![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ik zie Mathilde het liefst in kleding van.. | |||
Modehuis NATAN |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
Armani |
![]() ![]() ![]() |
3 | 14,29% |
Diana von Fürstenberg |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
Anders |
![]() ![]() ![]() |
16 | 76,19% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Mathilde is best charmant. Charmanter dan de dictatorsdochter in mijn bescheiden opinie.
![]() En een "moderne slimme vrouw met sexappeal", bah. Zo heb je er dertien in een dozijn. De straten lopen vol met dergelijke lege dozen. Neen, sereen, charmant en moederlijk, dat staat een prinses beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een moeder kan ook sex appeal hebben.
Die koningshuisfetishisten zitten nog steeds in die oude tweespalt tussen Moeder-Heilige Maagd en Hoer-Slet-Slechte Vrouw. Het is gewoon een beetje ouderwetsch ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Mathilde heeft best wel heel wat sex appeal, zonder er te koop mee te moeten lopen. Filip mag zichzelf gelukkig prijzen.
Dat is wat anders dan Maxima of Freya. De rest zit in uw eigen hoofd. Niets is wat het lijkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb wel wat te doen met Mathilde. Als je IQ 8 keer zo hoog is als dat van je echtgenoot, dan moet je gezin toch niet bepaald een intellectueel uitdagende omgeving zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Tja, erg eigenlijk; ze was een goede schaakster, maar ze speelt nu nog alleen kaart: broek af! (het simpelste spel) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tiens, ik had toch verwacht dat ze wel wat meer dan zestien zou scoren, maar ook dat valt tegen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Lelijke doos
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() die Maxima komt over als een ordinair breehzasletje dat opgedirkt wordt
Mathilde heeft klasse uit zichzelf |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De mooiste kleren zijn de kleren waar je zelf voor gewerkt hebt.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het woord "klasse" zal ik dus nooit begrijpen eh
![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Partijlid
Locatie: Fleuris-sur-Gemappes-En-Bidonville-Misère (Vuilvoorde/Vilmorte)
|
![]() Ik wil Mathilde in ne jutten zak zien onkruid wieden op de grote markt, terwijl het plebs eurocentjes in haar gleuf probeert te mikken.
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() Ik ben blij dat ik er niet als enige zo over denk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() zo misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Omdat je het niet wilt begrijpen.
![]() |
#99 |
|
![]() Dit kun je aan het kledij niet opmerken, dus je repliek gelijkt op niets.
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klasse is iets anders dan stijl natuurlijk. Matil straalt misschien wel klasse uit, maar ze heeft geen stijl. Dronkie straalt misschien geen klasse uit, maar hij heeft wel stijl.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 28 maart 2009 om 19:47. |
![]() |
![]() |