![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het werd in dit "democratische" landje dan ook geweerd op de boekenbeurs. Dat de heer Jos Gyssels (ook wel ontdekker van het cordon sanitair genoemd) toevallig hoofd is van 11.11.11. én tevens hoofd van de boekenbeurs, zal er wel niks mee te maken hebben. lees vooral volgend artikeltje: BOEK VAN THIERRY DEBELS MOCHT NIET OP DE BOEKENBEURS
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 november 2008 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() blijf on topic allemaal.
het gaat hier om islamitische scholen in nederland.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik hou me wel aan de topic, in plaats van uit te wijden over van alles en nog wat. Is het zo moeilijk om gewoon over het onderwerp te discussiëren.?
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 18 november 2008 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zijn dus alle andere forummers die u regelmatig aanspreken omdat u zelf te pas en onpas overal het derde rijk bijsleurt bevooroordeeld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en voor de zoveelste keer: de reden dat ik het derde rijk erbij haalde was naar aanleiding van een forumlid die al begon te fastaseren over een islamrijk hier in België, omdat in een paar scholen gefraudeert werd; ik repliceerde met een beeld van het VB die de macht neemt en een Vlaemsche rijk sticht (�* la derde rijk) om aan te tonen dat het ridicuul is om met doemscenario's te werken naar aanleiding van fraude bij bepaalde islamscholen, waarnaar een onderzoek bezig isl.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 18 november 2008 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 18 november 2008 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kwestie van ook een andere klok te horen luiden, nietwaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat verandert niets aan de vaststelling dat dit boek blijkbaar vanwege andere belangen dat die van lezers niet op de boekenbeurs mag liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hallo Circe! Tja..madammen met gezond verstand wij he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() alice weet meer, vertel eens.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil je weten Goodwill?
Ik reageerde op wat Circe heeft meegedeeld en de reactie die daarop kwam. Maar stel gerust uw vraag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat uw soort denkt te spreken in de naam van de europeanen ,terwijl dit rascistische gediscrimmineer een extreem stikkertje draagt waarbij dit nog geen drempeltje waard heeft binnen het europese volk !
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
De economische migratie is gewoon een zoveelste compliment voor de niet willende werken van sommige autochtonen ! Het bier-aan-de-toog-zuipen en in-de-zetel-lekker-lui-zitten is een bekende norm en waarde (cultuur)bij de meeste werkloze (die hier een grote muil trekken) VeeBee'ers ! Maw, kijk eerst in eigen boezem, dan pas het muiltje trekken over anderen !
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Zoals u vorige keer tegen mij gezegd hebt; gezondheidszorg is nergens te vinden als hier in belgie, en daar maak ik me goed gebruik van, ik kom naar belgie enkel om van deze europese nobele dienst gebruik van te maken, voor de rest blijf ik lekker in marokko ! Of het nu de VeeBee de verkiezingen wint of de LDD ,voor mij maakt dat niet uit, of dat de verzuurden nu onder jullie hier bekakt worden/zijn omwille van de toenemende aanwezigheid van negers en bruingebakken apen, mij stoort dat gewoonweg niet ! Ik zou tegen de VeeBee'ers verzuurden zeggen, geniet maar best van de bekakking !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 19 november 2008 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |