![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() Ach weet je nu nog altijd niet beter dat er met Pierrette een vijs los is...
![]() |
#82 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ondertussen hebben we de éénmaking van de politie gehad en verlinksing van de top met het gekende resultaat. Ga niet meer in die buurten want je zou die gemeenschap wel eens tegen kunnen krijgen! Dit is echt onvoorstelbaar. Maar ja, het zat eraan te komen nietwaar? De getto's bestonden al lang in de VS en alles vandaar waait ooit wel over. Nu zijn we zover en niemand met ballen aan zijn lijf die er nu nog iets aan durft te doen. Maar ja, in die buurten hebben de criminelen waarschijnlijk een slechte jeugd gehad en geen kansen gekregen, laten we ze nog maar een beetje verder bepamperen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() schotelantennes? Ja, er zijn er. Ik heb er ook al over gedacht, er één te kopen: goedkoper dan kabel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 november 2008 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Ja, d�*t is altijd al een beetje speciaal geweest, alhoewel dat ik daar indertijd graag een pint ging pakken s'nachts. Daar was tenminste altijd iets open...Maar Gare du Midi was een toffe buurt vroeger, er woonden toen ook reeds veel vreemdelingen, maar een beetje van alles, veel Italianen en Grieken bvb, vandaag zitten daar bijna alleen nog Magrebijnen , en het is daar ronduit grimmig geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() En DAT noemen ze dan de "hoofdstad van Europa" !! Een verloederd no man's land, waar een normaal mens niet meer doortrekt, als hij niet verplicht is ! De vuilbak van Europa zouden ze het mogen noemen ! Het Internationaal Sluikstort !! Volgestouwd met allochtonen van alle windrichtingen, marginalen, junkie's, krankzinnigen en misdadigers allerhande.
Laatst gewijzigd door piraat : 1 november 2008 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() afgebroken , gevandaliseerd, vernield...door wie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb ingezien dat het beter is overeen te komen met iedereen, dus ook met allochtonen.
Vrienden zijn heel belangrijk in het leven. Voor mij doet het er niet toe van waar ze komen. Ik weet alleen dat het erg handig kan zijn om met die gasten overeen te komen, en sommigen zijn zelfs echt vrienden geworden van me. Maar ze 100% vertrouwen? Dat zal ik nooit doen. Ook al kan je het goed met elkaar vinden, in hun hoofd blijf je altijd een 'flamand'. Ze zullen altijd hun eigen soort voortrekken net zoals wij dat doen. Persoonlijk zou ik ook liever minder buitenlanders in mijn land hebben, maar veel kan je er toch niet aan doen, en eigenlijk is de wereld van iedereen in mijn opinie. Peace
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Ach, op de muren van Pompeï (vernield door de Vesuvius en bewaard as such in 70 na JC) werden al grafitti gevonden...
ik woon nu 6 jaar in deze straat en grafitti zijn er enkele keren geweest, maar geen vernielingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In Antwerpen zijn er buurten waar ik ze overdag nog niet eens zou willen zien rondlopen. Waar je als blanke zelfs zonder enige aanleiding in de grootste problemen kunt geraken, gewoon door op het verkeerde moment op de verkeerde plaats te zijn. D�*t is wraakroepend en het is dié verrotting die niets met verzuring te maken heeft, maar alles met het pamperbeleid van de voorbije legislaturen. Ik ken ordehandhavers uit zowel Antwerpen als uit kleine stadjes in West-Vlaanderen, en ik kan u verzekeren: ze leven in twee verschillende werelden. Het zijn in de grote steden nog uitzonderingen die zich iedere dag kunnen motiveren om tegen de bierkaai te vechten. Vooral d�*t is zorgwekkend.
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ze staan bovendien alleen met hun probleem, want het pamperen gaat onverminderd voor. Meer zelfs, ordehandhavers die de problemen willen aanpakken, worden gepest, vervolgd of op een zijspoor gezet. Er staan ons nog woelige tijden te wachten, en ik weet alvast wie daar verantwoordelijk voor is. Luitjes als 'filosoof', die nochtans evengoed op hun filosofische donder zullen krijgen als het zover is.
![]() |
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() (Caius is een ezel)
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 2 november 2008 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 november 2008 om 12:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tja die hervormingen zijn geen goede zaak geweest als men ziet wat ze er nu tegenwoordig allemaal binnen stompen bij de politie. Het zijn precies bijna allemaal een bende scheitleistermietjes als je ze ziet lopen. 2/3 van de agenten straalt gewoon geen gezag uit. Dan hebben ze nog de fout gemaakt om rijkswachters en gemeentepolitie te fuseren tot een geïntegreerde politiedienst. Dat is vragen om miserie. Niet moeilijk dat die rijkswachters zwaar gefrustreerd geraken, als men moet gaan samenwerken met mensen die een totaal minder zware opleiding hebben genoten dan de rijkswachters en een heel andere aanpak hebben. De rijkswachters straalden tenminste discipline uit en gezag en stelde zich dan ook heel anders op als ze moesten interveniëren. Het is inderdaad onvoorstelbaar dat er 'no go'-areas zijn waar politie zelfs al niet meer durft te komen. Niet moeilijk dat het van kwaad naar erger gaat. Als ze daar niks gaan tegendoen dan zullen ze misschien ooit nog het leger er moeten gaan bijhalen, want dit is een probleem dat als een kankergezwel blijft groeien. Het is een grote schande dat die allochtonen het daar voor "het zeggen "hebben/krijgen. Maar bon, leve de multicul zeggen de linksen dan. http://nl.youtube.com/watch?v=Ru0fiqO1tEA http://www.spitsnieuws.nl/archives/v...n_brussel.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |