Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 april 2004, 06:59   #81
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Ik heb zelf verschillende malen meegelopen met de gay parade (toen ik nog wat jonger en onstuimiger was ) en ik herinner me vooral de eerste keer. Het was voor mij namelijk een complete verrassing dat de overgrote meerderheid van de mensen die daar rondliepen NIET extravagant of uitdagend gekleed waren, maar juist heel gewoon. Voorop in de stoet lopen inderdaad heel wat relnichten die heel kleurrijk en feestelijk uitgedost zijn. Zij maken echter nog geen 5% uit van de gay parade.

Het is nooit mijn ding geweest om zo uitgedost over straat te lopen, maar het stoort me niet in het minst dat er mensen zijn die dat wel doen. In het gewone straatbeeld kom je ook vaak kleurrijke figuren tegen, die verder volstrekt hetero zijn (ik zag deze week nog zo een uiterst schaars gekleed hetero koppeltje opdraven bij Jambers of iets van die strekking). Het is niet mijn smaak, maar het zal me wordt wezen of die mensen halfnaakt over straat lopen. Dat ene feit alleen zal niet voldoende zijn om mijn mening over die mensen te vormen; ik ga namelijk niet af op uiterlijkheden.
Het is gewoon dom om een gay parade te organiseren.
.
Dan is elke betoging dom.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 07:05   #82
PAJOT
Banneling

Standaard

Een vieze, decadente bedoening die best van de straten geveegd wordt. Maar in een liberaal chaos-bestel gebeurt zoiets natuurlijk niet... jammer!

Nu nog een parade van de mentaal-gehandicapten, de zigeuners / "carico's", de revolutionaire feministen,... en het plaatje is compleet!
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 07:10   #83
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Het Vlaams Blok homohaters? Er zijn zelfs enkele mandatarissen actief in de partij die homo zijn al wordt er van hun wel gevraagd daar niet mee naar buiten te treden, dat behoord tot de privésfeer en zo zou het ook moeten zijn. Waarom moeten homo's zich steeds gaan outen met gay-parades en dergelijke waar ze zich door hun belachelijke en soms ronduit vulgair gedrag nog minder geliefd maken bij de publieke opinie? Dat het Vlaams Blok homohaters zijn is één van de gekende leugens waarmee men onze partij tracht te demoniseren. De echte homohaters zoek je best bij een andere bevolkingsgroep in onze samenleving. Bij mijn weten heeft er nog geen enkele Vlaams Blokker een homo in de fik gestoken.
Fixeer je toch niet zo op die ene dag per jaar dat enkele extravagante holebi's eens op straat komen. Tegen een carnavalsstoet fulmineer je toch ook niet zo? De gay parade is een feest, een bijeenkomst van mensen die iets met elkaar gemeen hebben. Gelijkaardige bijeenkomsten worden overal en om allerlei redenen gehouden; de "familiedag" van het Vlaams Blok, om er maar eens eentje te noemen...

Deze reacties komen niet van een "andere bevolkingsgroep", maar van jouw partijgenoten; ik ben er van overtuigd dat die "enkele mandatarissen" binnen je partij ze naar waarde zullen weten te schatten:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zorro
Homos en lesbiennes horen in een zothuis.
Zoiets is niet natuurlijk.
Mijn mening, en ik kan erin komen dat anderen deze niet delen.
Maar freedom of speech.

Zolang ze mij gerust laten, geen probleem.
Maar geef hen niet de rechten die een normaal gezin wel krijgt op gebied van kinderen.
Voor de rest mogen ze elkaar zoveel n**ken als ze willen, who cares!!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blanke Strijder
Fout van de natuur, die mensen moeten uit hun lijden worden verlost en
nu ze dat op voorhand kunnen opsporen, meteen aborteren zodat we al de miserie nadien niet hebben en de kosten van psychiatrie en aids en
andere bijhorende ziekten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
De volkswoede die nu heerst ten aanzien van homo-abnormalen is volstrekt een natuurlijke zaak. Of zullen wij straks ook pedofielen en necrofielen een vrijgeleide geven om onze gemeenschap te verzieken met seksuele ontaardingsdriften?

Men moet homo's bij hun naam noemen: mietjes en flikkers. We zouden ze naar een concentratiekamp moeten sturen. (MSI-politicus Piero Buscaroli)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
AIDS zal het homoprobleem wel oplossen...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 14 april 2004, 07:12   #84
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Een vieze, decadente bedoening die best van de straten geveegd wordt. Maar in een liberaal chaos-bestel gebeurt zoiets natuurlijk niet... jammer!

Nu nog een parade van de mentaal-gehandicapten, de zigeuners / "carico's", de revolutionaire feministen,... en het plaatje is compleet!
Er worden wel optochten van extreem-rechtsen georganiseerd. Dat is pas decadent, al die kaalgeschoren koppies op straat... Van bovenaf gezien lijkt het wel of de kasseien in opstand zijn gekomen

Citaat:
Oud 14 april 2004, 07:52   #85
Sale-Flamin
Burgemeester

Sale-Flamin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fixeer je toch niet zo op die ene dag per jaar dat enkele extravagante holebi's eens op straat komen. Tegen een carnavalsstoet fulmineer je toch ook niet zo? De gay parade is een feest, een bijeenkomst van mensen die iets met elkaar gemeen hebben.
Geen appelen met citroenen vergelijken aub, carnaval viert het einde van de vastenperiode, er mag terug 'carne' ofte vlees genuttigd mag worden. Een gayparade slaat meer op het uiten van de homosexualiteit, en homosexualiteit is nog steeds een afwijking op het normale sexuele gedrag. Op zich heb ik geen probleem met die sexuele afwijking (en ik gebruik dit woord dus met reden) maar ik vind het absurd dat deze gepromoot wordt en voorgesteld wordt als zijnde normaal. Ik zal niet zeggen dat het een ziekte is, maar normaal is het ook niet, en promotie van zo'n non-event en verheerlijking van sexueel afwijkend gedrag is dus niet nodig.
Sale-Flamin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 08:09   #86
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Wij holebi's, blablabla....zegt Kaiser.

Zozo Kaiser is een homo ? Mag dat wel van Allah ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 08:14   #87
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Is commissaris De Bie, de eerste flik die zich heeft 'ge-out' niet toegetreden tot het VB?

Homohaters???

Paniek bij de anderen ja. En bij gebrek aan argumenten, maar wat onzin rondstrooien.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 08:30   #88
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Geachte forummers,

Mag ik jullie verzoeken om met bestaande wetgeving en forumreglementen in het achterhoofd, volgende richtlijnen te respecteren:

1/Post geen aanzetten tot geweld of discriminatie op basis van ras, sexe, sexuele voorkeur, herkomst, sociale klasse,.....
2/Post geen beledigingen aan de 'persoon' mede-forummers. Breek hun ideeën af, maar scheld niet op de posters.

Om tijdrovend knipwerk te vermijden, verzoek ik jullie eveneens om waarlijk overtredingen enkel te melden via de blauwe knop in plaats van ze uittentreure te herkwooten, voorzien van vaak even beledigende commentaar.

Dank voor het begrip.
Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 08:39   #89
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Kijk, de holebis hebben maat twee keuzes: 1. evolueren naar een islamitische maatschappij en daar moet ik geen tekeningetje bij maken wat er met onze andersgeaarde vrienden zal gebeuren!

of 2. het Vlaams Blok waar hun geaardheid zal gedoogd worden binnen de privé-sfeer, maar waar excessen zullen behandelt worden zoals het hoort in het kader van de openbare zedenschennis!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 08:59   #90
Tegendradigaard

Standaard

Moest ik homo zijn ik zou meer schrik hebben van Mohammed en zijn 40 terroristen dan van Flip De Winter.

Maar 'k zijn genen homo en 'k hem gene schrik. alleen een beetje van mijn vrouw. Allez een beetje veel van mijn vrouw. Zelfs god heeft zijn meester he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 14 april 2004, 09:46   #91
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Wat een ravage tref ik hier aan....

Mijn excuses als ik zelf wat uit de bocht ben gegaan, maar persoonlijk vind ik de zin "you make me sick", zelfs nog licht uitgedrukt na de meest walgelijke uitspraken ooit gelezen op dit forum.

Ik begrijp het gewoon niet. Ik snap het niet!

Mijn 22 jarig verstand is blijkbaar te klein om te snappen wat je nu in hemelsnaam kan hebben tegen holebi's. Wat, o wat? Wat hebben zij ons misdaan?

Ik heb in een ander topic al uitgelegd waarom ik zo kwaad word als ik homofobe dingen lees, aangezien ik zelf 'getuige' ben geweest van de moeilijkheden die zulke mensen soms ondervinden. Eén van mijn beste vrienden is er verdorie bijna aan onderdoor gegaan omwille van homofoob tuig. Mijn ogen zijn toen opengegaan en sindsdien ben ik vreselijk allergisch voor homofoben. In ieder geval, da's nu allemaal achter de rug, hij is inmiddels van 't straat, en ik ben blij dat ik hem tot één van mijn beste vrienden mag rekenen.

Om maar te zeggen: 't is maar al te gemakkelijk om je beeld van "de" holebi's te baseren op tv-beelden van gay parades.... hoe kortzichtig kan je zijn?
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 09:55   #92
Tegendradigaard

Standaard

Weet ge Zeno het zou misschien helpen om niet elke negatieve uitdrukking over homo's te vertalen als homofoob.
'k hem in mijn famillie nen homoneef (die nicht is dus) en mijn schoonzus is lesbisch.
Maar ik hem mijn bedenkingen over sommige gedragingen van sommige homo's. Niet van mijn neef-nicht die al begot meer dan 15 jaar een vaste relatie heeft met zijn partner.
Maar bij sommige mensen uit mijn vriendenkring die homo zijn en die van gat naar gat lopen zoals ne facteur alle dagen van brievenbus naar brievenbus loopt. Daar heb ik mijn bedenkingen bij. En dan zie ik zulke mensen bijvoorbeeld liever niet als vader van een kind functioneren. Als ik zulke dingen zeg dan word ik dadelijk als homofoob gerangschikt.

Moest ik werkelijk zo homofoob zijn zou mijn lesbische schoonzuster mij nooit gevraagd hebben als peter van haar kind, denk ik.

(ps nen heterog die facteursgedrag vertoont is in mijn ogen ook geen goede vader of er toch nie erg geschikt voor - ben ik nu heterohater ook )

Matigheid is de gulden middenweg. Maar om een of andere reden als het woord homo valt is men ofwel lover of hater.

Oud 14 april 2004, 09:55   #93
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Mijn 22 jarig verstand is blijkbaar te klein om te snappen wat je nu in hemelsnaam kan hebben tegen holebi's. Wat, o wat? Wat hebben zij ons misdaan?
Ik denk dat er naast de (gelukkig weinig talrijke) rabiate homofoben, veel zijn bij wie het constante zelfbeklag en provoceren van een aantal holebi's op de zenuwen gaat werken.
Oud 14 april 2004, 09:58   #94
Tegendradigaard

Standaard

Inderdaad Dilbert. daar zegt ge al zo iets.

het ocharme wij verhaaltje.....

der is maar een te beklagen en dat ben ik.

Oud 14 april 2004, 10:21   #95
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Vlaams Blok en homo's?

Dan zijn die van het blok maar wussies. Vlaams Blokkers zijn altijd bezig van: "Ik heb niets tegen homo's, maar wil gewoon dat ze de mens niet verplichten met roze vlaggen te zwaaien" en dergerlijke zaken.

Ik ben zoals de PvDa. Hak de lullen van die kapitalistische h.... af, en daarna een reisje naar de goulag.

Of nee, dat is dan weer geen echt communisme waarschijnlijk.... Maar goed dat er nog altijd moslimjongeren zijn, en dat is onze toekomst! Open daar maar eens een thread over. nheah!
Oud 14 april 2004, 10:28   #96
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Ik heb de eerste pagina van deze post gezien. Er zijn weer een hoop Vlaams Blokkers "geknipt", wegens aanzetten tot homohaat.

Ik heb goed nieuws voor u mannen: ze moeten jullie bij het Blok niet hebben, ze verafschuwen jullie. Het Vlaams Blok is een homovriendelijke partij. Allez, dat zeggen ze toch, gelukkig is er het voetvolk dat maar al te bereid is om deze voorstelling van zaken waar nodig bij te sturen.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 10:40   #97
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Ik heb de eerste pagina van deze post gezien. Er zijn weer een hoop Vlaams Blokkers "geknipt", wegens aanzetten tot homohaat.

Ik heb goed nieuws voor u mannen: ze moeten jullie bij het Blok niet hebben, ze verafschuwen jullie. Het Vlaams Blok is een homovriendelijke partij. Allez, dat zeggen ze toch, gelukkig is er het voetvolk dat maar al te bereid is om deze voorstelling van zaken waar nodig bij te sturen.
Ik zal u eens wat vertellen. In het Vlaams Blok denken ze er net hetzelfde over als dat zootje ongeregelden op de eerste pagina van dat forum, maar die zeggen dat niet . Slim éh. Dat komt omdat als je zegt dat je tegen homo's bent in dit land, je zal worden afgestempelt als homo-hater (door idiote typetjes als u), maar je ook wel eens een proces aan je been kan krijgen wegens discriminatie.

Maar troost u, bij andere partijen, VLD, CD&V, MDP, SP-A, 3/4 van Groen!, PS, Ecolo, denken ze er net hetzelfde over als bij het blok!!!!!!! Iedereen weet het van elkaar, alsook elke journalist

Alleen hun leden zijn wat uit de kring gesloten. En dat is zelfs nog slimmer als die van't Blok .
Oud 14 april 2004, 10:41   #98
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

't is in zijn geheel een slagveld. Er zou beter een 'rode rubriek' komen, 't grofste eerst!
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 11:13   #99
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan

Ik zal u eens wat vertellen. In het Vlaams Blok denken ze er net hetzelfde over als dat zootje ongeregelden op de eerste pagina van dat forum, maar die zeggen dat niet . Slim éh. Dat komt omdat als je zegt dat je tegen homo's bent in dit land, je zal worden afgestempelt als homo-hater (door idiote typetjes als u), maar je ook wel eens een proces aan je been kan krijgen wegens discriminatie.

Maar troost u, bij andere partijen, VLD, CD&V, MDP, SP-A, 3/4 van Groen!, PS, Ecolo, denken ze er net hetzelfde over als bij het blok!!!!!!! Iedereen weet het van elkaar, alsook elke journalist

Alleen hun leden zijn wat uit de kring gesloten. En dat is zelfs nog slimmer als die van't Blok .
Maar natuurlijk, alle partijen zijn tegen homo's, en waarschijnlijk zijn ze ook allemaal tegen vreemdelingen.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 11:59   #100
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Tuurlijk.

De SP-A doet het in zijn broek voor vreemdelingen als Dyab Abu JahJah of eender welke andere nieuwe belg met politieke ambities. Daarom dat ze er zo vlug bij waren om nieuwe belgische kandidaten op hun lijsten te krijgen. In het hart nog steeds Allochtonen, die zich al vlug niet thuis voelden omdat, jaja, de top helemaal niet zo pro is als ze zich laten uitschijnen voor het publiek. Men dacht immers dat mits wat kansen de meeste vreemdelingen zich wel zouden inburgeren, maar niets is minder waar, waardoor Antwerpse Allochtoonse politica de partij al de rug hebben toegekeerd en voor zichzelf beginnen. (nu weet je al het onstaan van MDP en enkele kandidaten voor hun lijsten )

Janssens is bijvoorbeeld een zeer gehaat man in Antwerpen. Door Blokkers waarschijnlijk, maar ook door de moslim-gemeenschappen. Door deze laatste is hij trouwens nog aangevallen tijdens zijn campagnes.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be