![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Partijlid
|
![]() [quote=Fieseler;3777601][quote=Goe weere;3777587][quote=Fieseler;3777565]
Citaat:
Goe weere an de Zuid, ze smaate mee snieballe... One should respect public opinion insofar as is necessary to avoid starvation and keep out of prison, but anything beyond this is voluntary submission to unnecessary tyranny (B. Russell) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik een politiek stelsel zie waarin een onverkozen staatshoofd wordt ondersteund door een regering die op bijna elk terrein (pers, kiesinrichting, verkrachting van scheiding der machten) de democratie stelselmatig met de voeten treedt dan noem ik dat fascisme mijn beste.
If it walks like a duck and quacks like a duck, I would call it a duck. Uw amateurdiagnose van mijn psychische gezondheid zal daar niet veel aan veranderen vrees ik.