![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() ik heb Polly Correct bitter weinig zinnige post zien maken in de discussies rond Gaza.. hoe eenzijdig kan je zijn, mens.
|
![]() |
![]() |
#82 |
Vreemdeling
|
![]() Wat is er toch mis met die moslims ??? Waarom zijn die mannen toch zo agressief ? Ik snap dit echt niet. De enige oplossing is die rotzakken die alles hier kort en klein slaan onmiddelijk op de C-130 richting land van productie zetten en nooit meer op Europees grondgebied toelaten, en dat zie die dumbos van het antidiscriminatiecentrum er maar bij buitengooien..Gelukkig verhuis ik binnenkort -dankzij m'n werkgever' naar betere oorden, waar criminelen aangepakt worden en radicale moslims verbannen worden.
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nuance, Roodje. Ik heb hem ook gezien, de human right watcher. Die zei: "IF Israel uses....." Dus die was er helemaal niet zo zeker van. |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() jij zou het nog niet geloven, zelf als ze zo'n fosforgranaat boven uw huis zouden gooien
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem me maar een amaretto-slurpende dandy, als je dat gelukkig maakt, omdat ik op een betoging aanwezig ben, en de schermutselingen met eigen ogen zie.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() "Getuigen zeiden dat Israël zondag fosforgranaten afschoot op Khouza, een dorp in het zuiden van Gaza bij de Israëlische grens. Een rij huizen vloog daardoor in brand.
Volgens een ziekenhuismedewerker kwam een vrouw om en raakten meer dan honderd mensen gewond, de meesten door verbranding en het inhaleren van gas. Een Israëlische legerwoordvoerder ontkende de beschuldiging. Fosforgas mag volgens het oorlogsrecht worden gebruikt voor het creëren van een rookgordijn. Als het in dichtbevolkt gebied wordt ingezet kan het echter mensen schaden." |
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Experts hebben ondertussen op basis van beelden reeds bevestigd dat er fosforwapens gebruikt worden.
OOk artsen in Gaza hebben reeds verklaard brandwonden gezien te hebben bij slachtoffers die alleen van fosfor afkomstig kunnen zijn. weer een oorlogsmisdaad
![]() |
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() IK heb 3 tv's gevolgd, Dushke. Jij stond ergens, en de tv's stonden op meerdere plekken.
|
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb via email een paar onthutsende foto's binnengekregen van wat de Palestijnen met hun kinderen doen. Maar ik weet begot niet hoe ik ze hier gepost krijg. Kan iemand me helpen?
Paulus. |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt U de beelden waarin je een exploderende fosforgranaat ziet op de televisie soms gemist,of was nét op dat moment uw keppeltje voor Uw ogen gezakt.... U ontkend hier wat duizenden mensen met eigen ogen hebben mogen aanschouwen.... Doe zo voort mijn beste,Uw geloofwaardigheid in deze kwestie zal er heus niet op verbeteren....Integendeel.... Laatst gewijzigd door Svennies : 11 januari 2009 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() jij zou je wat beter moeten informeren ipv ganse tijd tv te zitten zien.
|
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hoeft geen beelden te truckeren, om de boodschap een beetje te kunnen "kneden". Als je dan nog een paar op sensatie belustte journalisten hebt, die opstootjes graag opkloppen tot regelrechte rellen, is het altijd veiliger om je informatie op te doen waar ze te rapen valt: ter plaatse.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als de Italianen de tegenstander was had er geen enkele topic geweest.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
PS ik ben dol op amaretto slurpende dandies ![]() |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Schepen
|
![]() Ja ja ja , de multiculturele verrijking niewaar, daar gaan we nog plezier aan beleven.
|
![]() |