![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie hecht er nu enige waarde aan het forum van Le soir? Hun forum bekijk ik niet hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() [quote]Tja...maar dan zou Anna alle onnozelaars van deze wereld beledigen en ik weet niet of dan nu net de bedoeling was.
Citaat:
Ik heb jou nog nooit in Vlaams Nationale kringen gezien...jij zou daar trouwens nooit binnengelaten worden...hoe open en transparant zij ook zijn, ook Vlaams Nationalisten hebben hun fierheid...
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja ,het doet altijd pijn om de waarheid te horen mijn beste.....
In minder dan 100 jaar van haantjes de voorste afglijden tot het vijfde wiel aan de wagen waar bijna de helft van de beroepsbevolking in overheidsdienst werkt om zo de werkloosheidscijfers te kunnen opsmukken,en waar na het zoveelste relanceplan de toestand rampzalig blijkt.... Jarenlange vlaamse miljardenstroom aan geld dat spoorloos verdwijnt.... Dan mogen wij hier wel van een zwart gat spreken mijn beste |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() [quote=Fieseler;3876589]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door azert : 23 december 2008 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk... Wie had je anders vooor ogen?
![]() |
#88 |
|
![]() Nog eens dezelfde fout maken als Letermpe die verklaarde: ik wil federaal premier worden om beter de Vlaamse belangen te behartigen.
Met een Waalse vader had hij beter moeten weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén van de betere regio's? Naast Île de France, Poitou-Charentes, Toulouse, de Loire-regio, de Rhônevallei e.v.a. ? Vous plaisantez?
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je antwoordt niet op de vraag: wie anders dan Vlaanderen zal uitmaken wat goed is voor Vlaanderen? Eén of andere suikernonkel?
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
l faut peut-être souligner l'exercice comparatif que Jean-Claude Marcourt fit en comparant la Région Wallonne aux 22 régions françaises. Il souligna qu'en termes économiques, la Wallonie se situerait en troisième position juste derrière la Région Ile-de-France et la Région Rhône-Alpes http://www.chambrefrancaiseliege.be/3decembre2007.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Bruxelles zal zelf kiezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Île de France en co vergelijken met het armlastige Wallonië: die gast is goed gek... Wat is trouwens de "Chambre Française de Commerce et d'Industrie des Provinces de Liège et de Luxembourg asbl"? Is dat een incivieke organisatie?
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanzelfsprekend, dat is precies wat ik zei en dat is precies de consensus die in Vlaanderen stilaan groeit. Lees jij wel wat anderen schrijven?
Enne, Vlaanderen zal natuurlijk ook zelf kiezen. QED
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Waarom zou dat een incivieke organisatie zijn? En waarom toch altijd termen uit de jaren '50 gebruiken? Voor een gek heeft hij het toch ver gebracht. Niet iedereen wordt minister en heeft de eer om te overleggen met minister Vandenbroucke, door vriend en vijand geprezen als 1 van de betere ministers. http://www.vlaanderen.be/servlet/Sat...ArticlePageMIN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Wallonië = 3,5 miljoen mensen 3,5 miljoen mensen komen jaarlijks 12 miljard € te kort. Juste derrière = omzeggens ex equo Frankrijk = 60 miljoen mensen 60/3,5 = 17 Frankrijk zou dus volgens Azert en zijn bron per jaar (minstens want er zijn nog veel armere regio's) 12 x 17 = 204 miljard € nodig hebben om te overleven Men kan dit ook nog anders berekenen: Frankrijk heeft 26 regio's Wallonië zou één van de rijkste zijn met een jaarlijks deficit van 12 miljard. DWZ dat Frankrijk meer dan 26 x 12 = 312 miljard jaarlijks in het rood zou gaan. Gezien dat Wallonië dus één van de rijkste regio"s zou zijn zou het deficit nog véél en véél hoger moeten liggen. ![]() Persoonlijk denk ik dat het échte zwarte gat zich eerder in het hoofd van Azert bevind dan in diegenen die beweren dat Wallonië een rijke regio zou zijn in Frankrijk.
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Het begint al meteen met onbewezen veronderstellingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Martens....MARTENS.....begot...reeds Premier in de tijd toen ik nog al mijn haar op mijn hoofd had
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het Koninkrijk Belgie moet dus 70+ - ers te velde zenden om een situatie te ontmijnen waar "snotneuzen" van 30 a 40+ niet meer aan uitraken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() zwakke manier om aan politiek te doen.
|
![]() |
![]() |