![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De aard van het beestje. Kijk maar eens naar de website van die Bart Deckers. Kon het niet laten hier en daar een white power-embleempje achter te laten.
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik kan pietje wel begrijpen hoor,regelmatig gaat het VB over de schreef maar dat van die 2 maten en 2 gewichten daar is iets van! In de politiek gaat het al lang niet meer over de mensen,maar over de stemmen die ze van die mensen kunnen krijgen,ongeacht dat daar voor moet gelogen en bedrogen worden,ik betrouw geen enkele politieker meer macht corrumpeert! De 16 maanden die achter ons liggen in politiek Belgie bewijzen het.
|
|
|
|
#83 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Om jou wens tegemoet te komen, meen ik me te herinneren van het eerste publiek optreden van onze grote politiechef, dat er onder de vreemdelingen eigenaardig genoeg minder kleine misdrijven voorkomen dan onder het eigen volk. Dat is niet logisch, want zij zijn door de band iets armer, en hebben meer de neiging op straat rond te hangen. Dat vooral zij daar vooral oudjes met problemen bijspringen of hun plaats afstaan op de bus, kan ik dan weer wel begrijpen. Het respect voor ouderen is nog in vele culturen aanwezig. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vanhecke was compleet van het politiek toneel verdwenen. IK denk dat men de man eerder een dienst heeft bewezen.
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Minister-President
|
Neen, Pietje, ik kan je geen bron geven. Is het niet zo dat cijfers over de verhouding criminaliteit/ethniciteit niet mogen gepubliceerd worden in Belgie? Een soort doofpot operatie die wel een reden zal hebben zeker?
Verder lees ik genoeg Europese nieuwssites en krijg ik ook kranten toegestuurd en in de misdaadsecties lees je toch meer over niet-Belgen. Laatst gewijzigd door longhorn : 31 oktober 2008 om 22:18. |
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Eerst werd haar studie weggemoffeld, daarna verboden, daarna werd zij zelf het onderwerp van kritiek en daarna werd ze vakkundig gebroodroofd en afgevoerd...ze werkt nu in alle vrijheid in Nederland... Maar deze technieken mag je vooral niet fascistisch noemen...nope...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 31 oktober 2008 om 22:40. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
liefst dat van "Gand"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#89 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Banneling
|
Citaat:
binnen 8 maanden kiezing ![]() |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
Is het dan strafbaar om (zich misdragend) Eigen Volk voor "allochtoon" uit te maken? Meldpunt?
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 31 oktober 2008 om 23:20. |
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dank je Pietje om nog eens te benadrukken dat men in Belgié met twee maten en gewichten weegt. Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In Belgiëkutland is het zich vergissen al een veel grotere misdaad dan de marine oplichten, niet te verantwoorden geld in de partijkas te verbranden, allerhande andere corruptie toestanden enz. O ja, en liedjes zingen, dat mag ook niet. " Vlaanderen vrijstaat in Europa", is de enige oplossing. Indien Vlaanderen afscheurt van Belgiëkutland, en als Vlaamse staat verder onder Europa blijft, wordt het versmoord, gewurgd, vermoord door allerlei Europese regels en wetten die op het lijf geschreven zijn van Frankrijk en haar Waalse soortgenoten, alleen met als doel Vlaanderen te wurgen.
Laatst gewijzigd door Garry : 31 oktober 2008 om 23:53. |
|
|
|
|
|
#94 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#95 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eerder, "Dank je Pietje om nog eens te benadrukken dat een verder bestaan van Belgiëkutland onmogelijk is met twee gemeenschappen zoals Vlamingen en Walen. Wie van al die Franstalige politieke gangsters hun onschendbaarheid werd er al afgenomen? En daar stapelen ze het ene schandaal bovenop het andere, maar , zich vergissen bij een uitspraak, oeioeioeioeioei, daar.gaan ze eens zwaar werk van maken. d' Onnozele kloten.
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Staatssecretaris
|
Van rare woorden gesproken:Het zijn altijd de allochtonen die zich misdragen door iemand onterecht te beschuldigen. Volk is pas allochtoon, als zijn wangedrag is bewezen. Hoe kan je dan spreken van uitmaken? Het Eigen Volk maakt die in! Of aan, indien niet voorhanden.
Laatst gewijzigd door DannyS : 1 november 2008 om 00:09. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge hebt gelijk, maar daar bestaat nu eenmaal geen enkel geschikt woord voor om te benadrukken wat de realiteit is. Zelfs dat rare woord is nog maar een vage weerspiegeling van deze draak.
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#99 |
|
Staatssecretaris
|
Ach, enkel VH, en niet het hele blok krijgt nauwelijks een koekje van eigen deeg. Hun blad heeft nochtans een hele bevolkingsgroep geschoffeerd. In staat van oorlog en racisme stel je toch minstens de groep verantwoordelijk voor de daad van een enkeling.
Prutsers, die juristen. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|