![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch raar dan dat in Dubai, V.A.E., S-Arabia, Oman, Kuweit e.d. naast de islam ook alle andere godsdienst mogen beleidt worden. Er staan zelfs kerke, Oosterse tempels enz... . Informeer u eens wat beter i.p.v. onzin te spuwen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Het beetje dat ik weet is dat als je uit het vliegtuig komt in Arabië dat dan Bijbels geconfisceerd worden. En die kerken in Dubai zijn alleen toegankelijk voor buitenlanders, niet voor de bewoners zelf. Hun is toegang verboden. Bijvoorbeeld Citaat:
Verder verkeer ik in de mening dat het Pact van Omar nog altijd de blauwdruk is voor de verhouding van de Mohammedanen tot de anderssoortige gelovigen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Pact_van_Omar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga hier gewoon voort op wat globalmedia zegt. Citaat:
Een van de feiten waarvoor de vzw's van het VB een veroordeling opliepen was omdat ze, volgens de rechter dan toch, te veel de besnijdenis van allochtone kinderen in de media brachten. Dus dit was nog geen oproep tot geweld of haat, enkel een vastelling en toch liepen ze daar een veroordeling voor op. Maar de koran die vol staat met oproepen tot haat en geweld - wettelijk strafbaar- laten ze ongemoeid. Ik pleit dus helemaal niet tot censuur, ik stel enkel vast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk ben jij wel een liefje hé, kallikles ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 5 mei 2009 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2) Het pact van Oman wordt heus niet in alle moslimslanden letterlijk gevolgd of serieus genomen. In Dubai bv. heerst een zeer gematigde islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is enige tijd geleden ook een priester geweest die de holocaust in twijfel trok. Is daarom de hele Christelijke gemeenschap revisionistisch? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]Bij mijn weten riep die priester niet op tot geweld of haat zoals bepaalde immans wél doen.
Laatst gewijzigd door daiwa : 5 mei 2009 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=daiwa;4090782]
Citaat:
Sorry, maar ik zie hier geen verschil tss hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik weet niet of dat allemaal zo belangrijk is. Veel gevaarlijker lijkt mij de vaststelling dat in haast alle landen waar islam de overwegende religie is, het grootste deel van de bevolking een grauw, arm en uitzichtsloos bestaan leidt, terwijl er een bovenkaste is die zich van de islam bedient om elke vorm van individuele expressie in litteratuur, kunst, film ed te 'kanaliseren' en waar het kan te onderdrukken. Er wordt dan een soort amalgaam gemaakt van nationalisme en religie waarmee interne spanningen naar buiten toe gekanaliseerd worden. Het zoeken naar een kernwapen in Iran past daar perfekt in. 'Democratie' is te vinden in een geridiculiseerde versie, waarbij de 'grondwet' in eerste instantie dient om rechten te beperken in plaats van het individu te beschermen. En de wandeling van de Turkse president in Limburg is niet zover verwijderd van de Sudetenkwestie als je flexibel genoeg denkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De holocaust ontkennen is inderdaad strafbaar, maar ook het oproepen tot geweld en haat tegen ongelovigen - niet moslims - zoals de koran doet is eveneens strafbaar. Het ene vervolgen ze en het andere laten ze ongemoeid, zie je het verschil? Laatst gewijzigd door daiwa : 6 mei 2009 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Weiße Rose;4091414]
Citaat:
Verkondigen dat men vrouwen mag verkrachten, mensen mag doden, mensen toegang tot onderwijs ontzeggen, mensen mag verminken, mensen mag gebruiken als slaven, mensen mag bestelen, enz... omdat ze een ander geloof hebben, zijn misdaden tegen de mensheid en tegen de juridische wetten in de meeste landen. Enkel in de moslimlanden is het zelfs verboden aan vrouwen om met een auto te rijden, moeten vrouwen minstens 4 getuigen hebben van het mannelijke geslacht om een verkrachting te mogen aangeven en lopen dan nog de kans om zelfs gestenigd te worden wegens overspel. De verschillen tussen beide misdaden zijn dus enorm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als niet moslim kom je mekka niet in en dat ligt in S.Arabië
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |