![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of zijn medewerker nu al dan niet gebeld heeft naar de eigenaar van het café weet ik ook niet. Ik weet wel dat er een deontologie bestaat in de Horeca. In feite zou die dame zelf niet mogen zeggen wie daar was. Al had hij daar een striptease weggegeven. Ik ben zeker geen fan van De Crem maar ik vind heel deze zaak enorm opgeblazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Indien dat meisje ontslagen is omdat haar baas vindt dat ze niet zomaar op het internet dingen van klanten mag zetten. (haar baas wist dit vermoedelijk niet=> maar werd ingelicht door een medewerker van De Crem (heel informatief zijn ze daar trouwens ![]() Het is heel raar om hieromtrend een eigen mening te zeggen. Natuurlijk is er de wraakzuchtige Crembo die het niet wilde nalaten om de baas in te lichten. Aan de andere kant is er de baas die het meisje ontslaat omdat ze bepaalde zaken van klanten op internet plaatst => waar ik enigszins kan in komen... Sommige mensen beweren dan weer dat de woordvoerder, de baas gebeld heeft om haar ontslag te vragen... Het "dronken" zijn van De Crem en de veronderstelling dat zijn woordvoerder om haar ontslag gevraagd heeft, zijn op heden nog niet bewezen. Feit is dat ze ontslagen is (kan de baas zijn beslissing geweest zijn) Dit zijn allemaal veronderstellingen en het is haar woord tegen het zijne. En hier wordt misschien wat overdreven door sommigen. WAT wel vaststaat. Is dat Crembo op een reisje is geweest zonder ook maar enig doel. Hij heeft op de vragen in de kamer nooit een exact antwoord gegeven. Zijn agenda was niet duidelijk. Hij heeft daar wat zitten afratelen over wie hij bezocht heeft, maar het doel van die bezoeken??? ![]() Hij bezocht vertegenwoordigers die binnen afzienbare tijd vertegenwoordiger-af zijn (omdat de mensen van Obama binnenkort hun functie overnemen). Hij ging zogezegd een "akkoord" gaan bespreken met hen. Dit akkoord was blijkbaar nog niet goedgekeurd in België. Laat staan dat hij dit al in het buitenland gaat bespreken. Al de mensen met wie De Crem normaal de besprekingen voert, zaten in Genève.... Dat hij gedronken heeft op eigen kosten/onze kosten laat ik nog in het midden. Het staat echter vast dat die man daar een reisje gemaakt heeft zonder enig doel/ nut (wat men toch mag verwachten van een minister dacht ik? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De crem zen gedrag is niet goed te praten en ik moet van de crem nit hebben , toch maak je zulke platen niet !!!!!
![]() |
![]() |
#87 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zeg later want sommige zaken/besprekingen komen pas later uit (geheimhouding van de inhoud). Laatst gewijzigd door Den Bal : 5 december 2008 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Crem moet zich behoorlijk gedragen, of anders aftreden. Bezorg hem anders een job in het bedrijf waar jij werkt, dan kunnen jullie samen op zwier gaan . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
volksvertegenwoordigers vertegenwoordigen geen antipolitieke piraten. dus no problem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() ik vind het wel van een zekere charme getuigen wanneer een politicus zijn menselijke kant laat zien en af en toe eens buiten de lijntjes kleurt van het stijfburgerlijke 'fatsoen' door een pintje te drinken en een liedje te zingen.
liever dat dan van die saaie grijze knurften zonder persoonlijkheid. ik ben er de crem (die ik nochtans een hysterische rechtse bully vindt) bijna sympathiek door gaan vinden. of het kan ook dat wanneer de antipolitieke mainstream ergens massaal tégen is, dat mitgard er bijna spontaan voor is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() ha fijn u terug te zien mitgard
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zoals ik reeds zei, ik ben geen fan van hem. Dus dank ik voor het aanbod, liever niet. Ik blijf er evenwel bij dat dit alles een storm in een glas water is. Trouwens als de dienster die alles op haar Blog heeft gezet zich aan haar deontologie had gehouden wist niemand iets van zijn caféavontuur. Laatst gewijzigd door Den Bal : 6 december 2008 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door piraat : 7 december 2008 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Decrem was degene die de 100 dagen problemen bij de regeringsformatie in dubieus gezelschap vierde : ![]() ![]() "Air De Crem" is al bekend: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=gdc1teltc deontologie? ![]() Had hij zoveel op? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 7 december 2008 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Die barmeid Lubbe Bakker...
Ik had haar op facebook een vraagje gesteld: "Hallo! Wat denk je van Miss Huppeldepup die een One Night Stand heeft gehad met Brad Pitt, en die daarna haar verhaal gaat doen aan de pers? Of van die 'joernaliste' die voormalig Wethouder (Schepen) van Amsterdam Rob Oudkerk dronken voerde en daarna zijn verhalen in haar column zette?" Ik werd prompt van haar faceboek afgepleurd!! ![]() Zo'n heldin is dat dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Creatief ook. Maar die trut van een Lubbe Bakker die klopt dus niet. Dat is een yuppie slettekop, en die is nu eventjes 'beroemd'. Kijk maar hierboven mijn 'correspondentie' met haar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist niet dat het CS behelsde dat het nu ook al verboden is van met sommige mensen samen een stuk taart te eten?
|
![]() |
![]() |