Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2009, 13:48   #81
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
voor MIJ gaat halal over de islamitische totalitaire apartheidsideologie Driewerf. Net zoals het nazisme ook over de uebermenschen ging. En dat waren nochtans ook gewone duitsers.

als het over mensen gaat (zoals jij wil beweren) mag ik dan eens weten wat jij aan het "mengen" bent?
in bovenstaande maak je toch een tegenstelling tussen moslims en "normale mensen". Maw, je moet niet afkomen met wat hallal voor jou betekent (of zou betekenen).
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 13:54   #82
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
in bovenstaande maak je toch een tegenstelling tussen moslims en "normale mensen". Maw, je moet niet afkomen met wat hallal voor jou betekent (of zou betekenen).
Moslims maken een onderscheid tussen de gelovigen enerzijds en de kaffirs en dhimmies anderzijds. We hebben jou nog nooit horen zeuren over de islamitische versie van de über- en untermenschenclassificatie. Het hoort waarschijnlijk tot je politiek correcte dhimmieplicht om hierover te doen alsof je neus bloedt.
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 14:12   #83
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette Bekijk bericht
Moslims maken een onderscheid tussen de gelovigen enerzijds en de kaffirs en dhimmies anderzijds. We hebben jou nog nooit horen zeuren over de islamitische versie van de über- en untermenschenclassificatie. Het hoort waarschijnlijk tot je politiek correcte dhimmieplicht om hierover te doen alsof je neus bloedt.
1) er posten niet veel moslims op dit forum.
2) verandert dat iets aan Circes uitspraak?
Oud 14 maart 2009, 14:39   #84
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

het helpt niet Driewerf.

Je denkt me erin geluld te hebben, ik vrees dat het alleen maar over de lul gaat;

je weet gerust wat ik bedoel.

Ik hoop dat je binnenkort een échte moslim tegenkomt die hoofdstuk 9 tot uitvoer brengt; Je gaat dan vast weten waar ik het over had.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 14:42   #85
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Maw je maakt je druk om Circes onderscheid, maar over de racistische islamitische classificatie blijf je doen alsof je neus bloedt.
Je beseft toch dat uw denkgenoten Circe's onderscheid niet subsidiëren, maar wel belastinggeld pompen in subsidies om het islamitische racisme te promoten. Zo werd onlangs nog middelen vrijgemaakt door Bert Anciaux aan een kenniscentrum over de islam. Met medeplichtigheid van de poco-overheid kan racistische islampropaganda verder verspreid worden. Zelfs de systematische aanzetten tot geweld op ongelovigen werd niet weggecensureerd uit de islampropaganda (de koran etc).
Oud 14 maart 2009, 14:44   #86
driewerf

Standaard

Citaat:
Maw je maakt je druk om Circes onderscheid, maar over de racistische islamitische classificatie blijf je doen alsof je neus bloedt.
Je beseft toch dat uw denkgenoten Circe's onderscheid niet subsidiëren, maar wel belastinggeld pompen in subsidies om het islamitische racisme te promoten. Zo werd onlangs nog middelen vrijgemaakt door Bert Anciaux aan een kenniscentrum over de islam. Met medeplichtigheid van de poco-overheid kan racistische islampropaganda verder verspreid worden. Zelfs de systematische aanzetten tot geweld op ongelovigen werd niet weggecensureerd uit de islampropaganda (de koran etc).
Oud 14 maart 2009, 15:04   #87
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Ok driewerf, je hoeft me je onvoorwaardelijke bewondering voor het islamitisch racisme echt niet meer te bewijzen.
Oud 14 maart 2009, 20:23   #88
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ok driewerf, je hoeft me je onvoorwaardelijke bewondering voor het islamitisch racisme echt niet meer te bewijzen.
Is het nu eindelijk eens gedaan met die heksenjacht? Kijk eens achter je, er staat misschien een moslim met een hakmes!!!

Driewerf is een Marxist.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 20:52   #89
driewerf

Standaard

Citaat:
Citaat:
Aanschouw O wereld de wonderbaarlijke logica van Gilette. Uit de simpele vaststelling dat er weinig moslims iets posten op dit forum (bemerk: ik spreek mij niet eens uit of ik dit goed of slecht vind) en uit de simpele vraag over circes uitspraak concludeert Gilette het bestaan van een "onvoorwaardelijke bewondering voor het islamitisch racisme".
Begrijpe wie kan.
Oud 14 maart 2009, 21:33   #90
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Aanschouw O wereld de wonderbaarlijke logica van Gilette. Uit de simpele vaststelling dat er weinig moslims iets posten op dit forum (bemerk: ik spreek mij niet eens uit of ik dit goed of slecht vind) en uit de simpele vraag over circes uitspraak concludeert Gilette het bestaan van een "onvoorwaardelijke bewondering voor het islamitisch racisme".
Begrijpe wie kan.

'Begrijpe wie kan' heeft inmiddels door dat driewerf nog nooit een woordje kritiek heeft durven pruttelen over het islamitische racisme zoals o.a. uitgedrukt in de racistische islamitische terminologie als 'kaffir'.
Zwijgen is goedkeuren. Blijven zwijgen in een draad waar het islamitisch racisme aan bod komt, is dan zeker goedkeuren.
Oud 14 maart 2009, 21:34   #91
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Driewerf is een Marxist.
Marxist en islamofiel. Rare combinatie.
Oud 15 maart 2009, 01:34   #92
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, Marxist tout court. Jij noemt iedereen islamofiel die het niet met jouw mening eens is. Dat is totalitarisme.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 15 maart 2009, 11:23   #93
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, Marxist tout court. Jij noemt iedereen islamofiel die het niet met jouw mening eens is. Dat is totalitarisme.
Nee, ik noem iedereen islamofiel die onvoorwaardelijke plat gaat voor de religieuze opdringerij van islamieten only.
Oud 15 maart 2009, 16:28   #94
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, ik noem iedereen islamofiel die onvoorwaardelijke plat gaat voor de religieuze opdringerij van islamieten only.
Omdat hij zei dat er niet veel moslims posten op dit forum? Wat hij moeten zeggen om door jouw totalitaire gedachtenpolitie met rust gelaten te worden? Dat het hier stikt van de moslims en dat iedereen buiten jij en Gilette op dit forum een moslim is?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 15 maart 2009, 16:33   #95
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zijn, blijkt uit de praktijk, goeie delers van het bed. Maar niet op de homoseksuele manier, natuurlijk. Dat gaat te ver.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 16:44   #96
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Het zijn, blijkt uit de praktijk, goeie delers van het bed. Maar niet op de homoseksuele manier, natuurlijk. Dat gaat te ver.
Zij doen gewoon niet mee met jouw liberaal-kapitalistische hypocrisie. Eerst haal je een heleboel immigranten naar hier als goedkope arbeidskrachten en je zorgt ervoor dat er absoluut niets gedaan wordt om hun integratie alhier te faciliteren. Vervolgens stop je ze in ghetto's samen met het lompenproletariaat voor het "eigen volk" en je stookt ze tegen elkaar op. Als er dan problemen ontstaan, dan wij je dat aan een "achterlijke godsdienst".

Wereldwijd voer je dezelfde politiek: je steunt en financiert de meest extreme godsdienstfanatici in Saoedi-Arabië en in Afghanistan, je koloniseert Palestina, je pleegt een staatsgreep tegen een progressieve, seculiere regering in Iran, je werpt een seculiere regering omver in Iraq om ze door godsdienstfanatici te vervangen, ... en als er dan problemen zijn, dan wij je dat aan een "achterlijke godsdienst".

In Latijns-Amerika kent men deze Angelsaksische liberaal-imperialistische hypocrisie al veel langer en dat verklaart dan ook de entente tussen Chavez en Ahmadinejad.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 15 maart 2009, 16:51   #97
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zij doen gewoon niet mee met jouw liberaal-kapitalistische hypocrisie. Eerst haal je een heleboel immigranten naar hier als goedkope arbeidskrachten en je zorgt ervoor dat er absoluut niets gedaan wordt om hun integratie alhier te faciliteren. Vervolgens stop je ze in ghetto's samen met het lompenproletariaat voor het "eigen volk" en je stookt ze tegen elkaar op. Als er dan problemen ontstaan, dan wij je dat aan een "achterlijke godsdienst".
Zij kwamen hier als gastarbeiders en wilden niet meer terug. Toen was het de PvdA die de mensen een verblijfsvergunning gaf, en bovendien hen toestond om hun hele familie ook te importeren. Tóen begonnen de problemen pas.
Citaat:
Wereldwijd voer je dezelfde politiek: je steunt en financiert de meest extreme godsdienstfanatici in Saoedi-Arabië en in Afghanistan, je koloniseert Palestina, je pleegt een staatsgreep tegen een progressieve, seculiere regering in Iran, je werpt een seculiere regering omver in Iraq om ze door godsdienstfanatici te vervangen, ... en als er dan problemen zijn, dan wij je dat aan een "achterlijke godsdienst".
Dat zijn voorbeelden van liberaal-kapitalistische landen die zulke politiek voeren, maar dat is niet hét liberaal-kapitalistische beleid. Ik ben bijvoorbeeld fel tegen de meerderheid van het Midden-Oosten beleid van de Verenigde Staten. Ik ben sterk van mening dat we die landen hebben moeten met rust laten en isoleren. Als Saoedi-Arabië een handelsblokkade krijgt van het Westen kan het rustig terugkeren naar het stenen tijdperk en zijn we van die religieuze onzin af.
Citaat:
In Latijns-Amerika kent men deze Angelsaksische liberaal-imperialistische hypocrisie al veel langer en dat verklaart dan ook de entente tussen Chavez en Ahmadinejad.
Dat is ook niet meer dan gebaseerd op an enemy of my enemy is my friend.
Oud 15 maart 2009, 16:52   #98
driewerf

Standaard

Citaat:
Blijkbaar hebben sommigen het echt moeilijk om nuances te vatten. En kunnen ze alleen in de meest uiterste termen deneken: aalleen het zwartste en alleen het witste bestaat, en daartussen niks.

Blijkbaar kunnen sommigen hier het onderscheid niet maken tussen een antiracisme campagne en het promoten van een godsdienst.

Ik wil hier even langer bij stil staan om duidelijkheid te scheppen, in de (ijdele hoop) dat een heleboel nonsens achteraf niet weerkeert.

Laat ons even een historische parallel maken en ons 200 jaar terug in de tijd flisten, naar het zuiden van de VS. De slavernij tiert er nog welig. maar er is ook een abolitionistische campagne bezig. "Nikkervriendjes". De "islamofielen" van toen waren de mensen die tegen de slavernij ageerden. Ze waren net zo min pro-neger als pro islam ben. Ze waren tegen de slavernij in dezelfde mate als ik anti-racistisch ben.

Neen, ik wil niet per se de islam hier ingevoerd zien. Maar er is wel zoiets als "gelijke rechten" en de Grote Verdedigers van onze Normen en Waarden en Cultuur vergeten dat al te gauw.
Oud 15 maart 2009, 17:42   #99
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Zij kwamen hier als gastarbeiders en wilden niet meer terug. Toen was het de PvdA die de mensen een verblijfsvergunning gaf, en bovendien hen toestond om hun hele familie ook te importeren. Tóen begonnen de problemen pas.
Ja, jij wou natuurlijk een nog onmenselijker politiek waarbij mensen nog maximaler worden uitgebuit en vervolgens als afval weer gedumpt worden. Soral had gelijk toen hij de liberale UMP "la formation politique la plus déshumanisée de France" noemde.

Citaat:
Dat zijn voorbeelden van liberaal-kapitalistische landen die zulke politiek voeren, maar dat is niet hét liberaal-kapitalistische beleid. Ik ben bijvoorbeeld fel tegen de meerderheid van het Midden-Oosten beleid van de Verenigde Staten. Ik ben sterk van mening dat we die landen hebben moeten met rust laten en isoleren. Als Saoedi-Arabië een handelsblokkade krijgt van het Westen kan het rustig terugkeren naar het stenen tijdperk en zijn we van die religieuze onzin af.
Dat is een beetje als aan Lucifer om hulp vragen als je door Beelzebub wordt aangevallen.

Citaat:
Dat is ook niet meer dan gebaseerd op an enemy of my enemy is my friend.
Neen, dat is gebaseerd op solidariteit in het verzet tegen het imperialisme. Hoeveel kritiek je ook kunt hebben op het Iraanse regime, zij hebben tot grote woede van het imperialisme het land tot op zekere hoogte gemoderniseerd. Als en in de mate zij weerstand bieden aan het imperialisme, verdienen zij onze steun.

Laat ons niet vergeten dat de grote Michel Foucault de Iraanse revolutie ondersteunde.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 15 maart 2009 om 17:42.
Oud 15 maart 2009, 18:04   #100
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, jij wou natuurlijk een nog onmenselijker politiek waarbij mensen nog maximaler worden uitgebuit en vervolgens als afval weer gedumpt worden. Soral had gelijk toen hij de liberale UMP "la formation politique la plus déshumanisée de France" noemde.
Nee, ben voorstander van een matige immigratie, waarbij de assimilering in gelijke mate of sneller verloopt dan de instroom van nieuwe migranten. Daar is niets onmenselijks aan en het is zelfs beter voor de immigranten.
Citaat:
Dat is een beetje als aan Lucifer om hulp vragen als je door Beelzebub wordt aangevallen.
Spongebob?
Citaat:
Neen, dat is gebaseerd op solidariteit in het verzet tegen het imperialisme. Hoeveel kritiek je ook kunt hebben op het Iraanse regime, zij hebben tot grote woede van het imperialisme het land tot op zekere hoogte gemoderniseerd. Als en in de mate zij weerstand bieden aan het imperialisme, verdienen zij onze steun.

Laat ons niet vergeten dat de grote Michel Foucault de Iraanse revolutie ondersteunde.
Dat imperialisme waar u het over heeft, is een hersenschim.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be