![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tjonge, tjonge, wat een verzuurdheid. Is dat werkelijk alles wat u van Nederland onthouden hebt?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() Oei was dat verzuurd? En die andere reactie die men gewoon negeert omdat die niet Belgie staat verdedigen ?
Was die dan opgewekt, blij, positief etc? Neen dus, bende hypocrieten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Het ergste van al is... Op welke kiekens moet Vlaanderen nu gaan rekenen?
Toch niet op extra verzuurd rechts want die beseffen nu al niet welke vuile rollen er zich afgespeeld hebben en beschuldigen de... verkeerden... ![]() Maar ik laat ze maar lullen... Daar is toch niets aan te doen... ![]() Laatst gewijzigd door Seg schat : 30 december 2008 om 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |