![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zoals Alice zegt "nieuwe" belgen ,die dikwijls moslims zijn, staan gewoon bij de autochtone Belgen in uw statistiek , zodat er uit uw domme statistieken niets op te maken valt over datgene wat u meent te moeten weerleggen en dat weet u ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merci! PericlesToch nog iemand die niet direct naast de inhoud verder gaat, amai wat een slachtveld weer vandaag!
Maar laat het me politiek correct weergeven; er bestaat een allochtone onderklasse. Naast een autochtone onderklasse en daarbij zijn vooral moslims het slachtoffer. Die maatschappelijke achterstelling leidt tot oververtegenwoordiging in gevangenissen. Gelukkig vangen Islamitische aalmoezeniers die mensen op. Maar we moeten meer doen, vroeger ingrijpen want alles mislukt, tot een simpel spijbelplan toe. Vooral Marokkaanse jongens ontsporen; zij hebben het extra moeilijk gezien hun situatie op de arbeidsmarkt; waarom studeren als je toch geen werk vind? Daarin gaat de hulpverlening met straathoekwerker mee; en worden jonge crimineeltjes groter tot ze achter de stalies zitten, de schuld van deze samenleving, integratie hangt af van onze tolerantie, nu gij weer se! Het gelazer begint aan de basis omdat al die diensten politiek worden aangestuurd, een overkoepeldende visie ontbreekt... zie maar op dit forum, volkomen redelijke mensen worden schuimbekkende monsters niveau kleuterschool... |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Effe serieus, ik voél mij ook aangesproken. Ik ben redelijk, ik ben zelfs heel redelijk. maar de hypocrisie van de huidige politieke kaste doet mij idd schuimbekken. ik word er razend van als ik zie dat onze samenleving kapot gemaakt wordt in naam van het Heilige Multiculturele Dogma. Ik zou graag hebben dat ik mijn kleindochter met een gerust hart zou kunnen laten op kot zitten in Brussel. (OK, er kan altijd iets gebeuren, criminaliteit kan niet uitgeroeid worden, maar stilaan wordt de kans dat je niets voorhebt, kleiner dan de kans dat je iets voorhebt.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je schuimbekt van politiek, waarom neem je er dan geen afstand van?
Laat je toch niet opwinden door politiek, verwacht ook niet dat zij de oplossing hebben. Herschep uw denken zou ik zo zeggen
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kun je afstand nemen van politici die een hele grote industire aansturen?
Want dat is de dienst en hulpverlening, ondanks al die mensen die vaak schitterend werk doen. Justitie, politie, welzijnswerk, buurtwerk wordt wel op basis van poltiek gedachtengoed bestuurd hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() [quote=DSC;3994942]Wow, ik zeg zeker niet dat het géén vreemdelingen zijn, maar wat je nu zegt, slaat toch alles. Dus je concludeert dat simpelweg uit het feit dat ze zijn vrijgelaten? Je hebt geen namen? Mens, als dat nu Belgen zouden zijn, ga je wel af als een gieter hé. Dat besef je toch?[/QUOTE]
Weinig kans dat hij zich vergist, de misdaden zijn getekend door hun modus operandi . |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Door het je niet meer aan te trekken, hoe niet meer op te zoeken. Door andere prioriteiten op te stellen
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Op dat ene geval in Sint-Niklaas na, dat trouwens onmiddelijk werd rechtgezet, hebben ze niet veel gevonden. Wil je nu zeggen dat deze mensen hun werk niet goed doen dan? Dan zou ik in jouw geval brieven beginnen sturen naar die organisaties met verwijzingen naar al die zgn. leugens in deze 'vodjes'. Geloof me, als je verhalen kloppen zullen ze je heel dankbaar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is bij mijn weten zelfs geen organisatie die alle "vodjes" naleest op inbreuken tegen de wetgeving. Als in een "vodje" een artikel of afbeelding wordt afgedrukt waarvan de uitgever geen auteursrecht bezit is het de auteur zelf die klacht moet neerleggen. In een "vodje" mag je alle leugens neerschrijven die je wil, zolang je er geen wet mee overtreedt. En er bestaat geen wet tegen het schrijven van leugens. (Tenzij tegen laster en eerroof) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom nemen ze Vanhecke dan z´n onschendbaarheid af? Laatst gewijzigd door Rizzz : 25 februari 2009 om 10:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat een gereedschapskist te zwaar is.
![]() ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 februari 2009 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mensen van Frans of Nederlands origine staan er ook in.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Cijfers volgens het land van geboorte: http://statline.cbs.nl/StatWeb/publi...B=T,G2,G1&VW=T
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 februari 2009 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blokwatch is een privé-initiatief, gedragen door vrijwilligers. Blokwatch is sedert oktober 2007 niet meer geactualiseerd, gelukkig staan hun artikels, met een schat aan informatie nog on-line. Het CGKR "Het Centrum heeft als opdracht het bevorderen van de gelijkheid van kansen en het bestrijden van elke vorm van onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur op grond van: een zogenaamd ras, de huidskleur, afkomst, nationale of etnische afstamming, seksuele geaardheid, burgerlijke stand, geboorte, fortuin, leeftijd, het geloof of levensbeschouwing, huidige of toekomstige gezondheidstoestand, handicap of fysieke eigenschap" Het centrum houdt zich niet bezig met het lezen van publicaties, van geen enkele strekking, maar als er een klacht is, gaan ze na of dit terecht is. Indien nodig dienen ze klacht in bij de bevoegde instanties. Van Hecke's onschendbaarheid werd niet opgeheven wegens het drukken van leugens, maar wegens het overtreden van de antiracismewet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hypocriete zakken!!!!! Laatst gewijzigd door daiwa : 25 februari 2009 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.blokwatch.be/images/FILES...amenleving.PDF waar er staat dat politici van het VB niet mogen uitgenodigd worden? Dan kan je een klacht indienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tot hiertoe natuurlijk nog geen antwoord gekregen. Laatst gewijzigd door daiwa : 25 februari 2009 om 13:59. |
||
![]() |
![]() |