![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan toch !
Zo verblind van de pijn en de schrik voor de waarheid? Allez, kijk, eerst zeg ik letterlijk: Citaat:
Dan ga jij zeggen dat diene Rommel in zijn boek ook andere namen dan kaloten-bijbelse namen heeft vermeld. Daarop replikeer ik: Citaat:
En nu komt gij af met de beschuldiging dat ik het omgekeerde zou zeggen. Voor uw penitensie: Naar keuze: drie weesgegroetjes en drie onzevaders . (maar ge moet die niet aan mij opdragen hoor, kies zelf maar voor wie) of twee keren de Vlaamse Leeuw zingen (dat mag je wel aan mij opdragen).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw bewering dat Rommels voornamenwoordenboek "nogal geïnspireerd is door de bijbel" klopt ten andere niet. Het boek geeft gewoon de vrij talrijke, gebruikelijke namen (en de talloze varianten erop) die bij ons in voege waren (met een overgewicht aan Germaanse en Latijnse namen, zeker niet bijbelse). Al evenmin uw stelling als zouden we nu, dankzij een of ander gewonnen vrijheid op de Kerk, namen als Liam kunnen gebruiken. Ooit al eens nagegaan waar de naam vandaan komt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Burger
|
![]() Wouter van Bellingen mag toch wel een goed geintegreerd persoon worden genoemd. Als hij Lumumba Sese Soko of Moisje Tjombe had geheten had-ie het dan geschopt tot schepen van Sint-Niklaas ? In Nederland circuleert in ambtelijke kringen het voorstel om medelanders met een berberse voor- en geslachtsnaam rond hun achttiende te vragen een nederlandse voor- en achternaam te kiezen. Naamswijziging kost daar nu 1000 € . Het moet gratis en voor niks worden en als lokkertje mag Mohammed (Jan) Marcouch (van Slotervaart) een Aprilia uitzoeken. Sollicitatiebrieven worden niet op voorhand opzij gelegd. Men is op zoek naar enkele z.g. faciliteiten gemeentes om daar de integratie te bevorderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Schepen
|
![]() Bah die vuile arabische namen! Ik krijg al rillingen als ik het hoor!
![]() |
#86 |
Burger
|
![]() Bij BN's is het en vogue hun nachwuchs bijvoorbeeld de voornaam Tigerlily Bella Grace Pate of Zola Zaza River te geven. Kent u BB'ers met eenzelfde habit ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb je daar een bron voor, of is het als een choquerende grap bedoeld?
![]() |
#89 |
Burger
|
![]() Jullie kennen Geert Mak ? Homo ook. Als men in Turkije weet dat zijn geslachtsnaam in het Turks vertaald Uysal kan luiden kan-ie niet in Ankara over straat zonder dat men hem wil rimmen. Onder alle 200 miljoen Turkstaligen is er geen die als achternaam Uysal heeft. Heeft ook iets van doen met art 301 van hun strafwetboek : de naam Uysal is in strijd met de turkishnes. On dit.
*op naar de 100 comments, dan mag ik in Belgie stemmen* |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je het met Hebreeuwse namen ook zo moeilijk?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, alles moet eerst naar de bliksem voor we opnieuw kunnen beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat je ook zult doen, de islam en de religieuze leiders zullen altijd klaar staan om wat in jaren is opgebouwd in zeer korte termijn teniet te doen. Kijk maar naar bepaalde discussie die in Turkijë bezig zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aap komt uit de mouw: Circe is helemaal niet kritisch voor religie en wel zelfs terug een religie uit het Midden-Oosten een totalitaire controle op onze samenleving geven, tot aan de voornamen toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op zijn marokaans met andere woorden
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Ik stel voor dat we Circe uitwijzen naar Marokko.
Laatst gewijzigd door Kallikles : 8 februari 2009 om 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |