![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk, Een alwetende, almachtige, alom aanwezig, liefdevol, eeuwig, oneindig etcetera.... opperwezen heeft ons een vrije wil gegeven en sodemietert ons stante pede de hel in zodra we er gebruik van maken. Lekkere sadist. Een narcist die aanbeden wil worden en zich tegelijkertijd voor ons verstopt: een pracht persoonlijkheid.
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk bestaan die die wel ![]() Ik ben een a-bigfootist want ik geloof niet in bigfoot. Snappie? ![]()
![]() |
![]() |
#84 |
Partijlid
|
![]() het is toch een grote wonder dat er nog steeds mensen zijn die big bang te verwerpen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Dat is maar een hyphotese, wat niet uitmaakt dat het mogelijk is, alles kan.
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar beweer ik dat in het hieronder gequote stukje van mij... Ik zeg alleen dat het gebied waar zij woonden ,occitanië dus een hoogstaande culturele en materiële rijkdom had.... Citaat:
Blijkbaar leest U ook niet zo goed mijn beste... ![]() http://home.scarlet.be/~mirepoix/Als%20Catars.htm Laatst gewijzigd door Svennies : 22 december 2008 om 16:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door sagopakajmer : 22 december 2008 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt mij een misvatting. Wat wel klopt is dat er veel onwaarschijnlijke dingen onverwacht gebeuren. Maar autoconceptie met een kind met andere genetische eigenschappen is 'natuurlijk' gezien onmogelijk. We zien dit dan ook niet in de huidige wereld. Het is dan ook onbewijsbaar en er zijn geen betrouwbare bronnen over aanwezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() [quote]Als ik u zou moeten geloven kan een vierkantige cirkel ook.
Laatst gewijzigd door system : 22 december 2008 om 17:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De enige hemel die we ooit gaan krijgen is deze op Aarde, en we moeten ons best doen om die waar te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
-6 cirkels die je in de vorm van een kubus stelt waarvan de gemeenschapspunten evenredige vierkanten zijn , waarom niet, het is alleen hoe je dat wilt bekijken. -vierkantige lijnen in de vorm van cirkels kan ook--> ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 december 2008 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 22 december 2008 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een cirkel is geen vierkant. En een vierkant is geen cirkel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||||||
|
![]() Citaat:
Voor de schepper is alles mogelijk, van het onmogelijke maakt hij het mogelijke. Uit de dood schept hij leven, vanuit de dag maakt hij nacht. Zie jij niet hoe een dode tak tot leven komt ? of hoe een schaarse grond tot bloei herleeft ? Wat is de mens zo klein, om de grootheid van zijn heer... ...te kunnen begrijpen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 december 2008 om 21:27. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja ja dat zal wel. Maar dan zijn we uitgepraat. Telkens wanneer u begint in te zien dat het niet klopt (wetenschappelijk)wat u naar voren brengt, dan komt u met uw Schepper op de proppen. Dat is natuurlijk gemakkelijk, maar daarom nog niet juist. Ook God kan geen vierkantige cirkel maken. Laatst gewijzigd door system : 22 december 2008 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |