Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2009, 18:14   #81
DSC
Lokaal Raadslid

DSC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick dobbelaere Bekijk bericht
...of ben ik dan xenofoob?

Meisje van 15 afgeslagen voor iPhone

De omstaanders deden niets!
De twee daders ware minderjarig en gekend bij de politie voor gewelddadige feiten.
Ze hebben bekend en ZE ZIJN ALWEER VRIJGELATEN (dus vraag niet hoe ik weet dat het vreemdelingen zijn: het feit dat ze weer vrijgelaten zijn, is het antwoord).
Wow, ik zeg zeker niet dat het géén vreemdelingen zijn, maar wat je nu zegt, slaat toch alles. Dus je concludeert dat simpelweg uit het feit dat ze zijn vrijgelaten? Je hebt geen namen? Mens, als dat nu Belgen zouden zijn, ga je wel af als een gieter hé. Dat besef je toch?
DSC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2009, 18:17   #82
DSC
Lokaal Raadslid

DSC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Wat is er mis met een mes op zak hebben?

Mijn grootvader had altijd een mes (opinel of zwitsers zakmes) op zak.
Mijn vader heeft altijd een mes (zwitsers zakmes) op zak.
Ik heb altijd een mes (multitool) op zak.
En waarom als ik het mag vragen?
DSC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2009, 18:20   #83
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Grappig. Dat was net het beeld dat ik van u had toen ik de cijfers poste.
Zwak. Schrijnend gebrek aan argumentatie Van het niveau van "al wat je zegt zijt ge zelf" ;niveau tweede studiejaar dus.

Het is zoals Alice zegt "nieuwe" belgen ,die dikwijls moslims zijn, staan gewoon bij de autochtone Belgen in uw statistiek , zodat er uit uw domme statistieken niets op te maken valt over datgene wat u meent te moeten weerleggen en dat weet u ook.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2009, 18:59   #84
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Merci! PericlesToch nog iemand die niet direct naast de inhoud verder gaat, amai wat een slachtveld weer vandaag!
Maar laat het me politiek correct weergeven; er bestaat een allochtone onderklasse. Naast een autochtone onderklasse en daarbij zijn vooral moslims het slachtoffer. Die maatschappelijke achterstelling leidt tot oververtegenwoordiging in gevangenissen. Gelukkig vangen Islamitische aalmoezeniers die mensen op.
Maar we moeten meer doen, vroeger ingrijpen want alles mislukt, tot een simpel spijbelplan toe. Vooral Marokkaanse jongens ontsporen; zij hebben het extra moeilijk gezien hun situatie op de arbeidsmarkt; waarom studeren als je toch geen werk vind? Daarin gaat de hulpverlening met straathoekwerker mee; en worden jonge crimineeltjes groter tot ze achter de stalies zitten, de schuld van deze samenleving, integratie hangt af van onze tolerantie, nu gij weer se!
Het gelazer begint aan de basis omdat al die diensten politiek worden aangestuurd, een overkoepeldende visie ontbreekt... zie maar op dit forum, volkomen redelijke mensen worden schuimbekkende monsters niveau kleuterschool...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2009, 19:49   #85
ndob
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Merci! PericlesToch nog iemand die niet direct naast de inhoud verder gaat, amai wat een slachtveld weer vandaag!
Maar laat het me politiek correct weergeven; er bestaat een allochtone onderklasse. Naast een autochtone onderklasse en daarbij zijn vooral moslims het slachtoffer. Die maatschappelijke achterstelling leidt tot oververtegenwoordiging in gevangenissen. Gelukkig vangen Islamitische aalmoezeniers die mensen op.
Maar we moeten meer doen, vroeger ingrijpen want alles mislukt, tot een simpel spijbelplan toe. Vooral Marokkaanse jongens ontsporen; zij hebben het extra moeilijk gezien hun situatie op de arbeidsmarkt; waarom studeren als je toch geen werk vind? Daarin gaat de hulpverlening met straathoekwerker mee; en worden jonge crimineeltjes groter tot ze achter de stalies zitten, de schuld van deze samenleving, integratie hangt af van onze tolerantie, nu gij weer se!
Het gelazer begint aan de basis omdat al die diensten politiek worden aangestuurd, een overkoepeldende visie ontbreekt... zie maar op dit forum, volkomen redelijke mensen worden schuimbekkende monsters niveau kleuterschool...
Ik voel mij aangesproken!

Effe serieus, ik voél mij ook aangesproken. Ik ben redelijk, ik ben zelfs heel redelijk. maar de hypocrisie van de huidige politieke kaste doet mij idd schuimbekken.
ik word er razend van als ik zie dat onze samenleving kapot gemaakt wordt in naam van het Heilige Multiculturele Dogma. Ik zou graag hebben dat ik mijn kleindochter met een gerust hart zou kunnen laten op kot zitten in Brussel. (OK, er kan altijd iets gebeuren, criminaliteit kan niet uitgeroeid worden, maar stilaan wordt de kans dat je niets voorhebt, kleiner dan de kans dat je iets voorhebt.)
ndob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2009, 21:02   #86
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Als je schuimbekt van politiek, waarom neem je er dan geen afstand van?
Laat je toch niet opwinden door politiek, verwacht ook niet dat zij de oplossing hebben. Herschep uw denken zou ik zo zeggen
Oud 24 februari 2009, 23:10   #87
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hoe kun je afstand nemen van politici die een hele grote industire aansturen?
Want dat is de dienst en hulpverlening, ondanks al die mensen die vaak schitterend werk doen. Justitie, politie, welzijnswerk, buurtwerk wordt wel op basis van poltiek gedachtengoed bestuurd hoor.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2009, 23:15   #88
beste vriend
Banneling

Standaard

[quote=DSC;3994942]Wow, ik zeg zeker niet dat het géén vreemdelingen zijn, maar wat je nu zegt, slaat toch alles. Dus je concludeert dat simpelweg uit het feit dat ze zijn vrijgelaten? Je hebt geen namen? Mens, als dat nu Belgen zouden zijn, ga je wel af als een gieter hé. Dat besef je toch?[/QUOTE]
Weinig kans dat hij zich vergist, de misdaden zijn getekend door hun modus operandi .
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2009, 23:32   #89
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hoe kun je afstand nemen van politici die een hele grote industire aansturen?
Want dat is de dienst en hulpverlening, ondanks al die mensen die vaak schitterend werk doen. Justitie, politie, welzijnswerk, buurtwerk wordt wel op basis van poltiek gedachtengoed bestuurd hoor.
Door het gewoon uit je leven te zetten.
Door het je niet meer aan te trekken, hoe niet meer op te zoeken.

Door andere prioriteiten op te stellen
Oud 25 februari 2009, 02:59   #90
Rizzz
Parlementslid

Rizzz's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Lees gewoon eens dat vodje dat ze om de tijd in je bus stoppen en ga na hoeveel van de verhalen daarin kloppen.
Er bestaan in Belgie organisaties, opgericht en gesteund door de politiek correcte partijen, om al deze 'vodjes' grondig na te gaan op zoek naar zulke leugens, om zo rechtzaken te kunnen opspannen.
Op dat ene geval in Sint-Niklaas na, dat trouwens onmiddelijk werd rechtgezet, hebben ze niet veel gevonden.

Wil je nu zeggen dat deze mensen hun werk niet goed doen dan?
Dan zou ik in jouw geval brieven beginnen sturen naar die organisaties met verwijzingen naar al die zgn. leugens in deze 'vodjes'. Geloof me, als je verhalen kloppen zullen ze je heel dankbaar zijn.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2009, 08:47   #91
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Er bestaan in Belgie organisaties, opgericht en gesteund door de politiek correcte partijen, om al deze 'vodjes' grondig na te gaan op zoek naar zulke leugens, om zo rechtzaken te kunnen opspannen.
Op dat ene geval in Sint-Niklaas na, dat trouwens onmiddelijk werd rechtgezet, hebben ze niet veel gevonden.

Wil je nu zeggen dat deze mensen hun werk niet goed doen dan?
Dan zou ik in jouw geval brieven beginnen sturen naar die organisaties met verwijzingen naar al die zgn. leugens in deze 'vodjes'. Geloof me, als je verhalen kloppen zullen ze je heel dankbaar zijn.
Welke organisaties werden opgericht om alle "vodjes" grondig na te lezen op leugens?

Er is bij mijn weten zelfs geen organisatie die alle "vodjes" naleest op inbreuken tegen de wetgeving.

Als in een "vodje" een artikel of afbeelding wordt afgedrukt waarvan de uitgever geen auteursrecht bezit is het de auteur zelf die klacht moet neerleggen.

In een "vodje" mag je alle leugens neerschrijven die je wil, zolang je er geen wet mee overtreedt. En er bestaat geen wet tegen het schrijven van leugens. (Tenzij tegen laster en eerroof)
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2009, 10:20   #92
Rizzz
Parlementslid

Rizzz's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Welke organisaties werden opgericht om alle "vodjes" grondig na te lezen op leugens?
Blokwatch, CGKR, ...

Citaat:
Er is bij mijn weten zelfs geen organisatie die alle "vodjes" naleest op inbreuken tegen de wetgeving.
Niet alle "vodjes", enkel die met publicaties van een bepaalde partij.

Citaat:
Als in een "vodje" een artikel of afbeelding wordt afgedrukt waarvan de uitgever geen auteursrecht bezit is het de auteur zelf die klacht moet neerleggen.
juist

Citaat:
In een "vodje" mag je alle leugens neerschrijven die je wil, zolang je er geen wet mee overtreedt. En er bestaat geen wet tegen het schrijven van leugens. (Tenzij tegen laster en eerroof)
Waarom nemen ze Vanhecke dan z´n onschendbaarheid af?

Laatst gewijzigd door Rizzz : 25 februari 2009 om 10:21.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2009, 11:19   #93
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DSC Bekijk bericht
En waarom als ik het mag vragen?
Omdat een gereedschapskist te zwaar is.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 februari 2009 om 11:22.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2009, 11:26   #94
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Zwak. Schrijnend gebrek aan argumentatie Van het niveau van "al wat je zegt zijt ge zelf" ;niveau tweede studiejaar dus.

Het is zoals Alice zegt "nieuwe" belgen ,die dikwijls moslims zijn, staan gewoon bij de autochtone Belgen in uw statistiek , zodat er uit uw domme statistieken niets op te maken valt over datgene wat u meent te moeten weerleggen en dat weet u ook.
Die statistieken gaan over het origine.

Mensen van Frans of Nederlands origine staan er ook in.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Oud 25 februari 2009, 11:31   #95
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht

De cijfers voor Nederland zijn ongeveer hetzelfde:

Cijfers volgens het land van geboorte:
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publi...B=T,G2,G1&VW=T

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 februari 2009 om 11:31.
Oud 25 februari 2009, 11:42   #96
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die statistieken gaan over het origine.

Mensen van Frans of Nederlands origine staan er ook in.
Heeft iemand misschien een statistiek waar in het geloof van de gevangenen staat?
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2009, 12:44   #97
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Blokwatch, CGKR, ...

Niet alle "vodjes", enkel die met publicaties van een bepaalde partij.

juist

Waarom nemen ze Vanhecke dan z´n onschendbaarheid af?
Is blokwatch een organisatie? Opgericht door politieke partijen?
Blokwatch is een privé-initiatief, gedragen door vrijwilligers.
Blokwatch is sedert oktober 2007 niet meer geactualiseerd, gelukkig staan hun artikels, met een schat aan informatie nog on-line.
Het CGKR
"Het Centrum heeft als opdracht het bevorderen van de gelijkheid van kansen en het bestrijden van elke vorm van onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur op grond van: een zogenaamd ras, de huidskleur, afkomst, nationale of etnische afstamming, seksuele geaardheid, burgerlijke stand, geboorte, fortuin, leeftijd, het geloof of levensbeschouwing, huidige of toekomstige gezondheidstoestand, handicap of fysieke eigenschap"
Het centrum houdt zich niet bezig met het lezen van publicaties, van geen enkele strekking, maar als er een klacht is, gaan ze na of dit terecht is. Indien nodig dienen ze klacht in bij de bevoegde instanties.

Van Hecke's onschendbaarheid werd niet opgeheven wegens het drukken van leugens, maar wegens het overtreden van de antiracismewet.
Oud 25 februari 2009, 13:34   #98
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het CGKR
"Het Centrum heeft als opdracht het bevorderen van de gelijkheid van kansen en het bestrijden van elke vorm van onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur op grond van: een zogenaamd ras, de huidskleur, afkomst, nationale of etnische afstamming, seksuele geaardheid, burgerlijke stand, geboorte, fortuin, leeftijd, het geloof of levensbeschouwing, huidige of toekomstige gezondheidstoestand, handicap of fysieke eigenschap"
Je bent nog vergeten vermelden dat het CGKR ook bevoegd is om op te treden tegen discriminatie omwille van politieke redenen. En hier wringt natuurlijk het schoentje. Na de uitspaak van Tom Lenaerts dat hij politici van het VB niet mag uitnodigen op bevel van de VRT vertikt het CGKR op te treden.
Hypocriete zakken!!!!!

Laatst gewijzigd door daiwa : 25 februari 2009 om 13:34.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2009, 13:41   #99
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Je bent nog vergeten vermelden dat het CGKR ook bevoegd is om op te treden tegen discriminatie omwille van politieke redenen. En hier wringt natuurlijk het schoentje. Na de uitspaak van Tom Lenaerts dat hij politici van het VB niet mag uitnodigen op bevel van de VRT vertikt het CGKR op te treden.
Hypocriete zakken!!!!!
Kan je aanduiden in dit document
http://www.blokwatch.be/images/FILES...amenleving.PDF
waar er staat dat politici van het VB niet mogen uitgenodigd worden?

Dan kan je een klacht indienen.
Oud 25 februari 2009, 13:57   #100
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
waar er staat dat politici van het VB niet mogen uitgenodigd worden?
Dan kan je een klacht indienen.

Citaat:
Bron: De Standaard.

Tom Lenaerts wil elke week een politicus uitnodigen.' Van �*lle partijen? 'Je bedoelt het Vlaams Belang? Die partij nodig ik niet uit omdat het niet mag van de VRT. Ik wil mensen naast me waar ik me toch minimaal bij op mijn gemak voel. Ik blijf op dat vlak een schijthuis.'
Een klacht diende ik niet in. Ik stuurde het CGKR wel een mailtje om hen te wijzen op hun plicht als gesubsidieerde instelling elke vorm van discriminatie te onderzoeken, ook als dat betekent dat ze het VB gelijk moeten geven.
Tot hiertoe natuurlijk nog geen antwoord gekregen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 25 februari 2009 om 13:59.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be