![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat past bij jou? | |||
ik ben vrouw en vrijgezel |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,44% |
ik ben man en vrijgezel |
![]() ![]() ![]() |
32 | 71,11% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
11 | 24,44% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() relaties zijn overrated, leve de losbandigheid.
enfin, nu toch nog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 30 december 2008 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() degenen die dat zeggen, zijn meestal degenen die in een relatie echt onder de sloef zitten......
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar daarom niet altijd hé
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() voor u ist largo_w'tje...
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Ik ben die ene en ik ben het eens met Mitgard's post hier.
Als ik om me heen kijk zie ik veel mensen die niet alleen kunnen zijn omdat ze zich anders te min voelen in de samenleving en het opboksen tegen de groepsdruk (vrienden hebben allemaal een relatie, de familie begint te zagen, ...) waardoor ze met de eerste de beste aan komen zetten en verkondigen daarmee een relatie te beginnen... Of ze binnen die relatie echt gelukkig zijn of niet, lijkt minder van tel te zijn. Die onzekerheid waarover Mitgard spreekt waar veel mensen last van hebben, wordt trouwens niet opgelost door het aangaan van een relatie. Ze verandert enkel in "nu ben ik niet alleen en als ik aardig ben, ben ik vast nooit meer alleen". Mensen denken dan heel vaak dat ze niemand anders meer kunnen krijgen en blijven in die relatie zitten, ook al is ze een slechte. Ik blijf geloven dat er koppels zijn waar het wel lukt. Maar ze zijn schaars. ![]() Mag ik overigens de mensen die een relatie hebben ook ter verantwoording roepen? Of neen laat maar, door hopen cliché's scrollen is nogal saai. Partnerlief zou nl maar eens moeten controleren wat de wederhelft op de pc heeft ingetikt over hoe hij/zij werkelijk over zijn relatie denkt... Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 december 2008 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt gelijk dat er niet gefulmineerd moet worden op koppels, maar iedereen doet wel eens aan stereotyperen. Jij stereotypeert er hier ook niet langs moet ik zeggen... Het beeld van de zielige en eenzame vrijgezel die 's avonds mijmerend over zijn verloren liefde naar de sterren kijkt is ook niet echt wat overeenkomt met mijn leefwereld hoor. :-/ De meeste singles die ik ken hebben één ding gemeen: een heel druk leven, vaak een hoge opleiding en heel veel grootse plannen en dromen ... die ze nog waarmaken ook... ![]() Btw: hoeveel van de mensen met een "oh wat ben ik toch zo gelukkig met mijn prachtpartner" blijven na een tijd eenzaam achter ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Ik wou net zeggen dat het uitgangspunt beangstigend is, nl "alleen kan je niet gelukkig zijn of 'met twee ben je meer gelukkig'...
Dat zijn net de mensen waartegen ik dan wel fulmineerden. Mensen die zulke denkbeelden hebben gaan een relatie aan om heel andere redenen (nl bovengenoemde) dan het feit dat ze zo goed bij de ander passen .... Ik ken zo heel veel van die mensen, als ook het type " nu is 't mijne tijd' mensen. Mensen die denken dat dit het moment in hun leven is waarop ze een relatie moéten hebben, omdat hun leven anders idd niet compleet is en omdat het nu eenmaal zo 'hoort'... Zeker onder bijna afgestudeerden en andere mensen van rond mijn leeftijd is dat een zeer hardnekkige mythe ("oh neen, als ik nu niemand vind kom ik nooit meer iemand tegen"). Iets later wonen ze dan meestal samen met iemand die toevallig hun pad kruiste en hun daarbij bij wijze van spreke niet uitkafferde... Naar zo'n mensen hun verloving/huwelijk wil ik wel gaan, maar het kan zijn dat ik een kotszakje meesleur omwille van zoveel schijnheiligheid. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dan vraag ik mij af, zijt gij zo'n nerd die voor de eerste keer een lief heeft en zich dé man voelt? allé ik ken het gevoel hoor, daar niet van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||||||
|
![]() ow no...mijn levensdoel om zeep...
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
![]() Citaat:
edit: let op ik heb niks tegen die singles hoor iedereen zijn keus in het leven... Alleen hoor ik ze hier weer komen hé de "ik ben ooh zo gellukig alleen en snap niet waarom ik een lief zou moeten hebben"..."japjapjap...". vandaar...
Laatst gewijzigd door largo_w : 30 december 2008 om 23:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten mensen met een relatie nu al 'ter verantwoording' geroepen worden? Wtf?
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard controleert partnerlief nauwgezet wat ik op de pc intik. Waarom anders noem ik hem hier vaak mijn Heer en Meester, dacht je?
![]() |