![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() graag
![]()
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zou dat alleen maar misbruiken gij
![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en euhm... de "look" en afwerkingen kunnenmij weinig schelen, als het maar vooruit gaat ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De cx7 daar moet ge eens mee rijden ,260 pk'tjes ,190 op het linkerbaanvak op de E19, en ge moet géén enkele keer gas lossen aangezien iedereen ruim op voorhand naar rechts gaat...Of toch wel in de buurt van die opgestelde flitspaal eens lossen en dan direkt terug de gaskraan open... Tja ,daar zullen die duitse nummerplaten die op de wagens hangen ook wel voor iets tussen zitten.... En eind dit jaar komen er nog een paar straffe moteurrekes in het vooronder te liggen bij zowel de 3,als de 6 als de cx7.....Dieseltjes die bij de 3 alleen al gaan tot 170pk... Mijne 5 heeft zelf maar 143 pk ,maar wél een reuzekoppel.... Misschien dan maar eens wisselen... Laatst gewijzigd door Svennies : 20 januari 2009 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het, daarom zei ik "buiten beschouwing"
![]() Trouwens, "bestaan" doen ze nog wel eh ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
en diesel is voor tractors eh ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die hadden wel degelijk de eerste wankelmotor die duurzaam was in vergelijking met andere merken die zich daaraan gewaagd hebben... ![]() Jep ,maar eentje met de vlam in de pijp,is trouwens maar een 2300cc motor mét turbo natuurlijk én en beetje dorstig,zo'n 13 liter/100 km. , en nou maar wachten tot ze er een mazoutstoof inpleuren,volgend jaar dus.... Dat gaat spetters geven.... ![]() Wacht maar tot de nieuwe MPS uitkomt, ook voor volgend jaar... Maar die 170 pk diesels knallen wel sneller bij hernemen dan die MPS....Alhoewel die zo'n 90 pk extra heeft....Dat reuzekoppel van die diesel weet je... Yep ,een highpowerke,monovomumeke en eigenlijk een wolfke in een schapenvachtje dat wel optrekt in 10 seconden naar 100km en 200km per uur snel is...maar dat hernemen man,die mazoutstoof is in goeie doen op dat gebied ,daar mispakken er véél zich aan... ![]() Geeft mij dus maar een tractor hé.... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 20 januari 2009 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, het is door dat koppel dat ik altijd al een dieselboite wou hebben in mijne naft ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en 360 Nm... dat is zowat de standaard voor Porsche zeker? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die 330 maakt niet voor niks bijna het dubbele pk met minder (315Nm) koppel. ![]() edit: tenzij ge ne caravan wilt sleuren of zo ![]() Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 20 januari 2009 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() ![]() edit: ik vind het steeds grappig hoe de meeste mazoutmannen komen bluffen met het 'gigantische' koppel dat hun blok produceert (en maar vergelijken met ferrari's ed), maar niet beseffen dat ge er niet veel mee zijt als uwe motor maar 4k rpm aan kan ![]() Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 20 januari 2009 om 01:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maarjah, vroeger (toen ze met hun diesel wouden bewijzen dat ze niet moesten onderdoen voor de benzine) zei ik ook dat ik dan ook een turbo moet hebben om gelijke wapens te hebben ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Enne waar vergelijk ik met een ferrari....een bmw'ke eropleggen ,daar ben ik al ruimschoots tevreden mee... ![]() Enne ik had het hier over hernemen qua koppel ,niet optrekken hé.... ![]() Enne het moet nog géén caravanneke zijn hé, een volgeladen aanhangwagen is al genoeg dat die BMW niet meer moeft bij wijze van spreken.... Laatst gewijzigd door Svennies : 20 januari 2009 om 01:31. |
|
![]() |
![]() |