![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Denk dat u er zelf nog niet uit bent hé, de ene keer noemt u personen 'fascist' de andere keer zijn ze nazi of neo-nazi. Dus men zou kunnen zeggen, aangezien u de beide woordjes hanteert om uw verhaaltjes met haat te kruiden er toch een verschil zou moeten bestaan tussen deze. Of ligt het aan de dag waarop u deze gebruikt en wind het één u dan meer op dan het ander in uw zoektocht naar genot. Slingert u deze woordjes ook naar het hoofd van uw partner tijdens bepaalde handelingen? ![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laatst gewijzigd door drosophila : 26 december 2008 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Alléz komt er echt niet meer uit? We gaan ontwijken, is dit de poging om u slimmer voor te doen dan u bent, Naast de feiten lullen? Niet geslaagd dan. Werd ook niet verwacht dat u zou slagen.
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Is er iets dat niet correct is, voelt u zich aangesproken door een bepaalde opmerking? Misschien zoals men zegt, 'wie het schoentje past trekke het aan'?
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Noemt u het gerust ontwijken. Ik heb wel wat beters te doen dan puberale mini-Hitlertjes te heropvoeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat 'heropvoeden' weer typisch links. U zult het waarschijnlijk wel weten aangezien u waarschijnlijk uit zulk links nest komt. Heropvoeden en 'heropvoedingskampen' was toch iets waar uw geestesgenoten tijdens hun jaren van onderdrukking in het voormalig Oostblok en overal waar ze enigzins de macht hadden/hebben zot van waren en zijn niet? Aangezien u dit woordje gebruikt, misschien heimwee naar die tijden, de tijden van heropvoeden en onderdrukken? Pijnlijk zeker deze drang niet te kunnen bevredigen. ![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat U als 'hoereren' bestempelt, is het dagdagelijkse overspel. U slaat dienaangaande de nagel krek op kop: mijn definities zullen inderdaad nooit gelijkvallen met het kromdenken dat U en de uwen te beurt valt. Dat U mij - een platbroek van een linkiewienke - ondertussen zodanig vertrouwd dat ik het voortaan zelf mag uitzoeken, is zondermeer de ultieme 'déconfiture' van uw aantijgingen.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 december 2008 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En, drosophila, ik wacht nog altijd op de inhoud van uw lieve berichtje vóór de edit ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Oh ja, u moet ontstressen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Relax Jacob, de discussie ontrolt zich tussen mijnheer Ehrlich en mevrouw Drosophila. Vanwaar die plotsklapse dadendrang? Is Widerstand voortaan ook al een Pflicht geworden ten huize Maerlants?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en op mijn tenen getrapt ben ik zeker nog niet. maar het wordt enigzins iritant van het steeds waarom. het is zoals een kleine uk van 4. waarom si, waarom la. en dat vind ik van een volwassene een gedraging hoogmoed. hetgeen natuurlijk bij uw linkiewinkie opstelling zeker past. u heeft de wijsheid in pacht. en als u het niet kan verdedigen gaat u de toer op van "leg mij dat nen keer uit". dat is toch ook een teken dat men niet gewoon is om de klare taal te verstaan of te spreken. met al uw schutwoorden vandien weet u zelf niet meer wat de inhoud is van bepaalde woorden. maar ja, met mijn rechtse facisten, nazisten, neonazisten denkwijze zal dat wat te maken hebben zeker. wij noemen een kat een kat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden we terug on topic kunnen gaan, als geheugensteuntje hieronder de opening van deze topic.
De verontwaardiging voor het doorbreken van de scheiding der machten is hypocriet, want ze hebben het zelf lang genoeg gedaan. Zoals gezegd past heel die houding van de VLD in een verrottingsstrategie die ze nu al 15 maanden aan het doen zijn, uit wraak voor het verlies van het goorste krapuul dat ooit in de politiek heeft rondgelopen.
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() En stel dat ik carrière wil maken bij de CD&v, zijn er daar dan ook zo geen clubjes die mijn carrière zouden 'vergemakkelijken'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is een openbaar discussieforum, Geachte Heer, waarin iedereen mag reageren die zich aangesproken voelt. Trouwens, mevrouw Drosiphila heeft hier op een bijzonder onbeschofte manier Erlich de mantel uitgeveegd met halve waarheden en smerige leugens. Erlich heeft op een serene wijze gereageerd, waarvoor hulde, maar indien ik op dergelijke manier zou aangepakt worden zou het er iets minder sereen uitgezien hebben.
|
![]() |
![]() |