![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Je leest haar nu al, vermoed ik, maar niet in de Knack en de Standaard.
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 november 2008 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Vandenacht zag ik de redacteur van Knack, op BRT2. Hij verschoot precies dat zelfs die mensen de e-mail affaire er wat over vinden.
Dit terzijde uiteraard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoewel ik zelf pas een kleine maand actief op dit forum ben -al lees ik wel al wat langer mee- heb ik deze Circe toch nooit over de schreef zien gaan eigenlijk. Ze heeft veel kennis van zaken mijns inziens, en discussiëert vaak erg fel, maar zoals gezegd; over de schreef heb ik haar niet zien gaan. Wat ik echter wél heb gezien, is dat een bepaald groepje mensen, wier gedachtengoed haaks staat op dat van Circe, haar graag aanvalt en haar allerlei nare dingen wil aansmeren door o.a. haar uitspraken uit de context te trekken en haar zeer, zeer selectief te citeren. En meer dan eens tracht men dan ook haar uitspraken aan het Derde Rijk en meer van dat soort negatieve zaken te linken -voornamelijk wanner zij de discussiepartner(s) met goede argumenten heeft klemgezet. Vaak worden deze soms uiterst provocatieve berichten van leden van dat groepje dan weer snel aangepast en veranderd door hen zodat het net lijkt alsof hun geen blaam treft. Ikzelf heb dat ook al een aantal maal mogen meemaken overigens. Hoe dan ook hoop ik dat Circe snel zal terugkeren en dat haar verbanning ongedaan zal worden gemaakt. Is die trouwens permanent of tijdelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Circe is iemand die ik als mens allicht wel kan appreciëren. Maar de manier waarop ze haar mening brengt in de serieuze discussies (we weten allen over welk onderwerp het dan gaat), konden op z'n zachtst gezegd genuanceerder. Het heeft me altijd verbaasd dat ze niet veel sneller geband werd of strafpunten kreeg want in sommige draden waren de posts van haar die niet ofwel racistisch, ofwel discriminerend, haatzaaiend of personen met een andere mening aanvallend waren, zeer zeldzaam.
M.i. zijn het eerder al de 'oh neen, x is geband' topics die hebben bijgedragen tot het verdwijnen van de forumsfeer. Hierdoor zijn heel veel mensen uit protest "weggegaan" en teruggekeerd onder een andere nick uit vrees voor gezichtsverlies, waardoor je niet meer weet met wie je te doen hebt en het gevoel krijgt met een stel onbekende grootposters op dit forum te zitten. Daardoor is het niet meer hetzelfde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() En dan? Leer eens respect hebben voor andermans mening!
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() MaGNi into disco ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() T'is toch goedgekeurd, dronkoers? Anders, als je wil zet ik er terug Hare Majesteit de Koningin-weduwe op hoor.
![]()
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk eens een mooie avatar!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Seg komaan, alsof jullie avatar wél goed is.....
![]()
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is dat op die foto? Een leuke prinses?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé seg, nu krijg je complimenten over je avatar en ga je de boel weer omdraaien?
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik ook niet gezegd, het is wel een van de meest passende bij mij
![]() May MaGNi, mijn persoonlijke mening maar ze ![]() poseren met megagrote zonnebrillen is zowat het marginaalste in de modewereld voor mij.... en je weet al goed wat ik van mode denk ![]() Maar nog maar eens: het is wel al een hele verbetering ![]()
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() @Sus Iratus:
jouw observaties kloppen met wat ik hier zie gebeuren. Er zijn hier een aantal mensen met lange tenen. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat het Mohammedanen zijn, maar ik weet beter dus dat zegt ik niet; ik wil ze niet ongeoorloofd discimineren en over 1 kam scheren nog de toon van het debat naar maken. En de manier waarop die lange teners Circe menen te moeten bestrijden is schofterig. ![]() |
![]() |
![]() |