Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

Discussietools
Oud 14 januari 2009, 17:57   #81
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Het is verschrikkelijk allemaal, helaas zijn er aan de andere kant ook veel leedgevallen geweest. Het geweld moet stoppen. Alleen, als Israël niets doet, gaat het ook gewoon door.
liberalist_NL is offline  
Oud 14 januari 2009, 18:00   #82
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Als ze raketjes afschieten van tussen de bevolking, waarom heeft israel dan olijfgaarden en plantages verwoest onder het voorwendsel dat deze gebruikt werden voor raketjes?
Onnodig te doen alsof! Het is niet "als ze raketjes afschieten", dat is gewoon een vaststelling! Het is niet omdat ze zich niet meer kunnen verstoppen in hun olijfgaarden dat ze naast een school moeten gaan zitten en dan doen alsof ze verwonderd zijn dat er een bom op terecht komt! Er scheelt iets aan die gasten! Echte kamikazes waarop de familie fier is als ze om zeep worden geholpen...
andev is offline  
Oud 14 januari 2009, 18:03   #83
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door andev
Er is natuurlijk nog een klein verschil: de Israëlieten gebruiken iemand van "de vijand" die voorop moet lopen, in de veronderstelling dat ze hun eigen volk niet zouden neerschieten. Hamas kruipt tussen de eigen kinderen om hun raketjes af te schieten. Wellicht allebei verwerpelijk, maar het één nog een beetje meer dan het andere, nietwaar?

antwoord van onze "ministe van agitatie":
Met de nadruk op 'nietwaar'...

... niet echt overtuigend als antwoord op het bovenstaande!

Laatst gewijzigd door andev : 14 januari 2009 om 18:05.
andev is offline  
Oud 14 januari 2009, 18:06   #84
vesivius
Partijlid

Standaard

Ik krijg de indruk dat alle Palestijnse verdedigers op dit forum het bestaan van Israël willen vernietigen. Als dat de hoofd gedachte is van deze forumleden dat ze het dan zeggen.
Wat ik weet, en dat is misschien niet veel is het volgende
De staat Israël werd opgericht door de verenigde naties en onmiddellijk aangevallen door zijn buurstaten, totaal onverwacht en met heldenmoed werd die oorlog gewonnen door Israël, de bewoners (nu palestijnen genoemd) sloegen massaal op de vlucht naar de naburige staten zoals Jordanië, Egypte, Syrië en Libanon.
Daar weigerde ze zich te integreren en wilde van daaruit het gebied terug vanwaar ze vandaan kwamen, inclusief de Israëlische staat. En zoals het vaak gaat met arabieren deden ze dat met laffe aanvallen en VEEL heel VEEL grootspraak, zodanig dat Jordanië en Egypte ze uit hun land verjoegen. In Libanon hebben ze middelerwijl een burger oorlog veroorzaakt in Syrië werden ze kort gehouden en alleen als propaganda artikel gebruikt. Toen Arafat uit Jordanië verjaagt werd zocht hij zijn toevlucht tot een andere terrorist in Libië, daar kreeg hij de steun en het geld om werelwijd aanslagen te plegen.
Toen de westere leiders (platbroeken zoals altijd) dit te gortig vonden hebben ze getracht vredes overeenkomsten te maken, daarbij staalhard aan het feit voorbij gaand dat met moslims geen afspraken te maken zijn en dat die hun doel was (en nog altijd is) de vernietiging van de staat Israël. Dus mijn beste verdedigers van de palestijnen (=geen volk maar een samenraapsel van) ofwel spreekt u over bezette gebieden en bedoeld daarmee alle joden in zee, ofwel neemt u aan dat een staat zich met ALLE middelen mag verdedigen
vesivius is offline  
Oud 14 januari 2009, 18:11   #85
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Het is verschrikkelijk allemaal, helaas zijn er aan de andere kant ook veel leedgevallen geweest. Het geweld moet stoppen. Alleen, als Israël niets doet, gaat het ook gewoon door.
Ik denk dat als israel effectief niets doet, het beter af zou zijn zonder dan met aktie.
Als israel terug van schurkenstaat naar rechtsstaat zou willen evolueren, zal er minder voedingsbodem zijn voor radicalisering.
Israel heef jaren lang het volgende doelwit op de lijst gebombardeed bij iedere paestijnse aktie, zonder enig voorbehoud tov de mensen die rond dat volgende doel woonden en werkten, pure wraak, oog om oog tand om tand. Mensen die bij zo een aktie geliefden verliezen worden radicaal, hun enig misdaad was wonen rond het volgende doelwit van de vergeldingslijst.
Als israel zich afreageert op de familie van terroristen, die hun eigendom vernielt, deporteert, dan wordt heel die familie extremistisch zo simpel is dat.

Zolang israel geen enkle moeite doet om de echte daders op te sporen, en die te berechten, en iedere actie vergeldt met een veelvoud aan doden aan de andere kant, bereikt het enkel meer radicalisering, bij de gematigde elementen die nog over zijn, en dat is niet zomaar een theorie, de verkiezingsuitslagen bewijzen dat.
De reactie daarop ook in europa en VS, was de palestijnen nog harder aanpakken, hulpprogramma's bevriezen, want ze hadden radicaal gestemd.
Eerlijk gezegd, je zou toch voor minder. Wat heb je nog te verliezen, morgen is er misschien een doelwit in uw buurt aan de beurt.
spherelike is offline  
Oud 14 januari 2009, 18:15   #86
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Onnodig te doen alsof! Het is niet "als ze raketjes afschieten", dat is gewoon een vaststelling! Het is niet omdat ze zich niet meer kunnen verstoppen in hun olijfgaarden dat ze naast een school moeten gaan zitten en dan doen alsof ze verwonderd zijn dat er een bom op terecht komt! Er scheelt iets aan die gasten! Echte kamikazes waarop de familie fier is als ze om zeep worden geholpen...
Raar dat israel nooit bewijzen mag tonen van zijn amerikaanse vriendjes hun spionagesystemen, om dat te bewijzen. Ik dacht dat ze bijna konden zien dat er iemand een lucifer aansteekt. Raar dat dat er bvb niet komt voor die VN school hé, het onomstotelijk bewijs, niemand mag meekijken ter plaatse, en mogelijke bewijzen worden achterghouden offff zijn er misschien niet.
spherelike is offline  
Oud 14 januari 2009, 18:19   #87
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vesivius Bekijk bericht
Ik krijg de indruk dat alle Palestijnse verdedigers op dit forum het bestaan van Israël willen vernietigen. Als dat de hoofd gedachte is van deze forumleden dat ze het dan zeggen.
Wat ik weet, en dat is misschien niet veel is het volgende
De staat Israël werd opgericht door de verenigde naties en onmiddellijk aangevallen door zijn buurstaten, totaal onverwacht en met heldenmoed werd die oorlog gewonnen door Israël, de bewoners (nu palestijnen genoemd) sloegen massaal op de vlucht naar de naburige staten zoals Jordanië, Egypte, Syrië en Libanon.
Daar weigerde ze zich te integreren en wilde van daaruit het gebied terug vanwaar ze vandaan kwamen, inclusief de Israëlische staat. En zoals het vaak gaat met arabieren deden ze dat met laffe aanvallen en VEEL heel VEEL grootspraak, zodanig dat Jordanië en Egypte ze uit hun land verjoegen. In Libanon hebben ze middelerwijl een burger oorlog veroorzaakt in Syrië werden ze kort gehouden en alleen als propaganda artikel gebruikt. Toen Arafat uit Jordanië verjaagt werd zocht hij zijn toevlucht tot een andere terrorist in Libië, daar kreeg hij de steun en het geld om werelwijd aanslagen te plegen.
Toen de westere leiders (platbroeken zoals altijd) dit te gortig vonden hebben ze getracht vredes overeenkomsten te maken, daarbij staalhard aan het feit voorbij gaand dat met moslims geen afspraken te maken zijn en dat die hun doel was (en nog altijd is) de vernietiging van de staat Israël. Dus mijn beste verdedigers van de palestijnen (=geen volk maar een samenraapsel van) ofwel spreekt u over bezette gebieden en bedoeld daarmee alle joden in zee, ofwel neemt u aan dat een staat zich met ALLE middelen mag verdedigen
Leer eerst wat geschiedenis van het Midden-Oosten in plaats van hier onzin te komen debiteren.
system is offline  
Oud 14 januari 2009, 18:46   #88
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
En nu na alweer 1000 Palestijnse doden waaronder 300 kinderen zal het eindigen ? 1000 Palestijnse doden voor 13 ? Israëlische doden, is dat de schaal om onderhandelingen te starten ?
labyrinth is offline  
Oud 14 januari 2009, 18:47   #89
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
wat een leugen die u hier stelt.

Israel is idd een verloren zaak geworden, enkel nog kwestie van tijd. hopelijk zijn jullie Palestijnse slachtoffers bereid tot veel meer menselijkheid en vergiffenis tegenover hun huidige israelische beulen. tot oneindig veel meer...
Een leugen? Bron? Joden wonen al zeer lang in deze gebieden.
grimbergen is offline  
Oud 14 januari 2009, 18:47   #90
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Een pertinente tekening kan het verhaal ook goed samenvatten:

Dat is natuurlijk de beste excuus die vrij gegeven wordt vanuit de zionistische hoek, daarom zijn sommige politici gewoon bang om een aparte onderzoek te open via de VN, uit vrees dat ze geconfronteerd worden met de gruwel die israel aandoet aan het palestijnse volk !

http://www.youtube.com/watch?v=olIIQ...1A42&index=185

Ik hoop dat u daar niet woont om dezelfde lot te ondergaan als de palestijnen ginder, en als u naar daar gaat, zoek best een goede schuilplaats waar je zich verblijft, want niks is daar veilig, en alles is binnen het doelwit van israelische bommen,.
Oud 14 januari 2009, 18:49   #91
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Raar dat israel nooit bewijzen mag tonen van zijn amerikaanse vriendjes hun spionagesystemen, om dat te bewijzen. Ik dacht dat ze bijna konden zien dat er iemand een lucifer aansteekt. Raar dat dat er bvb niet komt voor die VN school hé, het onomstotelijk bewijs, niemand mag meekijken ter plaatse, en mogelijke bewijzen worden achterghouden offff zijn er misschien niet.
Israël heeft al meermaals beelden laten zien van de exactheid waarmee ze een doel kunnen zien en d�*t doel treffen! Wanneer de heldhaftige Hamas-krijgers zich tussen burgers en kinderen verstoppen om hun ding te doen kan Israël ze ook niet gewoon hun gangetje laten gaan, want ze schieten verder raketjes af TOT ze bommen op hun kop - en die van de onschuldige omstaanders - krijgen. Maar die onschuldige omstaanders, dat is het laatste van de zorgen van die Hamas-lieden! Ook hun manier om bvb wapens te vervoeren in ambulances enz, prachtig, je moet het maar doen!
Over de manier waarop Hamaslieden en bommengordel-lieden hun slachtoffers "zo goed mogelijk uitkiezen", daar weten we ook meer over! Schiet die raket maar af, maakt niet uit waar die terechtkomt, en ze zullen staan dansen van vreugde als ze toevallig veel slachtoffers treffen. Een bommengordel in een bus, op de markt, in een restaurant... zeer fijnzinnig, inderdaad!
andev is offline  
Oud 14 januari 2009, 18:51   #92
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1. Ik heb ooit mogen vaststellen dat de moslimfundamentalisten die werden ingeschakeld om de Sovjetunie uit Afghanistan te bonjouren door een u wellicht bekende president van de USA 'vrijheid-strijders' werden genoemd. Die mensen gebruikten destijds nochtans weinig verheffende tactieken, die véél verder gingen dan wat Hamas ooit al uitvrat. Wie het aandurfde hen 'terroristen' te noemen was een 'commie-vriendje'.
De zin die ik neerschreef komt trouwens niet van mij, maar circuleert ondertussen wel al een paar jaar (of misschien zelfs al decennialang, weet ik veel). Het verzet tijdens de Tweede Wereldoorlog werd door de nazi's ook als 'een bende terroristen' betiteld. Voor mij blijven die mensen echter 'vrijheid-strijders'.
Indien u meent dat ik hiermee oproep tot geweldpleging, dient u onmiddellijk de mods te waarschuwen. Daartoe kunt u het rode driehoekje gebruiken.

2. Dat staat u vrij, natuurlijk. Ik voel mij echter niet geroepen om op een gelijkaardige manier te reageren.

3. Ik begrijp deze zin niet goed, maar ik zal het voor u nog maar eens heel expliciet stellen: ik vind 'geweld' géén geschikte tactiek, en al helemaal niet als het zou gaan om het oplossen van 'financiële' problemen.

4. Ik hoop voor u van 't zelfde.

5. Ik woon in Brussel. Ik zie hier niet veel mensen gebukt gaan onder 'de rellen van 100den hamasvrijheidsstrijders'. Met die laatste term doet u de relschoppers trouwens veel te veel eer aan. Dat is gewoon crapuul, meer niet. Dat zijn mensen die 'de futiliteit Gaza' aangrijpen voor het regelen van eigen rekeningen met 'de flikken', of erger. Dat zijn zeer zeker geen vrijheidsstrijders, daar durf ik m'n hand voor in het vuur te steken.

6. Zie 3.
Autoruiten inslaan en dan geen kosten betalen is voor u een futiliteit. Tijdens de betoging werd er hamasmerchandise verkocht. Dat komt erop neer dat de SS hier hun merchandise kwamen verkopen. Innige deelneming dat u in Brussel moet wonen. Dan kijkt u niet meer op van wat ingeslagen ramen.
grimbergen is offline  
Oud 14 januari 2009, 18:52   #93
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
En nu na alweer 1000 Palestijnse doden waaronder 300 kinderen zal het eindigen ? 1000 Palestijnse doden voor 13 ? Israëlische doden, is dat de schaal om onderhandelingen te starten ?
Ze moeten die hamasleden niet verstoppen onder het bed van hun kinderen.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 januari 2009 om 18:55.
grimbergen is offline  
Oud 14 januari 2009, 19:02   #94
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zijn er misschien niet zoals de massavernietigingswapens van Irak.
President Bush gaf zelf toe dat hij verkeerd werd ingelicht door zijn eigen spionagedienst. Kan men dat geloven, een president die verkeerd ingelicht wordt en op basis van die gegevens een oorlog begint ?
labyrinth is offline  
Oud 14 januari 2009, 19:04   #95
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Ze zijn er misschien niet zoals de massavernietigingswapens van Irak.
President Bush gaf zelf toe dat hij verkeerd werd ingelicht door zijn eigen spionagedienst. Kan men dat geloven, een president die verkeerd ingelicht wordt en op basis van die gegevens een oorlog begint ?
Dat is bijzonder wreed. Bush was dan ook geen groot licht te noemen.
grimbergen is offline  
Oud 14 januari 2009, 19:04   #96
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Israël heeft al meermaals beelden laten zien van de exactheid waarmee ze een doel kunnen zien en d�*t doel treffen! Wanneer de heldhaftige Hamas-krijgers zich tussen burgers en kinderen verstoppen om hun ding te doen kan Israël ze ook niet gewoon hun gangetje laten gaan, want ze schieten verder raketjes af TOT ze bommen op hun kop - en die van de onschuldige omstaanders - krijgen. Maar die onschuldige omstaanders, dat is het laatste van de zorgen van die Hamas-lieden! Ook hun manier om bvb wapens te vervoeren in ambulances enz, prachtig, je moet het maar doen!
Over de manier waarop Hamaslieden en bommengordel-lieden hun slachtoffers "zo goed mogelijk uitkiezen", daar weten we ook meer over! Schiet die raket maar af, maakt niet uit waar die terechtkomt, en ze zullen staan dansen van vreugde als ze toevallig veel slachtoffers treffen. Een bommengordel in een bus, op de markt, in een restaurant... zeer fijnzinnig, inderdaad!

Naast de kwestie.
Uitleg van één kant en geen bewijs, geen observatoren toegelaten ondanks hun eigen hoog gerechtshof.
Daar is wat dat het daglicht niet mag zien.
Ofwel ben je een democratische staat en dan gedraag je je ernaar en leef je internationale verdragen na, en voer je de rechtsstaat terug in, ofwel ben je een schurkenstaat, een internationale paria, niet beter dan diegenen die je bevecht.
Meer keuze is er helaas niet.

Gelukkig hebben ze de grote lichten in washington, die nog steeds niet doorhebben dat het dergelijke dingen zijn waarop radicalen zitten te hopen, om vlot te kunnen rectruteren, en hun haatboodschap aan de man te brengen.
Vooral met twee maten en twee gewichten blijven verder meten, daar gaan we ver mee komen, en vooral stereotiep blijven denken in de aard van israel, blank, ijverig, belaagd door de hele normaal denkende wereld, rechts,.... = de goede
palestijen: aangebakken, lui, fundamentalistisch, moslim,.terrorist.. = slecht
spherelike is offline  
Oud 14 januari 2009, 19:41   #97
vesivius
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Leer eerst wat geschiedenis van het Midden-Oosten in plaats van hier onzin te komen debiteren.
Bedankt voor deze prchtige reactie
vesivius is offline  
Oud 14 januari 2009, 20:49   #98
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Das Oberkommando der Wehrmacht gibt bekannt:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vesivius Bekijk bericht
Ende der Meldung
•••

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 14 januari 2009 om 20:51.
ministe van agitatie is offline  
Oud 14 januari 2009, 21:08   #99
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht

1. Autoruiten inslaan en dan geen kosten betalen is voor u een futiliteit.
2. Tijdens de betoging werd er hamasmerchandise verkocht. Dat komt erop neer dat de SS hier hun merchandise kwamen verkopen.
3. Innige deelneming dat u in Brussel moet wonen. Dan kijkt u niet meer op van wat ingeslagen ramen.
1. WAAR en WANNEER heb ik dat beweerd? Een link, graag.

Indien u geen link kunt geven, heb ik het recht u een laag-bij-de-grondse leugenaar te noemen.

Zelf heb ik overigens geen auto, en daar ben ik trots op. Ik voel me niet verplicht bij te dragen tot de obscene rijkdom van zogenaamde 'bondgenoten' als dat oer-reactionair Saoedisch koningshuis dat met de olie-dollars de meest abjecte vormen van Islamitisch fundamentisme blijft steunen.

2. Ik heb tijdens die betoging niemand hamas-merchandise zien verkopen, maar dat betekent niet dat dat niet gebeurde. Heeft u bewijzen voor deze bewering? Een betrouwbare bron? Niet-gefotoshopte foto's?

Mocht ik toch iemand hamas-merchandise hebben zien verkopen, dan was ik zeker tussenbeide gekomen. De betoging was - voor mij dan toch - géén steunbetoging voor Hamas, wel een aanklacht tegen het buitenproportioneel optreden van "Israël" en een oproep onmiddellijk met het bloedvergieten te stoppen.

Ik heb het - ook op dit forum - al een paar keer gezegd, en ik wil het voor u nog eens speciaal herhalen: ik verafschuw Hamas, maar tegelijkertijd kan ik maar niet begrijpen WAAROM "Israël" er blijkbaar geen graten inziet dat het die fundamentalisten en extremisten MET DE DAG populairder maakt. Wordt Israël soms geregeerd door 'AMADI' (Alle Macht Aan De Idioten)?

3. Ik hoef uw innige deelneming niet. Brussel is geen Aards Paradijs, maar er valt best te leven, en ik zie elke dag véél méér onbeschadigde dan ingeslagen vensterruiten, wees gerust .

Ik blijf wel vurig hopen dat de lucht hier ooit nog eens in te ademen valt. Eén autoloze zondag per jaar vind ik echt wel een beetje mager.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 14 januari 2009, 22:57   #100
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1. WAAR en WANNEER heb ik dat beweerd? Een link, graag.

Indien u geen link kunt geven, heb ik het recht u een laag-bij-de-grondse leugenaar te noemen.

Zelf heb ik overigens geen auto, en daar ben ik trots op. Ik voel me niet verplicht bij te dragen tot de obscene rijkdom van zogenaamde 'bondgenoten' als dat oer-reactionair Saoedisch koningshuis dat met de olie-dollars de meest abjecte vormen van Islamitisch fundamentisme blijft steunen.

2. Ik heb tijdens die betoging niemand hamas-merchandise zien verkopen, maar dat betekent niet dat dat niet gebeurde. Heeft u bewijzen voor deze bewering? Een betrouwbare bron? Niet-gefotoshopte foto's?

Mocht ik toch iemand hamas-merchandise hebben zien verkopen, dan was ik zeker tussenbeide gekomen. De betoging was - voor mij dan toch - géén steunbetoging voor Hamas, wel een aanklacht tegen het buitenproportioneel optreden van "Israël" en een oproep onmiddellijk met het bloedvergieten te stoppen.

Ik heb het - ook op dit forum - al een paar keer gezegd, en ik wil het voor u nog eens speciaal herhalen: ik verafschuw Hamas, maar tegelijkertijd kan ik maar niet begrijpen WAAROM "Israël" er blijkbaar geen graten inziet dat het die fundamentalisten en extremisten MET DE DAG populairder maakt. Wordt Israël soms geregeerd door 'AMADI' (Alle Macht Aan De Idioten)?

3. Ik hoef uw innige deelneming niet. Brussel is geen Aards Paradijs, maar er valt best te leven, en ik zie elke dag véél méér onbeschadigde dan ingeslagen vensterruiten, wees gerust .

Ik blijf wel vurig hopen dat de lucht hier ooit nog eens in te ademen valt. Eén autoloze zondag per jaar vind ik echt wel een beetje mager.
Die hamassjaals kwamen niet uit de lucht gevallen. Als er meer dan 30000 betogers aanwezig zijn zal u dat niet in uw eentje kunnen opmerken. Uw bron is afdoende bewijs. Dat u een afkeer hebt van de auto is duidelijk aan de reactie over het inslaan van de ruiten. Heel uw toon, u was ook op de betoging, straalt afkeer uit naar de joden toe. Nochtans zal ik u graag vertellen dat geen enkele jood zich opblaast in het midden van onschuldige slachtoffers. De islam is de enige godsdienst op aarde die nooit iets aangenaams voor de mensheid kan uithalen. Hun betogingen in europa spreken boekdelen. De joden hebben al veel uitvindingen voor de mensheid gedaan. Het ware geloof is niet de islam. De islam is de weg van de oorlog. Het ware geloof is het geloof dat niemand laat geloven.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 januari 2009 om 22:59.
grimbergen is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be