![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Een vieze, decadente bedoening die best van de straten geveegd wordt. Maar in een liberaal chaos-bestel gebeurt zoiets natuurlijk niet... jammer!
![]() Nu nog een parade van de mentaal-gehandicapten, de zigeuners / "carico's", de revolutionaire feministen,... en het plaatje is compleet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze reacties komen niet van een "andere bevolkingsgroep", maar van jouw partijgenoten; ik ben er van overtuigd dat die "enkele mandatarissen" binnen je partij ze naar waarde zullen weten te schatten: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wij holebi's, blablabla....zegt Kaiser.
Zozo Kaiser is een homo ? Mag dat wel van Allah ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Is commissaris De Bie, de eerste flik die zich heeft 'ge-out' niet toegetreden tot het VB?
Homohaters??? Paniek bij de anderen ja. En bij gebrek aan argumenten, maar wat onzin rondstrooien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementslid
|
![]() Geachte forummers,
Mag ik jullie verzoeken om met bestaande wetgeving en forumreglementen in het achterhoofd, volgende richtlijnen te respecteren: 1/Post geen aanzetten tot geweld of discriminatie op basis van ras, sexe, sexuele voorkeur, herkomst, sociale klasse,..... 2/Post geen beledigingen aan de 'persoon' mede-forummers. Breek hun ideeën af, maar scheld niet op de posters. Om tijdrovend knipwerk te vermijden, verzoek ik jullie eveneens om waarlijk overtredingen enkel te melden via de blauwe knop in plaats van ze uittentreure te herkwooten, voorzien van vaak even beledigende commentaar. Dank voor het begrip. Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Kijk, de holebis hebben maat twee keuzes: 1. evolueren naar een islamitische maatschappij en daar moet ik geen tekeningetje bij maken wat er met onze andersgeaarde vrienden zal gebeuren!
of 2. het Vlaams Blok waar hun geaardheid zal gedoogd worden binnen de privé-sfeer, maar waar excessen zullen behandelt worden zoals het hoort in het kader van de openbare zedenschennis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Moest ik homo zijn ik zou meer schrik hebben van Mohammed en zijn 40 terroristen dan van Flip De Winter.
Maar 'k zijn genen homo en 'k hem gene schrik. alleen een beetje van mijn vrouw. Allez een beetje veel van mijn vrouw. Zelfs god heeft zijn meester he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een ravage tref ik hier aan....
![]() Mijn excuses als ik zelf wat uit de bocht ben gegaan, maar persoonlijk vind ik de zin "you make me sick", zelfs nog licht uitgedrukt na de meest walgelijke uitspraken ooit gelezen op dit forum. Ik begrijp het gewoon niet. Ik snap het niet! Mijn 22 jarig verstand is blijkbaar te klein om te snappen wat je nu in hemelsnaam kan hebben tegen holebi's. Wat, o wat? Wat hebben zij ons misdaan? Ik heb in een ander topic al uitgelegd waarom ik zo kwaad word als ik homofobe dingen lees, aangezien ik zelf 'getuige' ben geweest van de moeilijkheden die zulke mensen soms ondervinden. Eén van mijn beste vrienden is er verdorie bijna aan onderdoor gegaan omwille van homofoob tuig. Mijn ogen zijn toen opengegaan en sindsdien ben ik vreselijk allergisch voor homofoben. In ieder geval, da's nu allemaal achter de rug, hij is inmiddels van 't straat, en ik ben blij dat ik hem tot één van mijn beste vrienden mag rekenen. Om maar te zeggen: 't is maar al te gemakkelijk om je beeld van "de" holebi's te baseren op tv-beelden van gay parades.... hoe kortzichtig kan je zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Weet ge Zeno het zou misschien helpen om niet elke negatieve uitdrukking over homo's te vertalen als homofoob.
'k hem in mijn famillie nen homoneef (die nicht is dus) en mijn schoonzus is lesbisch. Maar ik hem mijn bedenkingen over sommige gedragingen van sommige homo's. Niet van mijn neef-nicht die al begot meer dan 15 jaar een vaste relatie heeft met zijn partner. Maar bij sommige mensen uit mijn vriendenkring die homo zijn en die van gat naar gat lopen zoals ne facteur alle dagen van brievenbus naar brievenbus loopt. Daar heb ik mijn bedenkingen bij. En dan zie ik zulke mensen bijvoorbeeld liever niet als vader van een kind functioneren. Als ik zulke dingen zeg dan word ik dadelijk als homofoob gerangschikt. Moest ik werkelijk zo homofoob zijn zou mijn lesbische schoonzuster mij nooit gevraagd hebben als peter van haar kind, denk ik. (ps nen heterog die facteursgedrag vertoont is in mijn ogen ook geen goede vader of er toch nie erg geschikt voor - ben ik nu heterohater ook ) Matigheid is de gulden middenweg. Maar om een of andere reden als het woord homo valt is men ofwel lover of hater.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Inderdaad Dilbert. daar zegt ge al zo iets.
het ocharme wij verhaaltje..... der is maar een te beklagen en dat ben ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Vlaams Blok en homo's?
Dan zijn die van het blok maar wussies. Vlaams Blokkers zijn altijd bezig van: "Ik heb niets tegen homo's, maar wil gewoon dat ze de mens niet verplichten met roze vlaggen te zwaaien" en dergerlijke zaken. Ik ben zoals de PvDa. Hak de lullen van die kapitalistische h.... af, en daarna een reisje naar de goulag. Of nee, dat is dan weer geen echt communisme waarschijnlijk.... Maar goed dat er nog altijd moslimjongeren zijn, en dat is onze toekomst! Open daar maar eens een thread over. nheah! ![]()
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Ik heb de eerste pagina van deze post gezien. Er zijn weer een hoop Vlaams Blokkers "geknipt", wegens aanzetten tot homohaat.
Ik heb goed nieuws voor u mannen: ze moeten jullie bij het Blok niet hebben, ze verafschuwen jullie. Het Vlaams Blok is een homovriendelijke partij. Allez, dat zeggen ze toch, gelukkig is er het voetvolk dat maar al te bereid is om deze voorstelling van zaken waar nodig bij te sturen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar troost u, bij andere partijen, VLD, CD&V, MDP, SP-A, 3/4 van Groen!, PS, Ecolo, denken ze er net hetzelfde over als bij het blok!!!!!!! Iedereen weet het van elkaar, alsook elke journalist ![]() Alleen hun leden zijn wat uit de kring gesloten. En dat is zelfs nog slimmer als die van't Blok ![]()
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() 't is in zijn geheel een slagveld. Er zou beter een 'rode rubriek' komen, 't grofste eerst!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Tuurlijk.
De SP-A doet het in zijn broek voor vreemdelingen als Dyab Abu JahJah of eender welke andere nieuwe belg met politieke ambities. Daarom dat ze er zo vlug bij waren om nieuwe belgische kandidaten op hun lijsten te krijgen. In het hart nog steeds Allochtonen, die zich al vlug niet thuis voelden omdat, jaja, de top helemaal niet zo pro is als ze zich laten uitschijnen voor het publiek. Men dacht immers dat mits wat kansen de meeste vreemdelingen zich wel zouden inburgeren, maar niets is minder waar, waardoor Antwerpse Allochtoonse politica de partij al de rug hebben toegekeerd en voor zichzelf beginnen. (nu weet je al het onstaan van MDP en enkele kandidaten voor hun lijsten ![]() Janssens is bijvoorbeeld een zeer gehaat man in Antwerpen. Door Blokkers waarschijnlijk, maar ook door de moslim-gemeenschappen. Door deze laatste is hij trouwens nog aangevallen tijdens zijn campagnes.