![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wanneer ziet uw vrouw er sexy uit ? | |||
Naakt |
![]() ![]() ![]() |
8 | 23,53% |
Geheel gekleed. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 23,53% |
In lingerie |
![]() ![]() ![]() |
14 | 41,18% |
In een voetbalshirt |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,76% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk gij kwiebus! Ik wil geen echte non, maar een slet verkleed als non.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij bent dan ook ne zieke he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger zag mijn vrouw er uit om op te eten ,
had ik het toen maar gedaan ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 december 2013 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als een dame van lichte zeden zulks soort kleding in positive zin zou dragen en de lichte zeden achterwege zou laten, dan zou haar gezicht binnen no time (expression) een ander gelaat aannemen gevoed door onschuld en andere kenmerken die zeer zeker niet onderdoen aan het eerst genoemde. De redenen hiervoor zal ik in het kort beschrijven: 1. Men zal deze dame anders aankijken of benaderen afhankelijk van hoe benaderbaar persoonlijkheid in kwestie is. 2. De directe omgeving zal anders met haar omgaan. 3. Last but not least, dame in kwestie zal anders naar zichzelf kijken en dit resulteert zich in een geruststelling met betrekking tot het innerlijk dat beinvloedbaar is door het uiterlijk. Maar men heeft nu eenmaal graag dame's met korte rokjes achter het bureau of mee op zakenreis waarbij prijs van het hotel natuurlijk bij is inbegrepen. Of dat nu dame's zijn met lang zwart haar, of blond haar met groene ogen is verder onbelangrijk, dat het dan toevallig ook nog eens dame's zijn van Marokkaanse afkomst is ook bijzaak. En ondertussen verkoop ik rustig mijn straatkrantjes p.p. 1,50 Euro en kan ik mijn ouders nog geen kroost schenken. http://www.youtube.com/watch?v=2OBPaenkxdg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie mijn vrouw liefst in evakostuum, puur natuur.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was ne kerel he?
![]() |
![]() |