![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sterk, qua argumentatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() filo eet liever halalfrietjes uit de diepvries bij de turk!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 april 2009 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 19 april 2009 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want in die van ons nemen ze geen 500 euro briefkes aan ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jaloers op een criminele boyfriend die moslim is. Dat kan alleen van een islamvrouwmens komen. Ik heb gelijk he. Zielig en bijzonder racistisch. Zo zijn de doorsnee moslims racistisch tot in mekka en terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens woon ik zelf in een blok met een redelijk aantal allochtonen. Ik ben hier nog steeds niet buitengepest. De ene case is de andere niet, blijkbaar... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, je moet dat meisje niet zo ernstig nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar een crimineeltje met een briefje van 500 euro vind je wel sexy? Waar zit het omkeerpunt? bij de aankoop van de revolver? of bij zijn eerste dodelijke schot?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anyway, den Tir doet het dus nog steeds goed? Leuk om te horen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil altijd met om het even wie een promenade door de allochtonenverpeste buurten van Antwerpen doen. De komst van het Wijnegem shopping Centre en ook destijds het sluiten van de Heylen concern cinema's hebben inderdaad voor een bepaalde periode voor leegloop
en verloedering gezorgd op oa. Turnhoutsebaan, Herentalsebaan, Dambrugge +Offerandestraat enz.. Daar lopen inderdaad veel "allochtonen" rond. Op het verjaardagsfeestje van mijn kleindochter van chinese afkomst wist haar "andere" grootmoeder nog te melden dat ze op zoek naar een straat in de buurt van de Carnotstraat aan niet minder dan 8 mensen de weg vroeg : allen waren nederlandsonkundige of gebrekkig nederlands pratende allochtonen die haar de weg niet konden aanwijzen... Maar : ik ga zelf vrij regelmatig "winkeltjes kijken" & af en toe schaf ik me een indiase bollywoodfilm aan of koop me een tagine kookpot (dikwijls als geschenk voor de eeen of andere kookfreak). Onlangs kocht ik nog een rolbare koffer voor mijn aanstaande vakantiereis. Een voordeel van deze buurten is o.a. dat men er minder criminele allochtonen zal vinden - die gaan op rooftocht in meer "blanke" buurten (..) De "brugtaal" tussen allochtonen van diverse afkomst is overigens.. Nederlands, er is dus zeker hioop dat men eerstdaags de weg er terug in het Nederlands zal kunnen vragen.
![]() |
#96 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je bent zo eentje dat graag kletsen krijgt ? Citaat:
Let wel op. Die nemen OOK geen 500 Euro briefjes aan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn 1,7 miljard Moslims op de wereld, waarvan dus ca. 850 miljoen moslima's
als die allemaal graag kletsen krijgen, geloof ik dat er iets fouts gebeurde tijdens de evolutie van de homo australeopicus tot homo sapiens. Ik zou het vlaams nationalistische partijembleem zo niet met xenofobe prietpraat bevuilen, dat is slecht voor het kiesresultaat van die partij.
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Wat bedoel je daarmee? Ik heb gewoon graag dat een man z'n geld aan mij uitgeeft en niet gierig is, da's al.
Kijk, ik snap niet waar ge zo moeilijk over moet doen. Die kerel had een pakje briefkes vast: paars en groen. Het zou kunnen dat hij met de groene heeft betaald maar het is gewoon het gebaar dat telt. Snappie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een PAK briefkes zelf! dat is al geen crimineeltje meer, dat is al een grote drugsdealer dan. ho hoe sexy!
![]() |
![]() |