Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2009, 09:51   #81
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
De nieuwe regels zijn zoveel mogelijk oude forummers af het forum te gooien,de"

Bekeken: 18.506 View Announcement
Aankondiging: Omtrent copy/pasten
13 februari 2009 Jeroen ( ) staan hier nog geen jaar op,zelfs geen maanden
Volgens u is die aankondiging dus 18.000 keer bekeken op 7 dagen tijd...
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 09:53   #82
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Volgens u is die aankondiging dus 18.000 keer bekeken op 7 dagen tijd...
Volgens deze informatie wel,ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn bed niet meer maak bij dit slap forum .....
Oud 20 februari 2009, 16:34   #83
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Er is niks mis met die copy/paste-regels.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 19:56   #84

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tronca Bekijk bericht
Dit forum is niet mijn fulltime bezigheid. Dit project wordt volledig geleid door vrijwilligers. De voorbije dagen had ik weinig internettoegang en de weinige tijd die ik aan het forum kan besteden gebruik ik om meldingen te bekijken. Uw vraag leek me minder dringend en ik wou u een doordacht antwoord geven. Een beetje geduld kan geen kwaad.

Aangezien u echter nogal aandringt krijgt u een snel antwoord. Er komt geen bonus-malus systeem. Het forumreglement is onverminderd van kracht voor alle gebruikers, ongeacht de periode ze hier zitten en het aantal posts dat ze plaatsen.
Een klein berichtje met de melding dat het antwoord later komt zou mijn geduld al heel goed bevredigd hebben maar toch bedankt voor de reactie (die ik weliswaar betreur). Eigenlijk had het bonus malus systeem (hoeft uiteraard niet in elkaar te zitten zoals ik voorstelde in het voorbeeld) een mooie verbetering kunnen zijn voor het forum. Het zou jullie (de moderatie) ook meer troeven in handen hebben gegeven en waarschijnlijk zou je met zo'n systeem nadien veel minder postings moeten beantwoorden rond vragen of meningen over gebande forummers.

Maar goed ... het is jullie forum natuurlijk en jullie bepalen de regels.

Ik blijf het echter moeilijk hebben met bans van forumleden die jarenlang heel positief en opbouwend hebben gepost maar zich op een ondoordacht moment, voor één keer meegesleept door opgehoopte adrenaline, overlieten aan het overtreden van enkele elementaire regels.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 20:46   #85
Jedd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Ik blijf het echter moeilijk hebben met bans van forumleden die jarenlang heel positief en opbouwend hebben gepost maar zich op een ondoordacht moment, voor één keer meegesleept door opgehoopte adrenaline, overlieten aan het overtreden van enkele elementaire regels.
aangezien er met een puntensysteem gewerkt wordt, is een ban nooit het gevolg van één enkel ogenblik van zwakte.

Daarenboven wordt er gewerkt met tijdelijke bans. Leden die erin slagen op dit forum een permban op te lopen hebben toch vooral bewezen hardleers te zijn.
Jedd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 20:59   #86

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jedd Bekijk bericht
aangezien er met een puntensysteem gewerkt wordt, is een ban nooit het gevolg van één enkel ogenblik van zwakte.

Daarenboven wordt er gewerkt met tijdelijke bans. Leden die erin slagen op dit forum een permban op te lopen hebben toch vooral bewezen hardleers te zijn.
Voor enkele overtredingen moet men echt niet vaak over de schreef gaan om heel vlug een ban op te lopen vermits er op sommige overtredingen acht strafpunten staan en tien er genoeg zijn om geband te worden.
In een discussie kan het zijn dat men zich vast ankert aan een bepaalde stelling en dat men op een bepaald moment verschillende overtredingen begaat omdat de adrenaline te hoog staat (wat ik uiteraard afkeur).

Privé kan daar ook een rol in spelen. Vorige week ben ik bijvoorbeeld geflitst in een zone dertig (ik reed 31 maar da's een andere draad). Normaal zou ik mooi en braaf betalen maar de dag voordien is mijn vrouw het ziekenhuis in gemoeten waardoor ik nogal "gespannen" liep.
Ik draaide dus om met de wagen en ben tegen de agent tekeer gegaan wat me nog een pv voor smaad heeft opgeleverd ook. Gelukkig was de agent zo professioneel dat hij er met mij nadien een gesprek heeft over gehad. De boete voor smaad is terug ingetrokken (jaja, ze bestaan ...)
Dit gesprek heeft eigenlijk veel meer opgeleverd dan de boete want als ik in de toekomst nog eens op een dergelijke manier dreig in aanvaring te komen met een agent zal ik steeds terug denken aan de manier dat dit is opgelost. Een extra boete zou juist de omgekeerde reactie bij mij hebben uitgelokt.
mvg

Zoals ik aangeef in mijn onderschrift: "Gras groeit niet door aan te trekken" maar door het te voeden.
Oud 20 februari 2009, 21:59   #87
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

stopt met zagen!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 20 februari 2009, 22:03   #88
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
stopt met zagen!
Scherpe grammofoonplaten gooien is efficienter?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 22:26   #89

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
stopt met zagen!
Na het zagen komt het boren.
Oud 20 februari 2009, 22:30   #90
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Na het zagen komt het boren.
Vals. Vijlen.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 22:37   #91
Starfire
Provinciaal Statenlid

Starfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De bans in kwestie werden niet gegeven als reactie op "een ondoordacht moment, voor één keer meegesleept door opgehoopte adrenaline". De bans werden gegeven na een lange periode van waarschuwingen, berispingen, een tijdelijke ban en uiteindelijk een permban omdat het van kwaad naar erger ging.

Ik waardeer uw visie en uw volharden maar de zaken zijn niet altijd even correct als dat ze zich (willen) voordoen op het forum. Als moderatie zien we vaak sneller en meer dingen die andere forumleden niet zien.
Starfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 22:56   #92

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starfire Bekijk bericht
De bans in kwestie werden niet gegeven als reactie op "een ondoordacht moment, voor één keer meegesleept door opgehoopte adrenaline". De bans werden gegeven na een lange periode van waarschuwingen, berispingen, een tijdelijke ban en uiteindelijk een permban omdat het van kwaad naar erger ging.

Ik waardeer uw visie en uw volharden maar de zaken zijn niet altijd even correct als dat ze zich (willen) voordoen op het forum. Als moderatie zien we vaak sneller en meer dingen die andere forumleden niet zien.
Ik wil zeker jullie stelling en bewering niet in twijfel trekken. Uiteindelijk ben ik meestal maar een sporadische poster op politics en heb dus het proces helemaal niet gevolgd. Waarschijnlijk zal er inderdaad wel sprake zijn geweest van een bepaalde halsstarrigheid, eigen aan jonge mensen.
Ik wil je een voorstel doen ... (zie pb)
Oud 20 februari 2009, 22:59   #93

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Vals. Vijlen.
Kenner ...
Oud 21 februari 2009, 14:56   #94
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starfire Bekijk bericht

Ik kan me weer ff niet houden,ik heb al veel stafpunten gekregen op dit forum,meestal terecht ,maar soms ook uit wat onbegrip van de beheerders/moderators
Wel bravo vorige week heb ik voor de eerste keer een gewone waarschuwing gekregen(terecht trouwens)

duveltje382
Oud 21 februari 2009, 16:33   #95

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan me weer ff niet houden,ik heb al veel stafpunten gekregen op dit forum,meestal terecht ,maar soms ook uit wat onbegrip van de beheerders/moderators
Wel bravo vorige week heb ik voor de eerste keer een gewone waarschuwing gekregen(terecht trouwens)

duveltje382
Da's een beetje hetzelfde wat Groentje me zei eerlijk gezegd

ik citeer letterlijk uit een privé berichtje van haar dat ik thuis heb ontvangen.

Ze schreef het volgende:

"Ook raar dat ze zelfs geen weerwoord bieden op wat ik zeg (ik heb absoluut geen waarschuwing gekregen omtrent een perban) maar gewoon knippen, maarja ...

Ik was in gesprek getreden met de forumbeheerder hierover dacht ik, maar nadat hij vroeg om me korter en krachtiger uit te drukken kreeg ik geen respons meer. Dus ik denk niet dat er een oplossing is.
"
Oud 21 februari 2009, 19:17   #96
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De nieuwe regels zijn zoveel mogelijk oude forummers af het forum te gooien,de"
Waar haal je d�*t nu weer vandaan?
Oud 22 februari 2009, 13:04   #97
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

De persoon die het ooit in zijn knar haalt om te citeren uit een pb dat ik die persoon toegestuurd heb, krijgt van mij een knal tegen zijn kop. Letterlijk als ik die tegenkom, en anders figuurlijk.

Een pb is een pb.

En laat de bomen nu toch eens staan zeg
Oud 22 februari 2009, 13:12   #98
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Ik ben héél die soap zo beu als kou pap, dat blijft hier gewoon duren...
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2009, 13:16   #99

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De persoon die het ooit in zijn knar haalt om te citeren uit een pb dat ik die persoon toegestuurd heb, krijgt van mij een knal tegen zijn kop. Letterlijk als ik die tegenkom, en anders figuurlijk.

Een pb is een pb.

En laat de bomen nu toch eens staan zeg
Wees gerust hoor ... het is met Groentje haar goedkeuring dat ik haar citeerde.

Je bent hier anders ook wel graag precies Txiki ... ondanks dat je het gezaag vindt.
Oud 22 februari 2009, 13:17   #100
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik ben héél die soap zo beu als kou pap, dat blijft hier gewoon duren...
dat zeg ik ook elke dag over België
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be