![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man is een 'ras'echte westvlaming, niks 'kleurling'. Hij woont nu niet meer in België, maar als hij er op bezoek gaat begint het getreiter al vanop de luchthaven. Moet hij misschien maar zijn snor afscheren dan om zich aan te passen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
kan u lezen? doe het dan eens goed aub. nergens schrijf ik dat uw vriend een kleurling is of geen vlaming. ik haalde een vergelijk met witte honden aan.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die man deed wel iets fout; je gaat zomaar niet bij een volslagen onbekende zonder boe of ba van heel dichtbij zijn camera of whatever bewonderen! En dit, wetende wat er de laatste jaren zoal gebeurd is met dat soort "interesses". Ik denk hierbij aan het bepaalde type dat je niet eens mag aankijken op straat of ze komen je al vragen of er iets scheelt met een air van "je krijgt hier seffens op je bakkes!" Maar dat is ongeveer ok waarschijnlijk. Dit exorbitante geweld? Je meent het niet... Het werd hier al in postings vermeld, maar jij weet enkel af van wat in je kraam past! Exorbitant geweld dat is een verrijker of een autochtoon die een mes tussen je ribben steekt om iet te gappen, of "groepjes" die met meerderen een enkeling gaan afrossen en halfdood stampen zoals door een bepaalde gekende heldensoort wel meer gebeurt, nietwaar. Maar daar heb je het niet over... Een lap tegen je kop omdat je eigenlijk onbeschoft bent is geen exorbitant geweld. Het gespuisgehalte bij bepaalde "bevolkingsgroepen" is inderdaad veel te hoog en die mogen zonder pardon en tirelantijntjes het land uitgestampt worden, dat wel ja. Je moet daarvoor geen vb-er, racist of whatever zijn. Je moet wel een blinde doofstomme multiculpromotor zijn om het niet te begrijpen, dat wel.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Da zo'n dom filmpke zoveel aandacht kan krijgen!
Lacht ermee en move on he ![]()
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de kruisvaarders toen hebben gedaan heeft niets met de hele zaak te maken nu in 2009. Tenzij je wil bewijzen dat onze verrijkers nog in de middeleeuwen leven, en daar kan ik je geen ongelijk geven.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het om gaat is dit: jouw olijke dikkerd is een pooier, een van de verachtelijkste soorten mensen, en niet de Duitse nationalist die je er probeert van te maken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() IK maak er niets van, ik ken die vent niet. Mischien is het een brave kerel, mischien een monster , ik weet dat niet. Ik oordeel enkel over deze éne oorvijg , uitgedeeld aan een antipatiek, opdringerig ventje = goed gedaan .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Belachelijk toch? Conclusie: dit was idd exorbitant geweld, aangezien het slachtoffer totaal niets verkeerd heeft gedaan. U bent degene die blind is, blind van haat jegens alles wat anders is dan uw bekrompen gedachtegoed! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() t'Was niet eens een vuistslag, juist een muilpeer ! Daar zal dat misbaksel niet van kapotgaan, onkruid vergaat niet ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier toch niet om het feit of die Duitser een pooier is of een gewone burger! Het gaat erom dat je zomaar niet, allochtoon of autochtoon, op iemand toeloopt die je niet kent om zijn camera eens te bekijken! Gewoon not done, onbeschoft! Een hele herrie verkopen omdat hij een lap tegen zijn hoofd heeft gekregen: toch duizend keer minder erg dan een mes tussen zijn ribben en zijn camera kwijt. Sommigen hier zouden daar veel minder drukte om gemaakt hebben, tenzij om hun beklag te doen over het feit dat er vermeld werd dat het om een allochtoon ging, niet "relevant" zoals ze zeggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De islamaanhangers echter staan klaar om mensen als vee (bepaalde Afrikaanse streken) te vermoorden om hun zin door te drijven en een ander hun wil op te leggen! Kijk maar naar streken waar ze ook nu nog de mensen vermoorden in naam van hun "geloof"... Laatst gewijzigd door andev : 30 april 2009 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Besluit: exorbitant geweld, aangezien dat geweld totaal overbodig was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een peer op zijn mulle serves him right
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een peer op zijn mulle serves him right
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=br_70...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=m1IJ_...eature=related U haalt aan dat Mohammed 1500 jaar geleden 600 mensen zou hebben vermoord. Wat heeft die gebeurtenis te maken met het heden? Idd, evenveel als de kruistochten 1000 jaar geleden! Er is dus niets 'compleet van de pot gerukt'. U bent degene die hier bij het minste staat te steigeren... . "Je Mohammed wil je echter nu, in 2009, rond onze nek hangen als gezaghebbende figuur die het recht heeft om ons te zeggen, nu in 2009, wat we te doen en te laten hebben! En je begrijpt niet dat we dat kompleet onnozel en onaanvaardbaar vinden?" Ten eerst is het niet 'mijn' Mohammed, aangezien ik geen moslim ben. Ten tweede heb ik echt niet het gevoel dat die Mohammed mij zegt wat ik moet doen en laten. Ik vind het dus idd onozel en idioot dat bepaalde mensen denken van wel. |
|
![]() |
![]() |