Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 april 2009, 20:42   #81
Paracelsus
Minister

Paracelsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Ne maat van mij had aan zijn wagen een remorque hangen (5 meter+)met een zweefvliegtuig in, op weg naar Frankrijk om in de bergen te gaan vliegen.
Onderweg moeten stoppen, controle.
flik: Maggikupapiere?
mijne maat: "Momentje....astemblief mijnheer" (papieren van de auto, de aanhanger, het vliegtuig...een klein stapeltje)
na enkele minuten
flik: "hier edde ze weer," (loopt rond de auto en remorque) "uw banden zijn ook niet meer van de beste." (loopt veder rond)
Maat : wilde ondertussen eens naar mijn olie kijken ook?

Lap Gerard, smaad aan de flikken...
Als jonge gast naar de Pyreneeën gereisd, toen ik terug wou was ik al volledig platzak.

In Dax van de TGV gehaald omdat ik zwart aan het rijden was, na eerst wat gezever deelden ze me mee dat ik daar moet afstappen en die nachttrein naar Parijs moest nemen, omdat daar zeker geen controle op zou zijn.

Al goed en wel, 's ochtends kom ik zonder probleem in Parijs terecht. I.p.v. over te stappen op de trein naar Tournai (Fr), besluit ik nog een ochtendje in Parijs rond te lopen, om daarna mijn trein richting België te nemen.

Vanzelfsprekend was ik na korte tijd al gepakt door de conducteur. Dat was nog de goeie ouwe tijd toen die boetes niet overdraagbaar waren naar het buitenland.

Ik geef mijn paspoort af, ondanks mijn opgediste verhaaltjes was de conducteur onvermurwbaar en schreef hij koel zijn boete uit, waarbij hij me meedeelde dat ik die in Parijs in het station moest komen betalen.

Toen hij me dat papiertje gaf, knipoogde hij naar me en gaf me nog mee: "bon voyage Monsieur". Op het papiertje was het vakje "te betalen tegen [datum]" niet ingevuld.

Nooit meer iets van gehoord. Vive la France!

Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be