![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar daar horen we die zgn. verdedigers van vrouwenrechten op politics.be niet over. Want vrouwenrechten en emancipatie interesseren hen alleen maar als ze daarmee moslims kunnen bashen. Haal eerst die balk uit ons eigen oog.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ja? is dit zo onlogisch dan? in heel europa gaat men op dezelfde manier om met de problematiek van de moslimverrijkers. Dus als men denkt in noorwegen het warme water te hebben uitgevonden om de teller van de tikkende bom effe trager te laten gaan, zou men dat hier, binnen afzienbare tijd ook wel eens een goed idee kunnen gaan vinden. In nederland denkt men er ook al aan. politiemensen die openlijk religieuzesymbolen dragen -dan nog van de meest onverdraagzame godsdienst ever- noem ik dan een semi-religieuze politie, want in mijn ogen zal het één metertijd het gevolg worden van het andere. en dan zijn we al helemaal niet meer verwijderd van het opknopen van homo's. want dat gebeurt namelijk overal waar ze een religieuze politie hebben. Niet logisch in uw ogen? never mind, de tijd zal t uitmaken of het leven en de loop der dingen zich aan een logica houden. enkel spijtig dat het dan misschien te laat zal zijn en we met een burgeroorlog en moslimenclaves zullen zitten.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 14 april 2009 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
maar knopen de joden ze nog effectief op of niet? neen, de joden zijn, samen met ons, dat stadium voorbij.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
dat ik wegens het beperkt aantal karakters in de titel europa heb willen afkorten komt in u niet op. Of bent u gewoon van slechte wil omdat het onderwerp niet in uw politiek correcte kraam past?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens de formele wetten van de logica is dat fout ja. Maar u houdt er natuurlijk een alternatieve logica op na.
Citaat:
Overigens vind ik (behalve dat de NATO moet afgeschafd worden) dat uw woordkeuze niet bepaald getuigt van een vergaande intelligentie of nuanceringsvermogen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij probeert er zich nog uit te praten, ook! Man, man, man....
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou wat Typo zegt gelogen zijn? Komt het beter uit de persoon verdacht te maken, dus ook wat hij zegt of juist niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
vind 1 post van mij waarin ik het heb over "de europese unie" en u krijgt alle gelijk. ![]() ik heb het steeds en altijd over (west of oost) europa, tout court.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 14 april 2009 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ja, daar wordt ik bang van. als vrijdenkend mens boezemt mij dat angst in. het is verbazingwekkend dat een belezen persoon zoals u, in tegenstelling tot mij -lompe clown- hier geen graten in ziet. en nog effe dit -waar nog niks reactie op kwam- ; het is tekenend voor de moslimgemeenschap in europa dat men "moslim-agenten" moet aanstellen om de rust een beetje te bewaren en ze een beetje te laten luisteren. Want naar 'onze' mensen luisteren ze duidelijk niet.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 14 april 2009 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
teveel vrije tijd en effe wat 'stupiditeiten' lezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() [quote=TypO;4061055]ja ik ben bang. als ik zie hoe men hier kerstbomen uit het justitiepaleis weert, wegens partijdig tov moslims en tegelijkertijd moslimas in de politie -ok in noorwegen, straks hier) de hoofddoek wil toestaan...
ja, daar wordt ik bang van. als vrijdenkend mens boezemt mij dat angst in. het is verbazingwekkend dat een belezen persoon zoals u, in tegenstelling tot mij -lompe clown- hier geen graten in ziet. en nog effe dit -waar nog niks reactie op kwam- ; het is tekenend voor de moslimgemeenschap in europa dat men "moslim-agenten" moet aanstellen om de rust een beetje te bewaren en ze een beetje te laten luisteren. Want naar 'onze' mensen luisteren ze duidelijk niet.[/QUOTE] En laat die mensen wapens en macht geven nu net het allerlaatste is wat de overheid zou moeten doen...Dom, dommer, domst... |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier al uitgelegd, dat sluit aan bij de Angelsaksische visie. Op termijn hebben misschien de Fransen gelijk met hun laïcité. Dat zou kunnen. Als dat blijkt, dan zal ik van mening veranderen. Ik ben niet overtuigd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik heb het eveneens moeilijk met de financiering van de katholieke godsdienst, kerken pastoors en priesters van mijn belastinggeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
volledig met u eens. behalve over dat men hoofdoeken gaat toestaan om die vrouwen zogenaamd aan een job te helpen. da's volgens mij gewoon een drogreden om wat meer islam te implementeren in onze maatschappij. net zoals het toekennen van speciale openingsuren in het zwembad voor moslimvrouwen. idd, zonder zouden ze niet kunnen zwemmen... maar moeten we daarom -om iemands godsdienstwaan- een apartheid creeeren? "ever" was spreekwoordelijk, ik moet van geen enkele godsdienst weten en ben me terdege bewust van al de vetzakkerij die ze hebben uitgestoken. Hebben. Want in tegenstelling mbt de islamaanhangers zal u heden niet zoveel wreedheden in naam van het christendom uitgevoerd aantreffen. van moslimgeweld staat het internet bol. en asielzoekers die zichzelf uithongeren, da's een probleem dat men zich hier zelf aandoet, als men die mensen hun procedures wat sneller zou doorlopen en ze daarna radicaal en onmiddellijk zou uitwijzen, 't zou niet gebeuren.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 15 april 2009 om 06:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() och gut ja! Noorwegen ligt in Azie zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja, de islam is vandaag de meest dynamische en virulente godsdienst. Daar zijn reden voor. Bijvoorbeeld de oorlogen in Palestina, Iran en Afghanistan. De dreigementen tegen Iran en Soedan, het kolonialisme. Islam is ook veruit de grootste godsdienst: het aantal gevaarlijke mafkezen is er derhalve ook groter.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De islam is voor u een groot probleem omdat u zich er blind op staart. Er sterven natuurlijk meer mensen in verkeersongelukken, door perfect geneesbare ziektes, door perfect oplosbare ontbering en door imperialistische oorlogen dan door terrorisme of door islamitische daden. Als we het in absolute cijfers bekijken, is natuurlijk niet de islam het grootste probleem. Er staat ons overigens nogal wat te wachten: de gevolgen van de kredietcrisis, de opwarming van het klimaat, de nucleaire wedloop, de voedselcrisis om er maar een paar te noemen. Voor geen enkele van de écht grote problemen zijn moslims verantwoordelijk en geen enkel van de échte problemen hebben te maken met die godsdienst.
![]() |
![]() |