![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politiek dient zich kortom niet bezig te houden met de verwikkeling van individuen, en moet, indien het rechten toekent aan een groep, die rechten toekennen aan iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor mij doet iedereen wat hij wil he manneke. Walgelijk vind ik als iemand zijn sperma in mij moest dumpen, en het woord pervers heb ik gebruikt om iemand zijn gedachtegang aan te geven (die geen homo is). Ik heb verdorie niks tegen homo's. Kan me alleen niet voorstellen dat ik zoiets moest doen. Heb je dan ook gelezen dat 1 van men zonen homo is. Verdorie lees eerst alle berichten he en oordeel dan he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Wat nu gedaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Patsy Stone : 25 oktober 2008 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat ik wel raar vind is dat dikwijls de grootste homohaters zelf homo blijken te zijn.
Ted Haggard is daar een mooi voorbeeld van.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Wou je wat vloeken misschien en dan tot inkeer gekomen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Volgens jouw redenering - een normale hetero - zou je nochtans van geen van beiden iets moeten hebben? Hoe dan ook, je bent de enige niet die zoiets beweert. Consequent is het evenwel niet.Hoe ziet zo'n "normale" hetero er uit? En waar kan ik er zo'n eentje ontmoeten? Lijken me heel intrigerende personen te zijn... Zoals Patsy al eerder, volkomen terecht, opmerkte is het volslagen oninteressant. Projecteer je vooroordelen niet op andere hetero's. Ik voel noch de behoefte om de daad te stellen, noch om er een voorstelling van te maken. Belangrijker is dat ik evenmin de behoefte voel om er een waarde-oordeel over uit te spreken �* la "ik heb niks tegen homo's, m�*�*r ...." (waarop in veel gevallen een waslijst vooroordelen volgt)Sorry hoor. Ik wist niet dat we in een wedstrijdje wie-kent-de-meeste-homo's waren verzeild.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 26 oktober 2008 om 06:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |