Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 november 2008, 10:08   #81
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
hijg, hijg, hijg, en nog eens hijg,.
Je zou voor minder nietwaar! Zet je eventjes...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 10:13   #82
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
11.11.11 niet vertrouwen ?
Kan u mij daar een bron van geven ?
En u deelt uw vakantiegeld integraal uit aan de plaatselijke inwoners ?
Geloof ik niks van, sorry.
11.11.11 Gebruikt het verkregen geld voor investeringen die ook in de toekomst soelaas moeten brengen.
Door die mensen op straat één boterham te geven, ga je niet helpen.
Morgen hebben die terug honger.
Ik begrijp dat U niks wist over het boek van Thierry Debels "Hoe goed is het goede doel? / 100 € in de collectebus van 11.11.11. levert slechts 1 € in het Zuiden op", dat o.a. de sjoemelpraktijken van 11.11.11 aankaart.
Het werd in dit "democratische" landje dan ook geweerd op de boekenbeurs. Dat de heer Jos Gyssels (ook wel ontdekker van het cordon sanitair genoemd) toevallig hoofd is van 11.11.11. én tevens hoofd van de boekenbeurs, zal er wel niks mee te maken hebben.

lees vooral volgend artikeltje: BOEK VAN THIERRY DEBELS MOCHT NIET OP DE BOEKENBEURS

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 november 2008 om 10:22.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 10:17   #83
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
off topic
het gaat hier over islamitische scholen in Nederland.
Goodwill... stop dat "off topic spelletje" eens telkens je niet meer weet wat te zeggen! Stel dat het nu in een voor jou passende rubriek zou zitten: wat zou je er dan op zeggen???
Oud 18 november 2008, 10:20   #84
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
eventjes toch herhalen:
- sjoemelen is niet toegelaten, niet voor allochtonen en niet voor autochtonen.
Punt andere lijn
Dat zou handig zijn:"punt andere lijn" telkens het niet in je kraam past...
Oud 18 november 2008, 11:24   #85
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

blijf on topic allemaal.
het gaat hier om islamitische scholen in nederland.
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 11:25   #86
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dat zou handig zijn:"punt andere lijn" telkens het niet in je kraam past...
Ik hou me wel aan de topic, in plaats van uit te wijden over van alles en nog wat. Is het zo moeilijk om gewoon over het onderwerp te discussiëren.?
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)

Laatst gewijzigd door goodwill : 18 november 2008 om 11:26.
Oud 18 november 2008, 11:43   #87
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dan zijn dus alle andere forummers die u regelmatig aanspreken omdat u zelf te pas en onpas overal het derde rijk bijsleurt bevooroordeeld?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 11:49   #88
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dan zijn dus alle andere forummers die u regelmatig aanspreken omdat u zelf te pas en onpas overal het derde rijk bijsleurt bevooroordeeld?
alice, ik heb de indruk dat je mij viseert. Ik zal me vergissen zeker ?

en voor de zoveelste keer: de reden dat ik het derde rijk erbij haalde was naar aanleiding van een forumlid die al begon te fastaseren over een islamrijk hier in België, omdat in een paar scholen gefraudeert werd; ik repliceerde met een beeld van het VB die de macht neemt en een Vlaemsche rijk sticht (�* la derde rijk) om aan te tonen dat het ridicuul is om met doemscenario's te werken naar aanleiding van fraude bij bepaalde islamscholen, waarnaar een onderzoek bezig isl.

Laatst gewijzigd door goodwill : 18 november 2008 om 11:51.
Oud 18 november 2008, 14:00   #89
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
ah, dat bestaat niet meer ! Goed nieuws. Dan moet je ook de mensen niet meer uitscheitten voor "nazist".
1. 't Is niet omdat iets niet-meer- (officiëel) erkend wordt dat 't niet meer voorkomt.
2.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
uitscheitten... nazist
Niet mijn woordgebruik.

Laatst gewijzigd door filosoof : 18 november 2008 om 14:01.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 15:25   #90
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik begrijp dat U niks wist over het boek van Thierry Debels "Hoe goed is het goede doel? / 100 € in de collectebus van 11.11.11. levert slechts 1 € in het Zuiden op", dat o.a. de sjoemelpraktijken van 11.11.11 aankaart.
Het werd in dit "democratische" landje dan ook geweerd op de boekenbeurs. Dat de heer Jos Gyssels (ook wel ontdekker van het cordon sanitair genoemd) toevallig hoofd is van 11.11.11. én tevens hoofd van de boekenbeurs, zal er wel niks mee te maken hebben.

lees vooral volgend artikeltje: BOEK VAN THIERRY DEBELS MOCHT NIET OP DE BOEKENBEURS
Maar bekijk deze blog misschien ook eens: http://www.jasperwiet.be/category/thierry-debels/

Kwestie van ook een andere klok te horen luiden, nietwaar...
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2008, 10:29   #91
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat verandert niets aan de vaststelling dat dit boek blijkbaar vanwege andere belangen dat die van lezers niet op de boekenbeurs mag liggen.
Oud 19 november 2008, 11:13   #92
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat verandert niets aan de vaststelling dat dit boek blijkbaar vanwege andere belangen dat die van lezers niet op de boekenbeurs mag liggen.
je bent me voor!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2008, 12:39   #93
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hallo Circe! Tja..madammen met gezond verstand wij he?
Oud 19 november 2008, 13:55   #94
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
alice weet meer, vertel eens.
Oud 19 november 2008, 14:25   #95
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat wil je weten Goodwill?
Ik reageerde op wat Circe heeft meegedeeld en de reactie die daarop kwam.
Maar stel gerust uw vraag!
Oud 19 november 2008, 14:45   #96
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
beste,
Het is zoveel te erger dat lieden die zogezegd vervolgd worden, in de miserie zitten, vrezen voor hun leven en andere praatjes van dat soort voor vele komedianten onder hen... de Belgische bevolking, bij wijze van dank, zitten te bestelen, te bedriegen, voor onveiligheid zorgen, hun eigen soms achterlijke levenswijze hier aan ons proberen op te dringen (halal, houding tov vrouwen enz, hoofddoekjes als pestvodden enz)... en dat allemaal met een "air" van "die ongelovige honden, hoe meer we ze afzetten hoe beter enz"...
Als je daartegenover als reactie stelt: gooi dat ondankbaar gespuis weer buiten... dan is dat racisme enz???
Daarom, naar mijn gevoel: autochtoon en "op te vangen en te verzorgen" allochtoon die sjoemelen, dat is niet hetzelfde! Dat is de hand bijten die je je voeding geeft.
Het rascistische gehalte zegeviert weer !
Oud 19 november 2008, 14:46   #97
Lincoln

Standaard

Citaat:
De Belgische wetten zijn gemaakt door het hier normaal wonende volk, voor het volk, aangepast aan de hier geldende leefomstandigheden. Veel hier binnengewaaide vreemdelingen vegen hun voeten aan onze wetten, zetten hun islamgedoe op de eerste plaats... en willen enkel rekening houden met onze wetten als ze in hun voordeel zijn! Voor de rest moeten ze hun "eigenheid" en zo kunnen bewaren, nietwaar!
Aanpassen of opkrassen is op dit gebied eigenlijk de vanzelfsprekendheid zelve, maar die waarheid als een koe krijgt dan vlug een VB-stempel, komt van racisten en andere leuterpraat.
Wie zich aanpast en leert leven zoals onze mensen het hier gewoon zijn, die mag het hebben over "iedereen is gelijk voor de wet"! Wie daar als vreemdeling meent zijn voeten aan te mogen vegen, tenzij het hem/haar goed uitkomt mag zijn mond houden over onze wetten.
Discrimminatie gehalte ten toppe !
Oud 19 november 2008, 14:51   #98
Lincoln

Standaard

Citaat:
Dat zeg ik toch ook! "Eigen gespuis: den bak in!"
Maar dan moet men het land niet laten vollopen met vreemd gespuis, zodat de gevangenissen zodanig vol geraken dat men ze dan maar moet laten lopen!
En ik ben niet meer VBer of whatever dan jij hoor...
Aan dat "ophoepelen" voor bepaalde types zal toch moeten gewerkt worden hoor, willen of niet! Straks is het "Europa" die dat varkentje zal moeten wassen waarschijnlijk. Met een gezamenlijke aanpak en samenwerking over de grenzen heen kan er veel meer dan nu! En dan ga je denken dat alle Europeanen "vbers" zijn zeker?
Het land niet moeten vol lopen ? Je denkt toch niet dat u nog ten tijde van de jaren zestig nog leeft ? De hier wonende allochtonen zijn het product van het belgishe establisement, of ze nu bruin gebakken zijn of islamitisch maakt niet uit !

Het probleem is dat uw soort denkt te spreken in de naam van de europeanen ,terwijl dit rascistische gediscrimmineer een extreem stikkertje draagt waarbij dit nog geen drempeltje waard heeft binnen het europese volk !
Oud 19 november 2008, 14:56   #99
Lincoln

Standaard

Citaat:
lincoln, tegen een volwassen vrouw zeggen dat ze maar met Barbi moet spelen omdat jij jezelf als grote man ziet is bepaald kleinerend en beledigend; geen opvoeding gehad?

Je getier tegenover het Westen als grote zondebok is bepaald lachwekkend; ook de moslimwereld toont een gewelddadige kant; kijk maar naar Darfoer.
Arabieren hebben maar al te vaak geprobeerd islam met geweld te installeren, Marokko is er een goed voorbeeld van; veel Berbers haten nog steeds Arabieren.
Trouwens; in Cordoba kwamen ze niet op vakantie!
Arabieren waren trouwens notoire slavenhandelaars dus ook het potje verleden trek je beter niet open.

Ondertussen zijn feiten niet te negeren, waar in moslimlanden de gemiddelde burger afhangt van zakaat of familie hebben mensen hier rechten.
Geen een moslimland kent sociale zekerheid, de reden waarom zoveel economische migratie uit Turkije en Marokko al meer dan veertig jaar bezig is.

Islamitische scholen dragen op geen enkele manier bij tot integratie, sjoemelen met belastinggeld en geven miserabel onderwijs; dichtgooien dus en gewoon naar het reguliere onderwijs dus met die jonge moslims!
Ik zie niet in wat daar fout mee is.
Wat er in de moslimlanden gebeurt speelt niet terzake !

De economische migratie is gewoon een zoveelste compliment voor de niet willende werken van sommige autochtonen !

Het bier-aan-de-toog-zuipen en in-de-zetel-lekker-lui-zitten is een bekende norm en waarde (cultuur)bij de meeste werkloze (die hier een grote muil trekken) VeeBee'ers !

Maw, kijk eerst in eigen boezem, dan pas het muiltje trekken over anderen !
Oud 19 november 2008, 14:58   #100
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
natuurlijk niet.
Alleen: de mensen die gaan willen "solidair" zijn met de rest van de gelukzoekers die niet wensen bij te dragen wordt kleiner en kleiner.

Mijn beide dochters bollen het binnenkort af; ze gaan niet meer bijdragen, maar zoals het hen wordt aangeraden: ze houden wel hun adres in Belgique zodat ze hier medische verzorging/terugbetaling krijgen.

Ik denk niet dat ze de enigen zijn die zo redeneren.
Niet alleen uw dochtertjes, dat weet u toch eh !

Zoals u vorige keer tegen mij gezegd hebt; gezondheidszorg is nergens te vinden als hier in belgie, en daar maak ik me goed gebruik van, ik kom naar belgie enkel om van deze europese nobele dienst gebruik van te maken, voor de rest blijf ik lekker in marokko !

Of het nu de VeeBee de verkiezingen wint of de LDD ,voor mij maakt dat niet uit,

of

dat de verzuurden nu onder jullie hier bekakt worden/zijn omwille van de toenemende aanwezigheid van negers en bruingebakken apen, mij stoort dat gewoonweg niet !

Ik zou tegen de VeeBee'ers verzuurden zeggen, geniet maar best van de bekakking !

Laatst gewijzigd door Lincoln : 19 november 2008 om 15:04.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be