehe, is dat een voorstel om rondom thePiano een cordon sanitaire te leggen??

Je bent lang niet de eerste en zeker niet de laatste die dat zonder succes heeft geprobeerd

Cordon sanitaire? Niemand belet je om je gevoeg op dit forum te doen. Ik zou trouwens ook niet willen dat zo'n objectieve bondgenoot het zwijgen wordt opgelegd.
Wat dat tweede bereft ben ik nog niet zo zeker. Voor mij althans zijn dat mijn laatste woorden tot een gefrustreerde natrapper.
Daaaag
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 20:21   #83
vlaanderen72
Banneling

Standaard

mja als je het nog niet door had pianokopke ,t was ironisch bedoeld hoor, en ik waardeer die brol van jou helemaal niet, ik krijg er net niet het maagzuur van (dat zou te veel eer zijn voor je) maar t is waar wat ze hier zeggen je gewoon negeren, want jouw onnozelheid is het niet waard om op te reageren dus schrijf wat je wil ,raaskal maar op ,ik lees, noch reageer verder op iets van jou! en natuurlijk hou je van dit forum hier worden( behalve uiteraard het gene wat jij uitbraakt )serieuze dingen uitgelegd of geprobeerd uit te leggen, meningen mogen verschillen men mag mensen proberen om te praten om toch maar je mening als de juiste te beschouwen zolang t maar geen gebral is en dat het bij jou zo is staat buiten kijf!voor je iets uitbraakt probeer feiten en fictie eens niet door elkaar te halen !staat zoveel interessanter!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 20:27   #84
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
ik lees, noch reageer verder op iets van jou!!
Benieuwd hoelang je dat gaat volhouden

Maar weet je wat? Je gaat bij de rest van d'hopeloze gevallen in mijn grijze schuif: op ignore dus. Doei!
Oud 22 december 2002, 20:33   #85
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar weet je wat? Je gaat bij de rest van d'hopeloze gevallen in mijn grijze schuif: op ignore dus. Doei!

Hihihihihihihi...
Als dat zo doorgaat zal die grijze schuif rap vol en het forum leeg zijn.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 22:21   #86
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Oud 22 december 2002, 22:26   #87
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
ik lees, noch reageer verder op iets van jou!!
Benieuwd hoelang je dat gaat volhouden

De "grijze schuif" zijn dus alle onbeschaamden die hem tegenspreken, een afwijkende mening hebben of hem confronteren met zijn eigen uitspraken.
Tegen dit tempo kan Piano tegen nieuwjaar alleen nog maar met zichzelf spreken...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 22:44   #88
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Laat thePiano nu rustig zijn dodenmars spelen. Niemand zal hem beletten zijn zeg te doen. Van een cordon sanitair mag dus geen sprake zijn. Maar het is 100% democratisch om iemand van antwoord te dienen met een
Oud 22 december 2002, 23:02   #89
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb hier ook nog geen scheldwoorden gehoord behalve van de Piano.
Zelf kreeg ik er al een aantal.
Kip zonder kop. Knuppeltrees. Sukkel...
Wie nog?
Of durft hij dat enkel lappen met vrouwen?
Oud 22 december 2002, 23:55   #90
DNB
Schepen

Standaard

Christophe... onverdraagzaamheid is een spijtig iets... overdraagzaam tegenover alles wat een beetje anders is dan hoe jij het zou verwachten... Jammer...

Maar zelfs als iemand volledig zou willen assimileren, en gelijk zou willen zijn aan elke goede Vlaming (een horribele gedachte), dan nog zou dat moeilijk zijn: er staat nergens geschreven hoe hij dit precies moet doen + een "goede Vlaming" bestaat in se al niet... Misschien wel iets dat "alle" Vlamingen gemeen hebben, maar alle Vlamingen verschillen onderling - gelukkig - ook.

Moet men onverdraagzaam zijn tegenover iets wat een ander anders doet? Moet men dit ook zijn tegenover iets wat een ander anders doet, terwijl de regels vaststaan? Dan zou iedereen haatgevoelens moeten beginnen ontwikkelen tegen uw sgreifsteil! Een Vlaming in hart en nieren (naar eigen zeggen), een VB'er in hart en nieren (naar eigen zeggen), die niet eens zijn eigen taal kan schrijven amaai!

Ik zal zo goed zijn de verbeteringen toe te voegen, want u wil waarschijnlijk wel weten wat er nu precies mis is... Here we go!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door christophe
Ik heb het erwat moeilijk mee dat je het Vlaams Blok in een verkeerd daglicht steld stelt!
Wat is namelijk een vreemdeling volgens Vlaams blok we zullen maar zwijgen over hoofdletters: een alochtoon allochtoondie weigerdweigert zich aantepassen aan te passenaan de normen en wetten (en spellings- en grammaticaregels?)van ons land! De Nederlandse taal leren is immers al een voldoening voor een geslaagde integratie! Bv als u uwzoontje op een identiteitskaart staat met een pet op is dat niet wettelijk als bv een Marrokaan met een hoofddoek op eenzelfde kaart staat wat dan???? dit heeft niks met raccisme racisme te maken, geloof me! Maar als je eenmaal tussen migranten woond woont zal je al vlug snappen waar het onveiligheidsgevoel vandaan komt! Bekijk niet altijd standpunten van alochtonen maar praat s met de mensen in de migrantenbuurten...kben er van overtuigd dat u uw mening rap zal weizigenwijzigen! Om nu weer over het hoofddoek te praten weet je trouwens dat hn geloof dit niet voorschrijft !?
De Koran zegt enkel de beschamende haardelen te bedekken en alle sierraden sieraden behalve aan eigen man of aan schoonvader of aan een kind die het nog niet besefdbeseft!!! Wie is hier de raccist...of de moeilijke mens? Niet het Vlaams Blok e!
Een mens zou geneigd zijn te geloven dat u het bewust deed...

Mvg,

DNB
DNB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2002, 00:10   #91
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bij gebrek aan argumenten doet een mens nu eenmaal zotte dingen op een forum...
Oud 23 december 2002, 11:33   #92
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Een geluk dat er nog mensen zijn zoals thePiano.
Hij geeft op weergaloze wijze weer, wat er écht leeft bij het blok en een groot deel van de sympathisanten.
Zijn onuitputtelijk archief van uitspraken van VB-ers allerhande is een prachtillustratie van het begrip 'verborgen agenda'
Ah? Bedankt Superstaaf en... pakt er ene van mij
Oud 23 december 2002, 14:14   #93
vlaanderen72
Banneling

Standaard

seg wie zonder zonde is werpe de eerste steen nietwaar ,ben jij dan de koning der vlaamse letteren?ik heb zelf al ondervonden dat als ik nogal kwaad achter het toetsenbord zit ik ook fouten durf maken, (en dan), en je zou hier soms voor minder ,jouw gebral spant ook weer de kroon !een horribele gedachte om een goede vlaming te zijn ?wat is daar verkeerd aan !dus jij vind dat iedereen die hier komt gewoon zn ding kan doen tegen onze gewoonten in?arm vlaanderen!ik ben ook vlaming in hart en nieren ,ook ik ben vlaams blokker!is dat het wat je het minst aanstaat dat het gedachtengoed van het vlaams blok en de bewustwording van de identiteit van vlamingen meer en meer terug zn weg vind?eindelijk zou ik zo zeggen ! linkse praat: gaaaaaaaaaaaap!!!! maar wel es leuk om op te reageren .maar t zijn jullie die vlaanderen naar de afgrond willen brengen een absolute (GRUWEL!!!) multiculturele samenleving aan ons willen opdringen en dan maar schrikken dat het fout loopt ,de vlaamse bevolking het door de strot duwen en niemand em aanpassen ,bravo hoor!
Oud 23 december 2002, 14:20   #94
thePiano

Standaard

Citaat:
seg wie zonder zonde is werpe de eerste steen nietwaar ,ben jij dan de koning der vlaamse letteren?ik heb zelf al ondervonden dat als ik nogal kwaad achter het toetsenbord zit ik ook fouten durf maken, (en dan), en je zou hier soms voor minder ,jouw gebral spant ook weer de kroon !een horribele gedachte om een goede vlaming te zijn ?wat is daar verkeerd aan !dus jij vind dat iedereen die hier komt gewoon zn ding kan doen tegen onze gewoonten in?arm vlaanderen!ik ben ook vlaming in hart en nieren ,ook ik ben vlaams blokker!is dat het wat je het minst aanstaat dat het gedachtengoed van het vlaams blok en de bewustwording van de identiteit van vlamingen meer en meer terug zn weg vind?eindelijk zou ik zo zeggen ! linkse praat: gaaaaaaaaaaaap!!!! maar wel es leuk om op te reageren .maar t zijn jullie die vlaanderen naar de afgrond willen brengen een absolute (GRUWEL!!!) multiculturele samenleving aan ons willen opdringen en dan maar schrikken dat het fout loopt ,de vlaamse bevolking het door de strot duwen en niemand em aanpassen ,bravo hoor!

Euh? wat bedoel je feitelijk? Dat linksen geen goede vlamingen (kunnen) zijn?
Oud 27 december 2002, 00:53   #95
DNB
Schepen

Standaard

Citaat:
seg wie zonder zonde is werpe de eerste steen nietwaar ,ben jij dan de koning der vlaamse letteren?
gelukkig niet. heb het niet zo op koninklijke titels e.d.
Citaat:
ik heb zelf al ondervonden dat als ik nogal kwaad achter het toetsenbord zit ik ook fouten durf maken,
kwaad achter het toetsenbord? "rustig blijven als er geen reden is om je op te jagen" is de boodschap... het leven kan zo mooi zijn met een optimistische, vredelievende kijk... hmmm
Citaat:
(en dan), en je zou hier soms voor minder ,jouw gebral spant ook weer de kroon !een horribele gedachte om een goede vlaming te zijn ?wat is daar verkeerd aan !dus jij vind dat iedereen die hier komt gewoon zn ding kan doen tegen onze gewoonten in?
de uitleg bij "horribele gedachte" wordt gesuggereerd + zit vervat in de uitleg erachter. Wat ik ermee bedoelde (toch leuk alles twee keer te moeten zeggen ): "een goede vlaming" bestaat niet: iedereen is uniek (een definitie vinden/geven is dus evenmin mogelijk)
Citaat:
arm vlaanderen!ik ben ook vlaming in hart en nieren ,ook ik ben vlaams blokker!is dat het wat je het minst aanstaat dat het gedachtengoed van het vlaams blok en de bewustwording van de identiteit van vlamingen meer en meer terug zn weg vind?eindelijk zou ik zo zeggen !
wat me het minst aanstaat in het Vlaams Blok? Hier kan ik ook een samenvatting geven van (de aard van )mijn vorige inbrengen (zie aldaar): Ik ben vredelievend, optimistisch, zing 's morgens uit volle borst "what a beautiful day", zoek op een positieve manier naar oplossingen, wens iedereen het beste (ook de mensen van het Blok, waarmee ik niet bedoel "wat zij zelf het beste vinden", maar wat "het beste IS" - niet dat ik daar een definitie van kan geven!), ... Het Vlaams Blok daarentegen roept op tot haat, verkoopt pessimistische praat, geeft negatieve oplossingen (géén oplossingen dus want een negatieve oplossing bestaat niet) en wenst EEN DEEL VAN DE MENSEN HET BESTE. Wie op het Blok stemt om een signaal te geven, mij niet gelaten, dat is de keuze van de kiezer. Maar wie het niet louter uit frustratie (zweepslag) doet, en denkt dat het Blok een oplossing kan bieden voor alle maatschappelijke problemen...
Citaat:
linkse praat: gaaaaaaaaaaaap!!!! maar wel es leuk om op te reageren .maar t zijn jullie
jullie=wie?
Citaat:
die vlaanderen naar de afgrond willen brengen een absolute (GRUWEL!!!) multiculturele samenleving aan ons willen opdringen en dan maar schrikken dat het fout loopt ,de vlaamse bevolking het door de strot duwen en niemand em aanpassen ,bravo hoor!
Ik pleit voor een

1. vredelievende
2.WERELD
3. met wederzijdse aanpassing en respect

en niet voor een

1. haatdragend
2. VLAANDEREN
3. waar aanpassing en respect worden vervangen door assimilatie en

onderwerping.

Overal waar mensen samenleven moeten afspraken gemaakt worden, en het is evident dat wanneer een individu tot een samenleving toetreedt, zich aanpast en omgekeerd dat de samenleving zich aanpast aan het feit dat er een nieuw individu is. Dit betekent: wederzijds respect tussen alle individuen, alle groepen enz.

Mvg,

DNB
Oud 27 december 2002, 12:46   #96
Forza Europa
Lokaal Raadslid

Standaard

even terug naar het feitelijke onderwerp; alle vreemdelingen buiten.
Graag, want intergratie = infiltratie , en daar kunnen we niets mee doen!!!
Forza Europa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2002, 12:54   #97
Dalmatio
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forza Europa
Ocharme, gij hebt precies niet veel te bieden als ge zo'n schrik hebt van concurrentie
Dalmatio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2002, 12:57   #98
thePiano

Standaard

Citaat:
Mijn advies: een beetje UITBURGEREN zou bij jou geen kwaad kunnen. Kom eens onder de mensen, en vooral: kom eens onder de migranten!
Oud 27 december 2002, 16:39   #99
DNB
Schepen

Standaard

Citaat:
zei de persoon die zelf beweert te leven in Groot-Germanië, zichzelf Forza Europa noemt naar de partij van de oh zo menselijke, democratische Berlusconi in Italië...

Kleed uw standpunt eens in! Dit is geen plaats voor spandoeken of zo, hier komen mensen die willen discussiëren over bepaalde onderwerpen, en gelukkig kan hier zoveel gezegd worden als men maar wil. Het is zonde van hier geen gebruik van te maken en zich enkel te beperken tot inhoudsloze uitspattingen (iets wat u trouwens gemeen heeft met (de rest van?) extreem-rechts).

Mvg,

DNB
Oud 27 december 2002, 17:06   #100
vlaanderen72
Banneling

Standaard

wel: dnb ,dat lak aan de koning hebben we dan gemeen 8) ,en rustig blijvenrobeer maar eens rustig te blijven als je soms zo een onzin leest, al lach ik wel eens voluit om de domheid van velen, al is het vaak eerder om te huilen .ik zal nooit begrijpen wat men er aan heeft om de moslims op te hemelen en de hemel in te prijzen ,men moet nu toch wel stilletjes aan gaan begrijpen dat de islam een gevaar is en dat er al veel te lang eieren onder gelegd zijn ,dan over je :alles twee keer zeggen ,(geraak er maar eens aan uit ee seg aan die gebrekkige zinsbouw van jou ) en een goed vlaming bestaat niet wat een idiote kul,tsssss.en ook ik ben positief ingesteld maar sluit integendeel tot jou mn ogen niet voor alles wat er rondom mij aan het gebeuren is!en het vlaams blok geeft oplossingen genoeg die wel zouden werken in tegenstelling tot wat de gevestigde partijen ons willen aansmeren!en ik weet ZEKER dat het vlaams blok het nogal wat beter zal doen dan wat er nu allemaal gebeurt!en met jullie bedoel ik: al die linkse rakkers ,en ik ben VOOR het aanpassen van vreemdelingen in mijn land:VLAANDEREN,die respect MOETEN hebben voor hun gastland!en dan zal het respect wederzijds zijn .en onderwerping pfff waar haal je het .maar ik WEIGER PERTINENT me aan te passen aan de vreemdeling, dan moet je goed gek zijn en nee dat ben ik niet!!!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be