Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 maart 2009, 21:14   #81
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
inderdaad ja... gans het land staat overhoop als de vlamingen iets roepen... maar omgekeerd :/
Daarom dat het al zolang overhoop staat: de Vlamingen roepen altijd...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2009, 21:16   #82
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

door dat geval rond Antwerp hebben we bewijs dat de RTBF de boel manipuleert/saboteert.
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2009, 00:14   #83
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
RTBF heeft dus 'per ongeluk' stukken geluid (ik geef eerlijk toe, die 'Walen Buiten' scanderen op de tribunes is er ver over!) even gecopypeest en over andere delen van de wedstrijd heen geplakt... PER ONGELUK...

hebben ze in de walen twee weken strijk gelegen en nu blijkt dat de RTBF gefoefeld eeft om 'het effect wat te vergroten' nu ziet ge er niks over in de gazetten of op de tv...

is het niet tijd dat er eens iemand een klacht indient bij het CGKR jegens het gefoefel van den RTBF...

P.S. de antwerpse supporters klaagden dit aan via een spandoek... gevolg; de rtbf stuurt een brief om dit aan te klagen, maar zelf hebben ze blijkbaar niks gedaan... http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupile...spandoek.dhtml
Wat is dat voor zever!! Zijn die zangkoren er geweest? JA. (al plakt men er muziek van Nabucko, of van Richard Strauss onder, om het even: de zangkoren zijn er geweest, en dit is het enige waarover het gaat!
Voetbal is een Feest, is ontspanning! Elke burger, jij en ik, betalen ons blauw aan voetbalwedstrijden(de extra-uren voor politie, om maar iets te zeggen), hoewel ik b.v. niets met voetbal te maken heb (de supporters zouden het moeten betalen) en dan nog eens onnozel gaan doen...eljk dergelijk zangkoor moet meteen 5-O forfait zijn, sans pardon + waarom zijn het altijd weer die domme Vlamingen die het doen? Ooit iets dergelijks gehoord van de Walen?
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2009, 00:16   #84
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
door dat geval rond Antwerp hebben we bewijs dat de RTBF de boel manipuleert/saboteert.
Antwerp heeft wel geroepen hé
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2009, 00:40   #85
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Antwerp heeft wel geroepen hé
Een bende Hooligans zijn het.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2009, 00:40   #86
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is dat voor zever!! Zijn die zangkoren er geweest? JA. (al plakt men er muziek van Nabucko, of van Richard Strauss onder, om het even: de zangkoren zijn er geweest, en dit is het enige waarover het gaat!
Voetbal is een Feest, is ontspanning! Elke burger, jij en ik, betalen ons blauw aan voetbalwedstrijden(de extra-uren voor politie, om maar iets te zeggen), hoewel ik b.v. niets met voetbal te maken heb (de supporters zouden het moeten betalen) en dan nog eens onnozel gaan doen...eljk dergelijk zangkoor moet meteen 5-O forfait zijn, sans pardon + waarom zijn het altijd weer die domme Vlamingen die het doen? Ooit iets dergelijks gehoord van de Walen?
Goed te zien dat jij géén voetballiefhebber bent....
Als de ploeg uit mijn gemeente die in het hoekje van de provincie antwerpen ligt maar die spelen in de brabandse provinciale afdeling een uitwedstrijd in het brusselse moeten spelen zal ik jou eens een keer meenemen zodat je met eigen oren kan horen wat voor scheldwoorden er vanaf francofone hoek op de spelers van onze ploeg worden afgevuurd....

Je zou versteld staan,en dit is dan nog maar derde provinciale...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2009, 02:07   #87
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

En ik zou eens willen zien of je deze gespierde woorden zou durven herhalen op de bosuil Op een goede afloop daarvan zou ik mijn "boontjes" alvast niet te week leggen

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2009, 06:21   #88
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vooruit, weer een ADHD-repliek van Boontjes die zoals even gewoonlijk weer niet eens gelezen heeft waar het over gaat in deze draad. Het gaat hier niet over scheldpartijen van Vlaamse supporters, maar over het zoveelste manipulatieve gedrag van de RTBF. Ooit iets dergelijks gehoord van de Vlamingen?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2009, 08:23   #89
Red_Dog
Schepen

Red_Dog's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Red_Dog
Standaard

Headline op sportsectie site RTBF. Triestig.

La RTBF nie toute manipulation des images
03.03.09 - 18:03 La RTBF a réagi aux propos l’accusant d’avoir manipulé les images extraites du match Antwerp-Virton, diffusées lors du JT de 19 h 30 le lundi 23 février dernier.
Ces images montraient notamment des joueurs de l’Antwerp saluant certains de leurs supporters. Le son accompagnant ces images donnait �* entendre des « Walen buiten » repris par des fans du club anversois rassemblés eux dans une autre tribune, lieu d’où étaient tournées les images.

Ne pouvant accepter les accusations de manquement �* la déontologie journalistique portées �* son égard, la RTBF rappelle que cette séquence n’a fait l’objet d’aucun montage. Elle reprenait intégralement et fidèlement la matière fournie par EXQI Sport. David Stegen, directeur d’antenne de chaîne détentrice des droits de la division 2, l’a confirmé ce mardi en rappelant que les images diffusées par la RTBF l’avait été avec la bande son originale.

Ze hebben geen schaamte...
Oud 4 maart 2009, 08:30   #90
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Dog Bekijk bericht
Headline op sportsectie site RTBF. Triestig.

La RTBF nie toute manipulation des images
03.03.09 - 18:03 La RTBF a réagi aux propos l’accusant d’avoir manipulé les images extraites du match Antwerp-Virton, diffusées lors du JT de 19 h 30 le lundi 23 février dernier.
Ces images montraient notamment des joueurs de l’Antwerp saluant certains de leurs supporters. Le son accompagnant ces images donnait �* entendre des « Walen buiten » repris par des fans du club anversois rassemblés eux dans une autre tribune, lieu d’où étaient tournées les images.

Ne pouvant accepter les accusations de manquement �* la déontologie journalistique portées �* son égard, la RTBF rappelle que cette séquence n’a fait l’objet d’aucun montage. Elle reprenait intégralement et fidèlement la matière fournie par EXQI Sport. David Stegen, directeur d’antenne de chaîne détentrice des droits de la division 2, l’a confirmé ce mardi en rappelant que les images diffusées par la RTBF l’avait été avec la bande son originale.

Ze hebben geen schaamte...
het altijd op een ander steken of het ontkennen.
idd geen schaamte, wel een bende arrogante lafaards.
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be