![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb geen communistische idealen die ook aan genocide hebben gedaan...
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat NSV niet rechts genoeg was?
![]() |
#83 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En communisme is in principe sociale genocide. Maar daar gaat de hele discussie niet over, ik wil weten waarom bijvoorbeeld wel COMAC en niet NSV toegang zou moeten krijgen tot de faciliteiten van de Univ. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Naar mijn weten heeft de comac nooit racistische uitspraken gedaan, en ken ik geen feiten van geweld door comac. Naar mijn weten streeft comac ook geen communistische dictatuur na, wel vind ik dat ze zich te weinig distantieren van het verleden. Nsv kent wel racistische uitspraken en geschriften, kent veel feiten van geweld waarvan meerdere recent, en kent leden die momenteel fascisme in vlaanderen wensen.
![]() |
![]() |
#86 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat zou communisme dan beter maken dan fascisme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Dat hangt er van af wat u met communisme bedoelt. daar bestaan immers meerdere interpretaties over.
![]() |
#88 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En natuurlijk is dat niet zo, de extreem(!)linkse studenten mogen wel hun rechten gebruiken die ze hebben en overgaan tot zelfverdediging indien dit nodig is. Ik zal maar niet zeggen dat de anarchisten eigenlijk een heldendaad hebben verricht door die extreemrechtsen op te sluiten en de deur te barricaderen, om vervolgens de politie te verwittigen om ze daar zo snel mogelijk weg te halen. Was dit niet gebeurd, dan waren de gevolgen waarschijnlijk niet te overzien en waren er misschien zelfs doden gevallen. ![]() De groep opgesloten NSV'ers had namelijk stokken bij waar soms nagels in geslaan (!) waren ... en in dat auditorium waarin men opgesloten zat heeft men banken gedemonteerd en de ijzeren baren ervan in een kast gestoken (!)... Do I need to say more? ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
De anarchisten die deze personen in een auditorium hebben opgesloten hebben dan ook onmiddellijk de politie gecontacteerd. Ze hadden er blijkbaar ook niet opgerekend dat op het einde van de avond FDW met gewapende of 'gebokshandschoende' leden van voorpost op de blandijn zou afstormen om te pogen door het menselijke schild heen te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken iemand die er op die avond een belangrijke rol speelde en objectief is in deze. Daarnaast stond het ook in sommige artikels erover, die her en der op het web zijn verspreid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, we weten al wel dat u daar zo over denkt. Alleen is dat uw mening, uw opinie, uw aanvoelen... Bijgevolg heeft u wettelijk geen enkel recht de burgerrechten van deze mensen in te perken. Anders komen we in absolute willekeur terecht waar de basisbeginselen van de onze rechtstaat met voeten worden getreden. Juist door jullie eigengereid optreden tonen jullie aan dat jullie hiervoor geen enkel respect hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Door een tegenactie toe te laten die ongespecificieerd was, koos de rector er eigenlijk indirect toch nog voor het debat niet te laten doorgaan... Dat gaat immers moeilijk als de gebouwen vergrendeld worden. (Maar goed: als ze dat debat echt hadden willen voeren, hadden ze 't ook gewoon snel elders laten doorgaan. Er zullen daar wel meerdere zalen zijn in Gent dan die ene ...) Als de rector geen garanties kan geven voor 't doorgaan, zou ik in de eerste plaats niet komen en bedanken voor bewezen diensten en het debat in het vervolg elders laten doorgaan, waarbij ik de ordediensten zou vragen om blokkeerders te verjagen. Maar ik denk niet dat dit kan? Ik zou zeker niet meer gaan binnen proberen te geraken door enkele mensen af te slaan, zeker niet op het moment dat het debat al is afgeschaft. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 12 oktober 2008 om 20:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast laat ik uw bovenstaande bewering voor wat ze is: een fantasierijk verhaaltje. Of heeft u concreet bewijsmateriaal? Linksen hebben toch zo de gewoonte om overal een fototoestel of camera mee te zeulen om bezwarende handelingen vast te leggen... Of ging de camera deze keer "plotseling" niet meer? Of was het fototoestel die dag "toevallig" stuk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Luister eens Metternich, Groentje zal het toch wel beter weten zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
|
![]() Citaat:
Niemand heeft het recht een ander vast te houden. Maar ik begrijp hun reactie wel. Ze waren bang dat deze gewapende, joelende en woendede groep, die het gebouw hadden binnengedrongen via een zij-ingang, de extreemlinksen gingen aanvallen natuurlijk en zetten ze daarom klem in een aula. Citaat:
Citaat:
Maar nogmaals: ik was er niét bij. Ik zou me met zoiets ook nooit inlaten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik voel mij opeens enorm gevaarlijk.
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de gijzeling van de NSV'er sheb ik al de volgende zaken gehoord (allemaal van linkse mensen):
(1) Het werd gedaan om hun eigen veiligheid. Anders zou de grote troep antifa's hen bijeen geklopt hebben, als ze verder hadden uitgedaagd. (2) We deden het voor onze veiligheid: het was een grote troep woeste kerels met wapens, die ons bij elkaar gingen kloppen. Het probleem met de tweede benadering is: als ze hen toch bij elkaar wensten te kloppen, waarom gingen die dan in eerste instantie in een aula zitten en niet gewoon direct op het linkse volk daar kloppen? Ik heb een foto gezien van de woeste groep nsv'ers: ik tel daarop 2 meiden, geen enkele stok & die staan allemaal ergens op een centraal punt een praatje te slaan, voor zover ik op die foto kan zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |