![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ps: de laatste show haalde vorige week een maximum van 700.000 kijkers. Héhé, dan zou zelfs Ben Crabbé met blokken meer invloed hebben met zijn onnozele grappen. Of wat zeg ik? Jurgen verstrepen had zelfs meer kijkers... volgens sommigen.
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Van overdreven media-aandacht voor de problemen die ze aankaarten (onveiligheid, vreemdelingen, "vlaamse zaak") Als je de media moet geloven is het levensgevaarlijk, op straat te komen, de metro te nemen, is BHV een belangrijk probleem, en dat terwijl 10 mio Belgen elke dag op straat komen zonder dat hen iets gebeurd....en niet weten wat juist die zaak BHV is.... Bepaalde media gaan ervan uit dat als het ZB een probleem aankaart, hun publiek wel geïnteresserd zal zijn en dat goede kijkcijfers en oplages zal geven en dus geven ze er ruime berichtgeving over. Toen 14 d geleden ene Petrus uit Wezembeek Oppem een veiligheidsman van de NMBS onder een trein duwde hoorde men nauwelijks iets van het ZB.Mocht de dader een Marokkaan geweest zijn hadden de kranten een week lang over niets anders gesproken, met lange debatten over allochtone misdadigheid en onveiligheid. Is het écht niemand opgevallen dat nu de media maar bitter weinig melden over de dader en zijn achtergrond? Mij wel. Vergelijk de mediabelangstelling in dit geval eens met de mediabelangstelling voor het overlijden van Patrick Mombaerts. |
||
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is een oproep tot de filosofie : steken we even met zijn allen de kop diep in het zand. Ook een filosofische strekking zoals een ander he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De publiciteit kwam er vooral nadat Detiège meer aandacht aan de zaak besteed heeft dan die waard was (met haar uitspraak dat ze zou uitzoeken hoe ze dit inititatief zou kunnen verbieden). Heel ander plaatje, niet?
![]() |
#88 |
|
![]() Filosoof doe me een plezier en informeer U eens voor dat ge over iets begint te lullen.
De vondelingenschuif van het Vlaams Blok. Wat een giller. De vondelingenschuig voila de verklaring waar heel Belgie achter gezocht heeft naar het waarom van het hoge aantal VB stemmen is gevonden. Hier op dit forum. Door onze filosoof, nl. de media aandacht rond de vondelingenschuif.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou de media nu plots wel informatie moeten geven over de achtergrond van de dader? In de media werd afgesproken de achtergrond van de dader niet langer te vermelden : dat gebeurde in de eerste plaats omdat de allochtone criminaliteit zo vaak aan bod komt, dat het stilaan genant en hinderlijk werd voor de multikullers. Om te vermijden dat het overaanbod zou leiden tot stigmatisatie van de allochtone gemeenschap, is het best erover te zwijgen. Voor een keer was de media 'consequent' door de achtergrond van de dader niet bloot te geven. Ga je de multikul-media nu verwijten dat ze niet consequent is Filosoof? Benieuwd of deze moordenaar er ook met een berisping vanaf komt? ![]() Vorige week vertelde een familielid, politiecommissaris te Brussel me, dat 95 % van alle criminele feiten gebeurt door allochtonen, 'nieuwe' Belgen inclusief. De overheid doet heel erg haar best opdat dit gegeven het daglicht niet ziet. |
||
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filosofen zijn ook niet meer wat ze vroeger waren, hé? De kwaliteit is volledig zoek.
|
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#93 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#95 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() das zo'n beetje zoals die Blokkers die hier kwamen reklameren dat de verkiezingen in zicht zijn na de arrestatie van den Dikke...
![]() |
![]() |
#96 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#97 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#99 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#100 | |||