Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2008, 17:50   #81
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
De politieke clowns van het VB zouden natuurlijk ALLES doen om hun doel te bereiken. Voor hen is nationalistische waanzin belangrijker dan democratie.

Droom voort losers

Modder jij ondertussen maar verder aan met zij voor wie de eigen macht belangrijker is dan democratie. Dit land en haar verheven Grote Leiders kunnen zich niet veel kemels meer permitteren...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 17:51   #82
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Nein, mein Führer.
Wat pijn doet is dat er nog altijd mensen zijn die, omdat er in één klein piewie stukje van VLAANDEREN mensen zijn die een pietsie meer rechten hebben bij het kiezen, er zulthoofden zijn die zich "echte Vlamingen" noemen het houden van verkiezingen nu zouden willen zien verdwijnen.
Dat is zo dom, zo oneindig debiel dat ik nu in elk geval, wanneer men mij vraagt van waar ik kom zal antwoorden: "De Bruxelles".
Lees: voor Feremans is de grondwet een vodje papier met anale doeleinden.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 22 december 2008, 17:53   #83
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
De ongrondwettelijkheid van die verkiezingen wordt van tafel geveegd door de goedkeuring v.h. parlement.
Onzin. Ook het parlement heeft zich aan de grondwet te houden.
Oud 22 december 2008, 17:54   #84
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Geen verkiezingen zonder splitsing BHV voor CD&V

http://www.standaard.be/Artikel/Deta..._068&ref=front
Tot men de CD&V een machtsvoorstel doet dat ze niet kunnen laten liggen, natuurlijk.
Oud 22 december 2008, 17:59   #85
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF22122008_086

Goed zo, De Wever is mijn stem aan het verdienen.
Idem.
Oud 22 december 2008, 19:41   #86
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is een Ersatz. Er zijn tientallen keiharde aanwijzingen dat de leiding van de zgn. opstand in 1830 niets anders voor ogen had dan de annexatie van heel de zuidelijke Nederlanden bij Frankrijk. Het is uitsluitend het verzet van Groot-Brittannië, Oostenrijk, Pruisen en Rusland dat dat verhinderd heeft.

België is geboren als een gerateerde Franse staat, en dat is nog geen haar veranderd.
Jij bent blijkbaar nog geen haar veranderd wat het denken betreft.
Blijven steken in +/- 200 jaar geleden toen het Vlaams nog beschouwd werd als een taal voor op het veld en in de keuken.
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 20:44   #87
Diederik v.d Elzas
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Jij bent blijkbaar nog geen haar veranderd wat het denken betreft.
Blijven steken in +/- 200 jaar geleden toen het Vlaams nog beschouwd werd als een taal voor op het veld en in de keuken.
*knip*
Diederik v.d Elzas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 20:49   #88
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

De argumenten zijn op.
Dan maar slaande argumenten.

Laatst gewijzigd door azert : 22 december 2008 om 20:49.
Oud 22 december 2008, 21:12   #89
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Wat met het uur duidelijker wordt is het feit dat de open VLD eigenlijk een staatsgreep heeft gedaan. Jammer genoeg loopt het tot nog toe niet zoals ze verhoopt hadden, nl. VHS terug aan het roer!!

Eigenlijk vond ik heel de vertoning van de VLD zo voorspelbaar dat het zielig is . Ze vergeten blijkbaar dat ze niettegenstaande hun afstraffing in Vlaanderen toch nog zeer voorname postjes hadden in de huidige regering.

Nu hebben ze open en bloot en klaar en duidelijk bevestigd dat het die postjes zijn die ze willen behouden en dat "de mensen en hun problemen" hen dubbel en dik kunnen gestolen worden!!!

Het was /is echt hallucinant om dat te volgen ; een grotere afgang heb ik zelden meegemaakt : dan is de afgang van de CD&V daartegen klein bier!!

Ik heb maar juist geteld twee dagen moeten wachten om mijn vermoeden bewaarheid te zien, nl; dat heel die crisis door de corrupte politiekers werd geregisserd en nu de acteurs het plot niet meer volgen, vallen de maskers af en zien we met afschuw hun ware gelaat.

Ik vond het om omver te vallen als De Wael zei dat hij geen schuld trof in de zaak van de politie en dat je pas schuldig bent als je schuld is bewezen!!! Maar zij hebben niet gewacht tot de schuld van anderen bewezen was om ze aan te vallen en te nekken:

Ze hebben al anderhalf jaar stokken in de wielen gestoken , zo'n schijnheiligheid heb ik nog nooit meegemaakt.

ooit heb ik VLD gestemd, maar nooit meer!!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 21:14   #90
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht
Is het d�*t waar jij je kicks van krijgt?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 21:16   #91
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Wat met het uur duidelijker wordt is het feit dat de open VLD eigenlijk een staatsgreep heeft gedaan. Jammer genoeg loopt het tot nog toe niet zoals ze verhoopt hadden, nl. VHS terug aan het roer!!

Eigenlijk vond ik heel de vertoning van de VLD zo voorspelbaar dat het zielig is . Ze vergeten blijkbaar dat ze niettegenstaande hun afstraffing in Vlaanderen toch nog zeer voorname postjes hadden in de huidige regering.

Nu hebben ze open en bloot en klaar en duidelijk bevestigd dat het die postjes zijn die ze willen behouden en dat "de mensen en hun problemen" hen dubbel en dik kunnen gestolen worden!!!

Het was /is echt hallucinant om dat te volgen ; een grotere afgang heb ik zelden meegemaakt : dan is de afgang van de CD&V daartegen klein bier!!

Ik heb maar juist geteld twee dagen moeten wachten om mijn vermoeden bewaarheid te zien, nl; dat heel die crisis door de corrupte politiekers werd geregisserd en nu de acteurs het plot niet meer volgen, vallen de maskers af en zien we met afschuw hun ware gelaat.

Ik vond het om omver te vallen als De Wael zei dat hij geen schuld trof in de zaak van de politie en dat je pas schuldig bent als je schuld is bewezen!!! Maar zij hebben niet gewacht tot de schuld van anderen bewezen was om ze aan te vallen en te nekken:

Ze hebben al anderhalf jaar stokken in de wielen gestoken , zo'n schijnheiligheid heb ik nog nooit meegemaakt.

ooit heb ik VLD gestemd, maar nooit meer!!
Je hebt een potje gescholden maar niets aangetoond.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 21:20   #92
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Denkt Bart De Wever echt dat zijn klacht naar de Raad van State iets zal veranderen? Verkiezingen zullen zowiezo gebeuren, met of zonder de splitsing van BHV. De Wever wil gewoon zijn interessant doen, zoals gewoon.
Lijkt mij toch een initiatief met kans op slagen. We gaan nog goed kunnen lachen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 21:22   #93
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Lijkt mij toch een initiatief met kans op slagen. We gaan nog goed kunnen lachen.
U bedoelt zeker dat het buitenland zal nog eens met België kunnen lachen! Maar ja, ze hebben dat blijkbaar heel graag in België!
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 21:29   #94
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
U bedoelt zeker dat het buitenland zal nog eens met België kunnen lachen! Maar ja, ze hebben dat blijkbaar heel graag in België!
Inderdaad, hoe meer er internationaal met België gelachten wordt hoe beter.
Oud 22 december 2008, 21:32   #95
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Inderdaad, hoe meer er internationaal met België gelachten wordt hoe beter.
Dat doen ze niet; ze kijken verbaasd hoeveel de Belgen kunnen opvangen.

http://www.volkskrant.nl/buitenland/...port_in_Belgie
Oud 22 december 2008, 21:39   #96
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Dat doen ze niet; ze kijken verbaasd hoeveel de Belgen kunnen opvangen.

http://www.volkskrant.nl/buitenland/...port_in_Belgie
Volgens mij loopt het op zijn laatste benen Azert; de rek is er uit.
Oud 22 december 2008, 21:42   #97
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Verkiezingen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Inderdaad en geen enkele rechter zal daar iets over zeggen vermits de verkiezingen ongrondwettelijke zijn.

Ook als ze daarna door het puppetparlement worden goedgekeurd.

Als ze ingericht worden zijn ze ongrondwettelijk.
U mag al zeggen wat u wil maar de verkiezingen van 2007 waren óók ongrondwettelijk. Ze werden door het parlement achteraf WETTELIJK verklaard. Dat is de WERKELIJKHEID !!!

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 21:45   #98
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Onzin ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Onzin. Ook het parlement heeft zich aan de grondwet te houden.
De REALITEIT na de vorige verkiezingen was dat het parlement die WETTIG verklaarde.
Heb jij misschien opnieuw moeten gaan stemmen ???

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 21:46   #99
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U mag al zeggen wat u wil maar de verkiezingen van 2007 waren óók ongrondwettelijk. Ze werden door het parlement achteraf WETTELIJK verklaard. Dat is de WERKELIJKHEID !!!

Als ik mij nog goed herinner, moesten ze die week doorgaan en waren ze pas onwettelijk als ze nog een week later zouden doorgegaan hebben (het kunnen ook 14 dagen geweest zijn).
Oud 22 december 2008, 22:01   #100
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat de verkiezingen achteraf door de corrupten wettelijk verklaard worden veranderd niets aan de stelling, "de volgende federale verkiezingen zijn ongrondwettelijk."

Nu, vorige maal waren er een aantal mensen die de verkiezingen geboycot hebben, met schrik in het hart uiteraard maar ongegrond want de mensen zijn vrijgesproken.

Een deel mensen die moesten zetelen en stembureauvoorzitters die effectief tegenwerkten. Deze maal is geweten op voorhand dat de rechter ze gaat vrijspreken vermits er een precedent is. Burgers kunnen niet gedwongen worden om mee te werken aan ilegale verkiezingen noch kunnen ze daarvoor na de feiten gestraft worden dus.

Voor de volgende ilegale federale verkiezingen zal de tegenwerking beter georganiseerd worden, op grotere schaal ook vermits de mensen neit meer moeten bang zijn voor gestraft te worden.

Plezier verzekerd.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be