![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Ga het VB en ferme tik krijgen bij de volgende kiezingen | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
31 | 43,66% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
17 | 23,94% |
Ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
23 | 32,39% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 12 februari 2009 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Veel ideologie heeft het allemaal niet om het lijf. Ze verdienen gewoon een draai tegen hun hoofd om de dingen wat helderder te zien. Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was het maar zo. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 13 februari 2009 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Overigens begrijpen de vikingenfetisjisten geen concepten zoals dynamica. Een natuurlijke orde evolueert, net zoals de banen van planeten niet vastzitten. En er zijn transitiepunten. Evolutie gebeurt in schokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() ''Dag hardwerkende burgermevrouw met twee opgroeiende kinderen en een man wiens baan op de tocht staat. Er is een ecomische, een politieke en een milieucrisis. Ziet u dat groepje kaalgeschoren tieners in het zwart daar staan schreeuwen? Ja daar, die ene gooit net een ruit in. Die ja. Nou mevrouw, ik en dat groepje gaan het allemaal oplossen, steun ons. Oja, het is beter dat u voortaan thuisblijft zoals het hoort.''
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verder dan dit heb ik niemand zien komen toen ik het aan hun vroeg. Ofwel krijg ik een arrogant antwoord en word ik uitgescholden voor wereldburger, ofwel zeggen ze dat ze zich niks aantrekken van andermans mening. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 13 februari 2009 om 01:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest begrijpen we idd niet veel gelukkig zijn er nog studentjes de niets beters te doen hebben dan wat extremistisch-liberale praat te zitten verkopen op internet en die ons uiteraard zullen verlichten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Quantité négligable.
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel, het komt omdat een redelijk groot deel van de Vlaamse Beweging (buiten de wat oudere generatie en een paar uitzonderingen) een groot fan is van zwart- en doodsrock. Vooral de genre NSBM is populair onder die mensen. Jij hoort daar kennelijk niet meteen bij, aangezien jij niet wist wat ik bedoelde toen ik zei dat Spengler untr00 was. Die muziek gaat vaak over onderwerpen zoals het Vaderland, de Volkeren van Europa en vaak ook de Vikingen. Wie het verschijnsel True Norvegian Black Metal kent, weet wat ik bedoel. Wie opgroeit met die muziek, maakt in zijn puberjaren een fase door waarbij men door de wouden loopt met zwarte make-up, corpse paint genoemd. Men geeft zichzelf graag een Noorse bijnaam en tekent runen op de Eastpakrugzak. Die puberale periode gaat voorbij (iedereen is puber geweest), maar het nostalgisch gevoel naar een geromantiseerd verleden zoals beschreven in de zwartrock blijft hangen. Een fetisj ontwikkelt zich. Overigens ben ik student, maar geen liberaal. Ik heb sympathie met bewegeningen zoals die van jullie wegens het behoorlijk durvend revolutionair karakter daarvan. Gebrek aan ballen valt jullie niet te verwijten. Alleen wanneer jullie weer over die volkeren beginnen moet ik steeds denken "allez komaan jongens". Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 13 februari 2009 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Als ik dit specimen zo bekijk: http://www.citypaper.com/arts/review.asp?rid=13379
lijken het me vooral KISS-fans die de grap nooit begrepen hebben... |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|