![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En rond de rest van de post draaien.... We hebben Uw "neutraliteit" allang door mijn beste.... Laatst gewijzigd door Svennies : 16 januari 2009 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En wie is we ![]() Laatst gewijzigd door de mensen : 16 januari 2009 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wéér een ziekenhuis beschoten...
Citaat:
Ze kunnen het niet laten,zullen we weer moeten aanhoren dat hamasstrijders zich tussen de bevolking verschuilden ... Niet moeilijk overigens aangezien blijkbaar israel iedere palestijn als een hamasstrijder beschouwd,en als hij samen met zijn gezin in hun huis wordt platgebombardeerd die door de zionistische propagandamachine wordt omschreven als onschuldige burgers als schild gebruiken om hun eigen wandaden goed te kunnen praten.... |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Red_Dog : 16 januari 2009 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt wel moeilijk om over de geschiedenis van Israël te praten, als er niet over de holocaust mag worden gepraat. Vooral aangezien de zionisten zélf te pas en vooral te onpas de holocaust aangrijpen als excuus om hun genocide op de Palestijnse bevolking te verantwoorden...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus dan maar kindjes afmaken?
|
![]() |
![]() |
#89 |
Schepen
|
![]() Je deductie-vermogen blijft me verbazen.
Laatst gewijzigd door Red_Dog : 16 januari 2009 om 11:52. |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja...
Als ik je posts lees, dan blijkt het dat Hamas sympathie verwerft wanneer het IDF kinderen uitmoordt. Maar dat ze ook sympathie zouden krijgen, als dit bloedbad zou stoppen. Als Hamas tòch meer sympathie krijgt, los van het feit of er nu kinderen afgemaakt worden of niet, zou ik zeggen: stop er dan toch maar mee en laat die kindjes leven.
|
![]() |
![]() |
#91 |
Schepen
|
![]() Zo kan ik ook zeggen dat Hamas moet stoppen met zich te verschuilen achter kinderen.
![]()
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet niet dat de "kinderen" van 16-17 en 18 jaar op de bovenstaande lijst er dikwijls zo uitzien:
![]() En ze schuilen dat achter hun eigen burgers, dikwijls jongeren kinderen, die dan dikwijls in hun 'heldenverhaal' worden meegesleept. ![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Das Oberkommando der Wehrmacht gibt bekannt:
Citaat:
•••
![]() |
![]() |
#94 |
Schepen
|
![]() Wens jij eigenlijk nog serieus genomen te worden ?
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom op zeg, ga nu niet zeggen dat u geen kant hebt gekozen. Dat is al even ridicuul als Al Gore die de nobelprijs voor de vrede krijgt.
|
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet, dat is geschiedenisvervalsing. Er leven heel veel moslims vrij in Israël. Ook veel Bahaï'�*.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 16 januari 2009 om 13:26. |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dat geval zouden heel wat posters hier morgen voor de rechtbank staan.
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik zeg is dat het ontkennen, minimaliseren of vergoelijken van grove misdaden tegen de mensheid door Israël zoals etnische zuivering, grootschalige moordpartijen en verdrijving, volgens hetzelfde mechanisme verloopt als dat waarmee "de Duitsers de holocaust wegduwden". Ik vind het belangrijk dat je dat correct weergeeft. Citaat:
Je schrijft "als", en ik hou er dus rekening mee dat jij er rekening mee houdt dat ik dat niet als een holocaust omschrijf. Dat geeft me de kans om je deze eigenzinnige interpretatie van mijn woorden niet kwalijk te nemen.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 16 januari 2009 om 13:40. |
||
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waar woonden de Palestijnen die momenteel in vluchtelingenkampen wonen?
|
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |