Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2009, 15:22   #81
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Wil je het zonder politiek doen? Waar op de wereld doen ze het zonder politiek?
We hebben het al moeilijk genoeg met onze Vlaamse politiekers te doen doen wat ze beloven van te doen en niet doen. Daarbij genomen België; helemaal een nationale ramp. Moet je daarbovenop nog europa er bij nemen; een catastrofe.

Europa is er niet voor de mensen maar de mensen moeten er zijn voor Europa. Wat een zonnig succesverhaal had moeten worden zal uiteindelijk eindigen in een loodzware depressieve donderwolk met bakken stortregen als resultaat.

Arm Vlaanderen, arm België, arm Europa.

Politiekers zijn opgezwollen kikkers die zich steeds opnieuw willen profileren en daar bij niets of niemand ontzien, die dag en nacht zitten te kwaken, de ene al harder en luidruchtiger dan de andere maar wanneer je de dag daarna op staat en naar de beek gaat kijken waar ze hebben zitten te kwaken is daar juist niets aan verbetert. Hun enige product dat ze leveren is een deel dikkopen die straks in hun voetsporen treden.

En wie heeft daar voor gekozen buiten de grootvaders en de grootmoeders van die dikkoppen? Geen kat. Dus hoe minder van die dikkoppen hoe beter. Dus is het bestand veel beter te beheren wanneer ze in een piep klein vijvertje zitten te kwaken dan in een kilometers lange beek.

Laatst gewijzigd door Garry : 17 maart 2009 om 15:44.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2009, 20:41   #82
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

DonQuiSjot's schermafbeelding

Standaard

Laatste berichtgeving:

http://www.wariscrime.com/2009/03/08...-you-are-dead/

Citaat:
Lisbon Treaty: Disagree, and You’re Dead
Compiled by Henrik Palmgren | Red Ice Creations 779 views
March 8, 2009
Professor Schachtschneider pointed out that the European Union reform treaty (aka the Lisbon Treaty) reintroduces the death penalty in Europe, which is very important, especially knowing that, for instance, Italy was recently trying to abandon the death penalty through the United Nations forever and everywhere.

The death penalty cause is not even in the treaty, but in a footnote, because with the European Union reform treaty, we accept also the European Union Charter, which says that there is no death penalty, but then, and also in a footnote, it says: “except in the case of war, riots, upheaval” — then the death penalty is possible.

Schachtschneider points to the fact that this is an outrage, because they put it in a “footnote of a footnote,” and you have to read it really like a ...

= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =

www.swingstar.eu
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2009, 00:06   #83
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot Bekijk bericht
Verdraaid, dat fabeltje zijn we hier nog tegengekomen. Met dit keer als bron een notoir rechts-populist, wat een verrassing toch.

Telkens zijn ze Oost-Indisch doof voor de bepalingen in die teksten die hun beweringen tegenspreken. En zeggen dat de bepalingen die zij citeren als zogezegd "bewijs" reeds lang voorbijgestreefd zijn door het fameuze protocol 13 dat klaar en duidelijk het volgende zegt:
Citaat:
Artikel 1 - Afschaffing van de doodstraf
De doodstraf is afgeschaft. Niemand wordt tot een dergelijke straf veroordeeld of terechtgesteld.

Artikel 2 - Verbod op afwijking
Afwijking van de bepalingen van dit Protocol krachtens artikel 15 van het Verdrag is niet toegestaan.

Artikel 3 - Verbod op voorbehouden
Het maken van enig voorbehoud met betrekking tot de bepalingen van dit Protocol krachtens artikel 57 van het Verdrag is niet toegestaan.
Sorry, maar duidelijker kan écht niet.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 18 maart 2009 om 00:19.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 21:38   #84
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard De staatsschuld stijgt met 800 euro per seconde...

't Ga goed he met Europa als dirigent? 't Gaat al veel beter moet ik zeggen.
Oud 25 maart 2009, 23:47   #85
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Wie wil er nu nog een een eengemaakt Europa?

Politiekers met grootheidswaanzin. Eigenlijk allemaal vredelievende Hitlerretjes waarbij de prioriteiten volledig liggen bij de creatie van veel vet betaalde postjes.

Allee, mij niet verkeert verstaan he, ik ben alles behalve een Hitler fanaat hoor, maar ten tijden van Hitler had een eengemaakt Europa nog zin,...nu al lang niet meer. En bovendien, en dat is wel het meest belangrijke, zou onder Hitler er een europa ontstaan zijn waarbij WEL van dag één alle lidstaten zouden op elkaar zijn worden afgestemd en zou er WEL een gemeenschappelijke voertaal zijn ontstaan.

Nu hebben we een Europa wat niet beter kan vergeleken worden als met een symfonisch orkest waarvan de muzikanten niet bij aanvang eerst hun instrumenten hebben op elkaar afgestemd. Wanneer je daarbij bedenkt dat alle partiture ’s geschreven zijn in een universele taal zou je je moeten voorstellen dat dat niet zo zou zijn.

Stel je voor dat elke partiture in een anderen taal zou geschreven zijn vb. en je smijt die allemaal door elkaar en dan gaat je ze uitdelen aan die muzikanten, dan kan dat orkest zelfs “Klein klein kleutertje” niet meer spelen.

Wel, dat is europa. En ik wil graag zien wie mij dat gaat tegenspreken, want dat zou zoveel betekenen als dat die zou beweren dat dat symfonisch orkest op die manier welke ik hier beschreven heb, WEL deftige muziekstukken zou kunnen brengen. Wie dat dat wil beweren moet erg opletten hoor, want zo iemand steken ze normaal gezien ver weg ergens in een gekkenhuis.
Omdat er geen gemeenschappelijke taal is in europa is de creatie van de unie mislukt? Wel had je het verdrag van Rome gelezen opgesteld in de jaren 60 had je geweten dat het nooit de bedoeling van de Unie is geweest om een gemeenschappelijke taal te creeren.
Voor mij is de EU vooral een economische feit. Door het invoeren van gemeenschappelijke productienormen geldig voor alle lidstaten, heb ik mijn productie voor gans Europa kunnen reduceren tot één productielijn. Dit in tegenstelling tot vroeger toen ik er 4 nodig had voor de uitvoer naar enkel 6 landen.Uitvoeren binnen de unie is ook veel makkelijker geworden omdat het prtectionisme zo goed als verdwenen is. Hierdoor is mijn productie op 15 jaar met 600% gestegen.Alleen daar al is de creatie van een gemeenschappelijke markt meer dan geslaagd.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 00:28   #86
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Omdat er geen gemeenschappelijke taal is in europa is de creatie van de unie mislukt? Wel had je het verdrag van Rome gelezen opgesteld in de jaren 60 had je geweten dat het nooit de bedoeling van de Unie is geweest om een gemeenschappelijke taal te creeren.
Voor mij is de EU vooral een economische feit. Door het invoeren van gemeenschappelijke productienormen geldig voor alle lidstaten, heb ik mijn productie voor gans Europa kunnen reduceren tot één productielijn. Dit in tegenstelling tot vroeger toen ik er 4 nodig had voor de uitvoer naar enkel 6 landen.Uitvoeren binnen de unie is ook veel makkelijker geworden omdat het prtectionisme zo goed als verdwenen is. Hierdoor is mijn productie op 15 jaar met 600% gestegen.Alleen daar al is de creatie van een gemeenschappelijke markt meer dan geslaagd.
En dit is de mening van een producent. Een consument kan hier nog aan toevoegen: dankzij die vereenvoudigde productiewijze is mijn product goedkoper geworden. De Europese burgers hoeven het nergens over eens te zijn, mits ze het maar over één zaak eens zijn: goedkoper is voordeliger.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 10:20   #87
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Niet dat ik je wil bang maken hoor.

Het blad zegt te beschikken over een vertrouwelijke notitie van Eichel waarin die zich beklaagt dat door de komst van de euro Duitsland de mogelijkheid kwijt is om zelf de economie te stimuleren met renteverlagingen.
'
Dit is belachelijk, de rente in Duitsland heeft nog nooit zo laag gestaan als vandaag. Waar beklaagd Eichel zich dan over? Wil hij misschien een negatieve rente? En hij vergeet er fijntjes bij te vertellen dat voor de invoering van de Euro de dure mark een rem op de export was.
Zonder euro zou na de bankencrisis die in vgl. Belgie veel zwaarder heeft getroffen dan de andere EU landen, de BF geen centiem nog waard geweest zijn.
Oud 26 maart 2009, 10:48   #88
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Let op, dan heb ik het nog niet gehad over de kapitaalsvlucht welke europa heeft mogelijk gemaakt met haar aanvaarden van lidstaten zonder dat deze eerst compleet op onze normen afgestemd waren.

Al de industrie, die hier veelal met subsidie tot stand is gekomen en die hier haar biezen gepakt heeft naar andere lidstaten, niet omdat ze geen winsten meer boekten maar omdat ze, door dat de lonen niet aangepast waren aan de onze en er van maatschappelijke zekerheid aldaar quasi geen spraken was.
En zo kan ik nog wel een tijdje door gaan hoor als je wil.

.
1. Europa heft juist regels ingevoerd die de kapitaalsvlucht tegenhouden wil je bedoelen. Vroeger ging ik mijn coupons knippen in Luxemburg of Nederland zodat ik geen voorheffing hoefde te betalen. Dit laatste is vandaag onmogelijk geworden.
2. Waar haal jij de bewering dat zonder Europa het verkasten van bedrijfseenheden naar andere landen niet mogelijk mogelijk zou zijn?
B.t.w. Geef mij eens 3 bedrijven die Vlaanderen hebben verlaten om zich in een andere EU lidstaat te vestigen.

Beste Garry als ik je povere anti -europa argumenten lees, die helemaal niet opwegen tegen de voordelen ervan, is het mij duidelijk dat jij de essentie van deze eenmaking niet kent of snapt. En is het me zeker duidelijk dat jij niets met het bedrijfsleven te maken hebt.
Ik ken geen enkel exportgericht bedrijf dat niet beter is geworden van deze eenmaking.

Laatst gewijzigd door speurneus : 26 maart 2009 om 10:49.
Oud 26 maart 2009, 22:23   #89
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1. Europa heft juist regels ingevoerd die de kapitaalsvlucht tegenhouden wil je bedoelen. Vroeger ging ik mijn coupons knippen in Luxemburg of Nederland zodat ik geen voorheffing hoefde te betalen. Dit laatste is vandaag onmogelijk geworden.
2. Waar haal jij de bewering dat zonder Europa het verkasten van bedrijfseenheden naar andere landen niet mogelijk mogelijk zou zijn?
B.t.w. Geef mij eens 3 bedrijven die Vlaanderen hebben verlaten om zich in een andere EU lidstaat te vestigen.

Beste Garry als ik je povere anti -europa argumenten lees, die helemaal niet opwegen tegen de voordelen ervan, is het mij duidelijk dat jij de essentie van deze eenmaking niet kent of snapt. En is het me zeker duidelijk dat jij niets met het bedrijfsleven te maken hebt.
Ik ken geen enkel exportgericht bedrijf dat niet beter is geworden van deze eenmaking.
Correct, ik had een import bedrijf.

Ik heb het wel niet over dat soort kapitaalsvlucht he slimme. Het gaat hier niet over wat onnozele spaarcentjes he het gaat hier over industrie. En heel zeker heeft europa een vlucht van deze industrie mogelijk gemaakt door het vrije handelsverkeer tussen de lidstaten zonder dat deze op elkaar zijn afgestemd. Geen drie bedrijven maar zowat alle textielbedrijven zijn al het land uit en terug opgestart in lidstaten waar de lonen stukken lager liggen en waar er van sociale wetgeving nauwelijks sprake is. Ge moet al serieus blind zijn om dat niet in te zien.
Oud 26 maart 2009, 22:35   #90
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan is er toch iemand goed mee gevaren. Alleen spijtig dat er maar heel bitter weinig mensen in België wonen die productielijnen hebben.

GM Antwerp bouwt anders ook niet alleen karretjes voor België hoor. Ze bouwen daar, althans vroeger toch, ook wagens voor Engeland (met het stuurtje rechts) en voor Amerika (met lichten aan de zijkant en nog een deel andere verschillen), en dat allemaal op één productielijn.

Ik denk, als je ziet naar Engeland (alles rechts of alles links) dat er ook binnen de Europese lidstaten nog wel een aardig verschil zit her en der.
Oud 26 maart 2009, 23:08   #91
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We hebben het al moeilijk genoeg met onze Vlaamse politiekers te doen doen wat ze beloven van te doen en niet doen. Daarbij genomen België; helemaal een nationale ramp. Moet je daarbovenop nog europa er bij nemen; een catastrofe.

Europa is er niet voor de mensen maar de mensen moeten er zijn voor Europa. Wat een zonnig succesverhaal had moeten worden zal uiteindelijk eindigen in een loodzware depressieve donderwolk met bakken stortregen als resultaat.

Arm Vlaanderen, arm België, arm Europa.

Politiekers zijn opgezwollen kikkers die zich steeds opnieuw willen profileren en daar bij niets of niemand ontzien, die dag en nacht zitten te kwaken, de ene al harder en luidruchtiger dan de andere maar wanneer je de dag daarna op staat en naar de beek gaat kijken waar ze hebben zitten te kwaken is daar juist niets aan verbetert. Hun enige product dat ze leveren is een deel dikkopen die straks in hun voetsporen treden.

En wie heeft daar voor gekozen buiten de grootvaders en de grootmoeders van die dikkoppen? Geen kat. Dus hoe minder van die dikkoppen hoe beter. Dus is het bestand veel beter te beheren wanneer ze in een piep klein vijvertje zitten te kwaken dan in een kilometers lange beek.
Het is een paradox!

You can have it all in belgenland op voorwaarde dat je geen klote verricht....maar dan moet je wel politieker, ambtenaar of dopper zijn.
Oud 26 maart 2009, 23:52   #92
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Ik heb het wel niet over dat soort kapitaalsvlucht he slimme. Het gaat hier niet over wat onnozele spaarcentjes he het gaat hier over industrie. En heel zeker heeft europa een vlucht van deze industrie mogelijk gemaakt door het vrije handelsverkeer tussen de lidstaten zonder dat deze op elkaar zijn afgestemd. Geen drie bedrijven maar zowat alle textielbedrijven zijn al het land uit en terug opgestart in lidstaten waar de lonen stukken lager liggen en waar er van sociale wetgeving nauwelijks sprake is. Ge moet al serieus blind zijn om dat niet in te zien.
Wat heeft in godsnaam de term "vrijhandelsverkeer" met het verkasten van bedrijven te maken? . De textielbedrijven zijn niet verkast naar andere EU lidstaten maar naar goedkoop salarislanden.
Oud 26 maart 2009, 23:57   #93
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik denk, als je ziet naar Engeland (alles rechts of alles links) dat er ook binnen de Europese lidstaten nog wel een aardig verschil zit her en der.
te lachwekkend voor woorden,....doe maar verder met je oerbelachelijk te maken.
Oud 27 maart 2009, 00:08   #94
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft in godsnaam de term "vrijhandelsverkeer" met het verkasten van bedrijven te maken? . De textielbedrijven zijn niet verkast naar andere EU lidstaten maar naar goedkoop salarislanden.
binnen de eu, en dat heeft er alles mee te maken.
Oud 27 maart 2009, 00:32   #95
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
te lachwekkend voor woorden,....doe maar verder met je oerbelachelijk te maken.
Gij denkt dat heel de middenstand hier productielijnen heeft of wat? Last van werkloosheid, ja, dat hebben die. Industrie die is gaan lopen veroorzaakt werkloosheid en werkloosheid veroorzaakt een rem op de consumptie en nu mag jij zoveel zwemmen als een duivel in een wijwatervat als dat je wil maar dat is de realiteit. Industrie die vertrokken is naar andere lidstaten waar noch de loonbarema’s als noch de sociale lasten aangepast zijn aan die van de grote welstellende lidstaten, die zijn oorzaak van werkloosheid.

Dat er geen eenvormige taal is is evengoed een opstakel. Alles staat of valt bij communicatie. Voor ieder vodje papier dat er binnen europa opgesteld wordt heeft men een immense staf aan beëdigde vertalers nodig. Dat is pas te gek voor woorden.

Het grote europa wil ook iets doen en al wat het doet is van ‘k wil en ‘k kan niet. Dat is pas voor mee te lachen. Overal ter wereld valt volop al die kunstmatige samenraapsels uit elkaar en uitgerekend in dat zelfde tijdperk gaan de clowns hier een continent aaneen plakken dat door de geschiedenis heen niet anders dan een hoop vijandelijkheden onder elkaar geweest zijn, die waneer ze goedweg 60km afstand aflegen, ze elkander niet eens meer verstaan. Als dat niet om mee te lachen is.

De mislukte Romeinse keizers van europa hier, die der goed hun zakken aan vullen, die lachen hun een breuk met dat soort sympathisanten zoals gij.

Laatst gewijzigd door Garry : 27 maart 2009 om 00:34.
Oud 27 maart 2009, 00:48   #96
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat wil je dan? Protectionisme?
Oud 27 maart 2009, 01:18   #97
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat wil je dan? Protectionisme?
Zoals ik al eerder gezegd heb. Er is geen enkel orkest dat zelfs maar klein klein kleuterke kan spelen wanneer men niet vooraf de instrumenten op elkaar afgestemd heeft. Ook Europa kan dat niet. Lidstaten doen toetreden die in een andere sleutel spelen is een flater van jewelste.
Oud 27 maart 2009, 09:08   #98
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik al eerder gezegd heb. Er is geen enkel orkest dat zelfs maar klein klein kleuterke kan spelen wanneer men niet vooraf de instrumenten op elkaar afgestemd heeft. Ook Europa kan dat niet. Lidstaten doen toetreden die in een andere sleutel spelen is een flater van jewelste.
Dat is een opmerking �* la het orakel van Delphi. Je kan er alle kanten mee op.

Overigens bestaat in de EU een heel bataljon aan organen die voor afstemming zorgen, waarvan de voornaamste de Europese Commissie, de Raad van Ministers, de Europese Raad en het Europees Parlement zijn. Toetreding kan alleen plaatsvinden nadat aan de Kopenhagen criteria is voldaan, wat onder andere inhoudt dat het acquis communautaire is geïmplementeerd.
Oud 27 maart 2009, 16:01   #99
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is een opmerking �* la het orakel van Delphi. Je kan er alle kanten mee op.

Overigens bestaat in de EU een heel bataljon aan organen die voor afstemming zorgen, waarvan de voornaamste de Europese Commissie, de Raad van Ministers, de Europese Raad en het Europees Parlement zijn. Toetreding kan alleen plaatsvinden nadat aan de Kopenhagen criteria is voldaan, wat onder andere inhoudt dat het acquis communautaire is geïmplementeerd.
Ik geef daar maar één antwoord op. Wil jij soms het tegendeel beweren? Wil jij hier beweren dat eender welk orkest, je mag het zelf kiezen, onder die omstandigheden WEL deftige muziek kan voort brengen.

Let op he, want er zal wel nog ergens een plaatsje vrij zijn in de een of andere
psychiatrische instelling hoor.
Oud 27 maart 2009, 22:22   #100
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat mag jong, al goed dat er mensen zijn die van een ander gedacht zijn, anders konden wij hier niet discusieren.

Maar in een tijd dat alles wat ooit kunstmatig werd samengevoegd uit elkaar donderd is dit mijn mening.

De lidstaten van Europa zijn nooit op elkaar afgestemd geweest en voor het overige zitten ze met een gigantisch taalprobleem, eentje dat 10 keer groter is dan dat van België wat om de zelfde rede uit elkaar valt.

Alles staat of valt bij communicatie. Zie Spanje vb., idem als België. Overal ter wereld kijken ze met argusogen naar hoe het hier gaat verlopen. De dag dat de scheiding van België een fijt wordt zullen en nog hopen gaan volgen, neem dat maar voor waarheid. Zelfs dat jaren oude sterke USSR waar wel een gemeenschappelijke voertaal bestond is uit een gespat. Europa maakt niet de minste kans. Binnen een miljoen jaar zal er hier nog geen europees gemeenschappelijke voertaal bestaan. Conflicten stapelen zich op zoals ze in België al meer dan 170 jaar zich opstapelen. Maatregelen die zouden moeten kunnen genomen worden worden vervangen van hafbakke compromissen met als gevolg dat het voeren van een deftig besturen onmogelijk wordt.
hier ben ik het compleet mee eens. maar buiten het feit van communicatie heb je nog steeds de grote geschiedenislast die je moet meedragen.
Nog steeds willen frankrijk, duitsland en engeland hun verloren glorie terugbrengen door hun stempel te drukken in het europees parlement.
Dan heb je nog de talrijke oude vetes en trots en arrogantie die welliswaar door de welvaart in het westen onder het stof zijn beland maar die elk moment als een vulkaan kunnen uitspatten indien het economisch minder gaat.

Net zoals België nooit efficiënt zal werken zo zal europa nooit goed kunnen werken. elke lidstaat zal zijn eigenbelang altijd voorop blijven stellen en geen enkele lidstaat zal zich echt het gevoel krijgen dat het 1 geheel is maar eerder een klas vol kinderen waar de leraar nergens te bespeuren is.
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be