![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In Dax van de TGV gehaald omdat ik zwart aan het rijden was, na eerst wat gezever deelden ze me mee dat ik daar moet afstappen en die nachttrein naar Parijs moest nemen, omdat daar zeker geen controle op zou zijn. Al goed en wel, 's ochtends kom ik zonder probleem in Parijs terecht. I.p.v. over te stappen op de trein naar Tournai (Fr), besluit ik nog een ochtendje in Parijs rond te lopen, om daarna mijn trein richting België te nemen. Vanzelfsprekend was ik na korte tijd al gepakt door de conducteur. Dat was nog de goeie ouwe tijd toen die boetes niet overdraagbaar waren naar het buitenland. Ik geef mijn paspoort af, ondanks mijn opgediste verhaaltjes was de conducteur onvermurwbaar en schreef hij koel zijn boete uit, waarbij hij me meedeelde dat ik die in Parijs in het station moest komen betalen. Toen hij me dat papiertje gaf, knipoogde hij naar me en gaf me nog mee: "bon voyage Monsieur". Op het papiertje was het vakje "te betalen tegen [datum]" niet ingevuld. Nooit meer iets van gehoord. Vive la France! ![]() |
|
![]() |
![]() |