![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() door dat geval rond Antwerp hebben we bewijs dat de RTBF de boel manipuleert/saboteert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voetbal is een Feest, is ontspanning! Elke burger, jij en ik, betalen ons blauw aan voetbalwedstrijden(de extra-uren voor politie, om maar iets te zeggen), hoewel ik b.v. niets met voetbal te maken heb (de supporters zouden het moeten betalen) en dan nog eens onnozel gaan doen...eljk dergelijk zangkoor moet meteen 5-O forfait zijn, sans pardon + waarom zijn het altijd weer die domme Vlamingen die het doen? Ooit iets dergelijks gehoord van de Walen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de ploeg uit mijn gemeente die in het hoekje van de provincie antwerpen ligt maar die spelen in de brabandse provinciale afdeling een uitwedstrijd in het brusselse moeten spelen zal ik jou eens een keer meenemen zodat je met eigen oren kan horen wat voor scheldwoorden er vanaf francofone hoek op de spelers van onze ploeg worden afgevuurd.... Je zou versteld staan,en dit is dan nog maar derde provinciale... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En ik zou eens willen zien of je deze gespierde woorden zou durven herhalen op de bosuil ![]() ![]() Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Schepen
|
![]() Headline op sportsectie site RTBF. Triestig.
La RTBF nie toute manipulation des images 03.03.09 - 18:03 La RTBF a réagi aux propos l’accusant d’avoir manipulé les images extraites du match Antwerp-Virton, diffusées lors du JT de 19 h 30 le lundi 23 février dernier. Ces images montraient notamment des joueurs de l’Antwerp saluant certains de leurs supporters. Le son accompagnant ces images donnait �* entendre des « Walen buiten » repris par des fans du club anversois rassemblés eux dans une autre tribune, lieu d’où étaient tournées les images. Ne pouvant accepter les accusations de manquement �* la déontologie journalistique portées �* son égard, la RTBF rappelle que cette séquence n’a fait l’objet d’aucun montage. Elle reprenait intégralement et fidèlement la matière fournie par EXQI Sport. David Stegen, directeur d’antenne de chaîne détentrice des droits de la division 2, l’a confirmé ce mardi en rappelant que les images diffusées par la RTBF l’avait été avec la bande son originale. Ze hebben geen schaamte...
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
idd geen schaamte, wel een bende arrogante lafaards. |
|
![]() |
![]() |