![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Steunt u dit voorstel? | |||
Ja, daar zit wat in |
![]() ![]() ![]() |
14 | 82,35% |
Nee, laten wij de oorlog met wapens verder zetten |
![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Da's te doen hé. Allez, ga maar Churchill spelen ginder.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw betoog volgend neem ik aan dat u die mensen, die voor uw vrijheid, en zelfs voor uw mogelijkheid tot het spuien van de meest waanzinnige indeeën, immers hun leven hebben gegeven, dan ook reactionaire anti-Europeanen vindt? En zo ja, vindt u dat dan van dankbaarheid jegens hen getuigen? Ik mag toch aannemen dat de analogie van het hierboven door mij gegegevn voorbeeld met betrekking tot voorgaande berichten in deze draad u niet ontgaan is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Partijlid
|
![]() Atoomraket Teheran naar Belgie: binnen enkele jaren en GEHEEL GRATIS. En u hoeft er nieteens voor uit uw luie zetel op te staan. U krijgt ze zo op uwe kop! Als dat niet mooi is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat er hier véél zijn die de link zullen kunnen leggen.... ![]() Ik ook niet trouwens... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Misschien kan u mijn denkwijze beter plaatsen met volgend voorbeeld: 1) Een boef breekt bij u in en wil u beroven, daarbij gebruikt hij vuurwapens. ik vind zijn geweld niet legitiem/toelaatbaar 2) U verdedigt zich door hem uit te schakelen (op welke wijze dan ook) Ik vind uw geweld dan wel legitiem/toegelaten U begrijpt het nu? Laatst gewijzigd door Texas Ranger : 1 december 2008 om 02:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Partijlid
|
![]() Wij zijn het roerend eens met elkaar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Partijlid
|
![]() Trouwens, in mijn enquete laat ik de stemmers de mogelijkheid te kiezen tussen mijn voorstel (moskeeen sluiten en desnoods afbreken als de terroristen volharden in de boosheid) of de zaken op hun beloop laten (dus de "War on terror" verderzetten met wapengekletter). Dik 85% kiest voor mijn voorstel, 1 stemmer tot dusver (15%) kiest voor het wapengekletter. Ziet C2C dan niet in dat mijn oplossing veel vredelievender is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
@Texas Ranger: stel dat je moslim was. Zo je dan ook op zo'n wijze redeneren over de christenen en over de ongelovigen. Maar ik vrees het ergste. Ik denk dat er bij de moslims ook talloze Texas Rangers, in dat geval Arabia Rangers zitten. We kunnen dus nog heel wat aanslagen verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de meest vredelievende oplossing: het zoeken naar een langetermijnoplossing, gecombineerd met een grondige herziening of zelfs stopzetting van de war on terror kan er niemand kiezen. Je besluit is dan ook van de pot gerukt. Enkel warmongers zoals jij hebben kunnen stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Overigens is de blinde haat tegenover ongelovigen in het algemeen en tegenover het Westen in het bijzonder die bij een aantal Moslims heerst uiteraard geen reden om in een gelijkaardige haat jegens alle moslims te vervallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
U behoort tot het soort dat blijkbaar denkt dat als men dezelfde leugen honderd keer vertelt hij dan waarheid wordt. Uw banalisering van de Holocaust en de Armeense genocide is overigens nogal vulgair. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Er waren tijdens de Koude Oorlog ook mensen die constant stonden te schreeuwen dat we dreigden overspoeld te worden door de vijand. Een volgehouden en niet-aflatende strijd heeft ook daar een positief resultaat gebracht. Koelbloedigheid loont. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb er hoegenaam geen behoefte aan om van de oorlog tegen de jihadi's een oorlog tegen de Islam als godsdienst te maken. Onze belangrijkste bondgenoten in die oorlog tegen de jihadi's zijn andere moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Eerst zullen ze voor de moslims komen, en van ons zullen ze verwachten dat we zwijgen omdat we geen moslims zijn; dan zullen ze voor de communisten komen en de joden en de syndicalisten en de sociaal-democraten en de holebi's en de... tja, waar eindigt het?
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Vrijheid bestaat enkel indien men de vrijheid en essentiële rechten van alle burgers verdedigt. |
|
![]() |
![]() |