![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Ahh, het werkloze langharigen argument. Zowat elke anarchist die ik ken heeft werk met andermans kapsels heb je je niet te moeien en ik moet zelf werken om m'n studies te betalen.
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, je dwaalt af: het gaat erom dat jullie onschuldige studenten in elkaar geslagen hebben en hen dan nog eens probeert zwart te maken ook (terwijl daar geen énkel bewijs voor bestaat, noch dat de media daarover bericht heeft of dat ook maar iemand in Leuven daar iets van gehoord heeft). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ambiorix heeft overigens geen enkele reden om jullie zwart te maken ofzo. Dat is een student met linkse sympathiëen die wellicht niet al te afkerig stond tegen jullie actie. Dat je ook mensen zoals hem nu vervreemdt, zegt veel. Jullie jagen de héle Leuvense studentenpopulatie - links, rechts, working class, fils-a-papa, politiek geëngageerd of je-m'en-foutist - tegen jullie in het harnas door jullie onaangepast gedrag. Is dat jullie doel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ...two ways or just the one?
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de student in elkaar geslagen werd, wordt door niemand ontkent, ook niet door de krakers zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, inderdaad, zij ontkennen zelf niet eens dat ze die student aangevallen en ineengeslagen hebben. Wie ben ik dan om daaraan te twijfelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarna ben ik naar het kraakpand gegaan om wat ruzie te maken met de mensen daar. En toen lieten ze me de knuppel zien die ze hadden afgepakt van die student, blij dat er niemand daar een mep van heeft gekregen.
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() de SCHULDVRAAG... wooooeeehooooe!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
![]() Citaat:
Maar nee patriot! je hebt gelijk; de ratten!
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En op een forum wil ik er nog wel moeite in steken, maar in het echte leven interesseren dat soort welles-nietes spelletjes me niet. Het komt hierop neer: jij hebt geen argumenten en ik heb geen argumenten, maar krakers hebben hun imago tegen en zijn dus schuldig tot het tegendeel bewezen is.
We are everywhere. Laatst gewijzigd door An Arkos : 29 november 2008 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Studenten zijn een wat zattere spiegel van de samenleving, dus daar zit natuurlijk krapuul bij. Maar slechts een heel kleine minderheid, en zelfs van een extreem-rechtse rakker kan ik maar moeilijk geloven dat hij zo'n exploot op zijn eentje of zelfs met 2 zou proberen. Een knuppel, al dan niet met een nagel erin, pak je niet vast als je weet dat je tegenover je een veelvoud van boze tegenstanders kan vinden.
Het spijt me, an arkos, maar op dit moment vind ik het verhaal van Ambiorix inderdaad geloofwaardiger dan dat van jouw vrienden. Niet dat ik niet geloof dat er wat geroepen kan geweest zijn, maar dat kan en mag geen excuus voor een aframmeling zijn.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |