![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Volgens u is die aankondiging dus 18.000 keer bekeken op 7 dagen tijd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens deze informatie wel,ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn bed niet meer maak bij dit slap forum .....
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niks mis met die copy/paste-regels.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar goed ... het is jullie forum natuurlijk en jullie bepalen de regels. Ik blijf het echter moeilijk hebben met bans van forumleden die jarenlang heel positief en opbouwend hebben gepost maar zich op een ondoordacht moment, voor één keer meegesleept door opgehoopte adrenaline, overlieten aan het overtreden van enkele elementaire regels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarenboven wordt er gewerkt met tijdelijke bans. Leden die erin slagen op dit forum een permban op te lopen hebben toch vooral bewezen hardleers te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In een discussie kan het zijn dat men zich vast ankert aan een bepaalde stelling en dat men op een bepaald moment verschillende overtredingen begaat omdat de adrenaline te hoog staat (wat ik uiteraard afkeur). Privé kan daar ook een rol in spelen. Vorige week ben ik bijvoorbeeld geflitst in een zone dertig (ik reed 31 maar da's een andere draad). Normaal zou ik mooi en braaf betalen maar de dag voordien is mijn vrouw het ziekenhuis in gemoeten waardoor ik nogal "gespannen" liep. Ik draaide dus om met de wagen en ben tegen de agent tekeer gegaan wat me nog een pv voor smaad heeft opgeleverd ook. Gelukkig was de agent zo professioneel dat hij er met mij nadien een gesprek heeft over gehad. De boete voor smaad is terug ingetrokken (jaja, ze bestaan ...) Dit gesprek heeft eigenlijk veel meer opgeleverd dan de boete want als ik in de toekomst nog eens op een dergelijke manier dreig in aanvaring te komen met een agent zal ik steeds terug denken aan de manier dat dit is opgelost. Een extra boete zou juist de omgekeerde reactie bij mij hebben uitgelokt. mvg Zoals ik aangeef in mijn onderschrift: "Gras groeit niet door aan te trekken" maar door het te voeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() stopt met zagen!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik waardeer uw visie en uw volharden maar de zaken zijn niet altijd even correct als dat ze zich (willen) voordoen op het forum. Als moderatie zien we vaak sneller en meer dingen die andere forumleden niet zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wil je een voorstel doen ... (zie pb) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel bravo vorige week heb ik voor de eerste keer een gewone waarschuwing gekregen(terecht trouwens) duveltje382
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik citeer letterlijk uit een privé berichtje van haar dat ik thuis heb ontvangen. Ze schreef het volgende: "Ook raar dat ze zelfs geen weerwoord bieden op wat ik zeg (ik heb absoluut geen waarschuwing gekregen omtrent een perban) maar gewoon knippen, maarja ... Ik was in gesprek getreden met de forumbeheerder hierover dacht ik, maar nadat hij vroeg om me korter en krachtiger uit te drukken kreeg ik geen respons meer. Dus ik denk niet dat er een oplossing is." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar haal je d�*t nu weer vandaan?
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De persoon die het ooit in zijn knar haalt om te citeren uit een pb dat ik die persoon toegestuurd heb, krijgt van mij een knal tegen zijn kop. Letterlijk als ik die tegenkom, en anders figuurlijk.
Een pb is een pb. En laat de bomen nu toch eens staan zeg
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben héél die soap zo beu als kou pap, dat blijft hier gewoon duren...
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je bent hier anders ook wel graag precies Txiki ... ondanks dat je het gezaag vindt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |