![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom alles op het niveau van het kleinste willen brengen ? Is net zoals die maximumfactuur in de scholen, waar men hele hordes kinderen het plezier van bos- en sneeuwklassen, zwemmen, etc... ontneemt omdat er een paar zijn die niet meekunnen omdat ze dat niet kunnen betalen. Sommige mensen zijn groot, anderen klein. Sommigen zijn mager, andere dik. Sommige slim, sommige dom. En ja....sommige rijk, en sommige arm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 10 oktober 2008 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.guardian.co.uk/business/2...unch.useconomy Dichterbij: Citaat:
![]() (Ik logeerde ook wel in dgl. hotels op kosten van de firma, en het eten was ook goed) Laatst gewijzigd door filosoof : 10 oktober 2008 om 12:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementslid
|
![]() De zon schijnt, mijn buitenthermometer geeft 21° aan, er blaast een heerlijk ZZW-windje van 4 bft, dus... ik moet dringend gaan zeilen (voor Free Spirit: de zuinigste manier van verplaatsen die er is!). Misschien tot straks, jongens! (en/of meisjes).
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 10 oktober 2008 om 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Amai ik verdien wel een pak minder
![]() Misschien had ik toch beter arbeider geworden ipv te studeren...
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Provocatie is uw blijkbaar niet vreemd? U mag uw jacht of zeilboot houden, er zijn mensen die materiële rijkdom tentoon spreiden en anderen die genoegen nemen en kunnen imponeren met innerlijke en spirituele rijkdom. En u hebt ze blijkbaar niet allebei meegekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Geniet ervan !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Mij boeit het niet wat anderen verdienen, als ik maar genoeg verdien om men ding te doen. Beter nog: het feit dat het mogelijk is om erg veel te verdienen in sommige banen stemt mij hoopvol
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 11 oktober 2008 om 01:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 11 oktober 2008 om 01:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Een wetenschapper hoeft mijns inziens niet volledig genuanceerd en niet vooringenomen te zijn. Zelfs een humane of sociale wetenschapper hoeft dit niet te zijn. Dan zouden we immers geen morele oordelen of maatschappijkritiek kunnen geven, en zou onze positie inderdaad een beetje nutteloos zijn. Het ideaal van neutraliteit en objectiviteit van de wetenschapper is een utopie en onmogelijk. We zijn immers geen robots. Maar zulke discussie lijkt mij hier off topic. Komt daarbij nog eens het feit dat ik hier in mijn privé aan het woord ben en niet in mijn hoedanigheid als wetenschapper. Vrije tijd en zaken gescheiden houden, noemt men dat. Mag ik van u, keizer Sfax, dan alstublieft de permissie om in mijn vrije tijd op dit forum hier mijn eigen meningen te formuleren, zonder daarop afgerekend te worden als wetenschapper? Veel dank bij voorbaat.
|
![]() |
![]() |