![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Roots? Vond ik nochtans niet slecht, maar ik ben meer een fan van Beneath the remains en (vooral) Arise. Laatst gewijzigd door Djiezes : 1 april 2009 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn voorkeur gaat trouwens naar Schizophrenia
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 1 april 2009 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
roots heb ik nooit kunnen apprecieren, zelfs niet op latere leeftijd...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() hmm, tijd om die cd's terug op te diepen. Mijn vrouw gaat een attack krijgen
![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Reign in blood staat op een mooie derde plaats
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2. vergeten we vooral niet Sacred Reich, Testament, Exodus, Death Angel, Destruction, Kreator, Sodom, Mortal Sin, Warbringer, Dark Angel, Overkill, Dekapitator, ... en vele, vele anderen
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() ... Megadeth, Anthrax, Annihilator, ...
maar geen van allen in de top 3 ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik nu Disgorge vergeten?
![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad
En ik ben Hemdale vergeten
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb 'Reign In Blood' eigenlijk altijd wat overrated gevonden. Uitstekende schijf, daar niet van, maar ik heb die algehele hype die in de metalwereld rond die plaat hangt nooit echt helemaal begrepen. Het was destijds in 1986 uiteraard een statement qua snelheid, agressie en controverse (alleen al voor het nummer 'Angel Of Death' natuurlijk), evenals de productie van Rick Rubin die in die tijd ongehoord was voor een thrashband. Maar persoonlijk heb ik altijd de diepgang en de iets langere en beter uitgewerkte nummers van een plaat als 'Season In The Abyss' verkozen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deicide - Bible Basher
Lekker strak ![]() Soms toch
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() the business : the real enemy
en het beste nummer ter wereld en van alle tijden !!!! : the oppressed : work together |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, The Beatles
2. Pet Sounds, The Beach Boys 3. Revolver, The Beatles Beste album ooit! 4. Highway 61 Revisited, Bob Dylan 5. Rubber Soul, The Beatles 6. What's Going On, Marvin Gaye 7. Exile on Main Street, The Rolling Stones (NON) 8. London Calling, The Clash 9. Blonde on Blonde, Bob Dylan 10. The Beatles ("The White Album"), The Beatles Ja 11. The Sun Sessions, Elvis Presley 12. Kind of Blue, Miles Davis 13. Velvet Underground and Nico, The Velvet UndergroundJa 14. Abbey Road, The Beatles Gaat 15. Are You Experienced?, The Jimi Hendrix Experience 16. Blood on the Tracks, Bob Dylan 17. Nevermind, NirvanaNON 18. Born to Run, Bruce SpringsteenNON 19. Astral Weeks, Van MorrisonNON 20. Thriller, Michael Jacksonverbieden die zooi Verder: The Who, The Kinks, Small faces, Love, Nivana (UK), etc, etc. http://www.youtube.com/watch?v=eBPD0h_j0rk
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 1 april 2009 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() effe aanvullen want ik was erin geslaagd Gorefest over het hoofd te zien
Het beste wat ooit uit Goes kwam. Met op gitaar de heerlijk genaamde Boudewijn Vincent Bonebakker ![]() En als we dan toch in Holland zitten, mag Peace Love & Pitbulls' Dog Church er ook nog bij Laatst gewijzigd door Jedd : 1 april 2009 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dubbel
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 2 april 2009 om 07:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat Pantera betreft, Vulgar Display of Power en Cowboys from Hell zijn imho dan ook het beste wat die groep te bieden had/heeft.
![]() |