![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Hun leven wagen ook nog?
![]() Bovendien een beetje hypocriet, niet? Wat als een illegaal tijdens zo'n ingreep naar beneden zou tuimelen? Die brandweerman in de bak en de familie van die illegaal een flinke schadevergoeding. ![]() En wat als die illegaal dreigt met zelfmoord als die ordehandhaver dichterbij komt? Dan staat die man gewoonweg machteloos. Jouw antwoord rammelt aan alle kanten. Laatst gewijzigd door Duym : 21 januari 2009 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kallikles als je ergens een geweten wilt schoppen moet je in Afrika zijn.
Mochten politici daar wat minder corrupt zijn zou de bevolking misschien basisrechten krijgen en minder uit armoede naar Europa komen. Niemand ontmenselijkt, wel geeft illegaliteit een ander juridisch statuut dan wie legaal verblijft en ik zie niet in waarom dit fout zou wezen. Dus bespaar me gejammer dat 'wij' hier schuld aan hebben of ontmenselijken, met dat soort praat moet je in ieder geval bij mij niet meer zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Goed geprobeerd.. helaas ik ga met de trein, naar m'n werk dus heb geen wagen nodig.
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je voorbeeld: wat als een interventieagent met een homejacking te maken heeft, en de dader pleegt zelfmoord.. er is geen verschil hoor. De rest van je commentaar heb ik niet nodig.
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Dat zijn vooral de gefrustreerde lezers, en die hun reacties kan ik soms zeer goed begrijpen. Je zou je voor minder onrecht voelen aangedaan, met de toestanden die sommige 'progressieve' politici beijveren en ook effectief kunnen doordrukken. Wij zijn zo langzamerhand het voormalige Zuid-Afrika aan het imiteren, waar de gevestigde meerderheid onderdrukt wordt door een ingeweken minderheid (alleen zijn de kleurtjes hier andersom).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wat met de slachtoffers gemaakt door zoals u het noemt opgefokte jongeren maar dan uit allochtoonse nesten. Zoals bv. een GDM, JVH, KVN dit even in het kort degene die zijn vermoord en er zijn er meerdere zoals u wel zult weten. Dan degene die het slachtoffer zijn geworden van geweld op bus, tram en trein enz. Voor deze slachtoffers heb ik u nog nooit partij weten kiezen, ze wel proberen voor te stellen als uitdagers van het geweld dat hun is overkomen. Waarom zou u nu zo begaan zijn met een slachtoffer van zinloos geweld? Misschien omdat ze 'zwart' was, omdat ze illegaal was maar toch niet uit menselijkheid zekerst. Betrof het hier een blanke autochtoon die het slachtoffer was geweest van een moordende allochtoon, het had u gewoonweg niet geïnteresseerd. Dus correct, het is ziekelijk en welgelijk hoe sommige hier illegale uitbuiten en voor hun profijtje de maatschappij er willen laten voor opdraaien. Het is ook ziekelijk en walgelijk dat er personen de schijn willen opwekken (hé filo)begaan te zijn met een slachtoffer enkel en alleen omdat dit nu eenmaal hoort bij hun politiek spel.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 21 januari 2009 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 21 januari 2009 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof mij, we worden niet rijker van criminaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() klopt, het en er is steeds meer een tendens om de staat te laten opdraaien voor alle mogelijke vergoedingen: alimentatiegeld wordt niet meer betaald: de staat betaalt, schadevergoeding bij moord wordt niet betaald: idem, illegalen die ziek worden: staat betaalt, illegale kinderen die hier naar school gaan: staat betaalt enz... enz...
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 21 januari 2009 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 21 januari 2009 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Daar in d'Ardennen blijven ze niet bij ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 21 januari 2009 om 22:29. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beantwoord je ook erlich eens Filo?
Snijdt wel hout wat hij zegt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Ik heb nochtans nog nooit een optocht gezien na een interventie.
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() huh ? illegale kinderen kunnen geen onderwijs genieten, je moet op z'n minst een belgisch/europees paspoort hebben om je te kunnen inschrijven, anders ben je niet verzekerd, als je denkt dat een school dat op zich neemt ben je fout.
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() u voorspeld dingen .. dat lees ik je kan misschien beter de ganse discussie opnieuw lezen als je geheugen tekort schiet
![]()