![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() On topic: ontspannen zit meer in je hoofd dan in je 'doen en laten'. Wandelen helpt bij mij bjvoorbeeld niet als ik mijn hoofd niet leeg krijg.
Dat 'vlug-vlug' verwordt dan in ontspannende momenten tot een 'peins-peins', omdat daar op andere momenten niet de tijd voor is. Dat gepeins werkt nog meer stresserend. Gevolg: een constant gevoel van druk. Sommige dingen kan je niet veranderen, zoals bvb. de stress die een gezinsleven gecombineerd met werken teweegbrengt. Het 'tobben' kan je wel proberen weg te werken, door jezelf in een toestand te brengen waarin inderdaad (al is het maar eventjes) het devies geldt: je m'en fou ! Bij mij werken alcohol en smokes (geen haze) best ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Lopen ? Dat zal wel ja... Liggen in uwe comfo-zetel, bij voorkeur luisterend naar uw ongetwijfeld prachtige collectie muziekjes ja !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bij mij ook helpt;
ik pak een stuk hout en een stel beitels en begin een houtsnijwerkje te maken. Na een uurtje ben ik volledig ontspannen. 't Is wel belangrijk dat ik nooit verderwerk aan een stukje van de vorige keer want dan begin ik te peinzen over wat het moet gaan worden en dat is niet ontspannend. Mijn werkhuis ligt dus idd vol met half-afgewerkte houtsnijwerkjes waarvan ik nog niet half weet wat ze eigenlijk moeten worden.
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het idee alleen al maakt me nerveus...
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() Even uit curieusiteit: toen ik vroeger wel eens jointje rookte kwam ik meestal in een vreselijk neerslachtige toestand terecht, en dingen die ik nuchter leuk vond (muziek) leken zo verschrikkelijk lullig. Ik raak dat spul dan ook niet meer aan. En toch zegt bijna iedereen dat je er ontspannen en happy van wordt?
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vriendin van mij ziet als ze gerookt heeft steevast de binnenkant van haar slokdarm en die vindt dat ook niet echt ontspannend. Gelukkig heb ik van zo'n fratsen geen last.
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Je moet natuurlijk ook wel zin hebben om wat leuks te doen. Een joint roken omdat je wereld toch helemaal naar de kloten is, dat helpt natuurlijk niet... Beetje leuke muziek (dat gaat bij mij van Buddha Bar tot Goa/Psy-trance), wat kaarsen, een glas wijn erbij, dat werkt wel. (al zeggen sommigen van niet, wat die alcohol betreft ?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() ps: Psytrance afspelen in 3D-surround via Windows Media met Alchemie-visuals (via beamer ipv laptopscherm) samen met het betere bio-rookspul en dito drankje, gevolgd door de beste ****beurt ever, als dat niet ontspant, dan weet ik het ook niet meer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Ik prefereer plafondstaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plafond staart terug.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdomme, was me dat schrikken.
Bij kerken (en andere godsdienstige rommel) is dat nog erger.