![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"mem" ook. Die woorden zijn nu wel redelijk uit de mode, maar de omschrijving 'kleuterwoord' is helemaal niet akkuraat. Waarmee wij wel hoopten dat jij met je komst hier op het forum, de gemiddelde akkuraatheid op een hoger peil zoudt brengen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Burger
|
![]() Citaat:
“Jullie zijn verstoten door God. En daarom is het niet meer dan rechtvaardig dat jullie het licht Gods moeten missen. Het is rechtvaardig dat jullie behandeld worden als de ontaarde beesten die jullie zijn. Want jullie moeten boete doen voor jullie aardse gruweldaden, alvorens kennis te maken met de eeuwige pijn van het berouw, onder de plengen van alle tranen van de hel.” – Dokter Johansson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
shit. ik had net de "zoek" op uw posts gebruikt om het algemene peil hier te kennen. damn. en dat niveau dat ik hier "zoudt brengen" -nu, ik ben nu ook geen kenner- maar 'zoudt' ?
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 24 mei 2009 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En waarschijnlijk heeft ze nog kleine tetjes ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lelijk is ze nu ook weer niet. Je gaat me niet wijsmaken dat je met haar niet genoegen zou nemen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() En ik die dacht dat een levensvorm als bijvoorbeeld Ignace Crombé een jammerlijke uitzondering is…
Ik kreeg ooit van De Schoofzak het verwijt dat ik niet weet wat er zich afspeelt en wat het taalgebruik is in de Vlaamse stamkroegen, en ik gaf toen, net als nu, zeer graag toe dat ik inderdaad het groot genoegen heb van dat niet te weten. Ik heb daaromtrent evenwel al één en ander bijgeleerd op dit forum, al weet ik wel zeker dat dit nu niet bepaald hetgeen is wat ik wou bijleren. Maar goed mannen, als u het dan toch niet kunt laten van er hier, zelfs in de ernstiger regionen van het forum, een soortement miss-verkiezing met bijpassende keuring op tettengehalte en dies meer van te maken, wil dan toch minstens getuigen van een ietwat smaak, astemblief. Is er nu werkelijk niets aantrekkelijkers te vinden in politiek Vlaanderen dan wat u ons tot nu toe voorschotelt ? Hebben jullie daar dan echt geen plaatselijke Rachida Dati of Carla Bruni of zo ? Kennelijk is het zelfs op dat vlak huilen met de pet op in jullie politieke warboel. Laatst gewijzigd door Hallebarde : 25 mei 2009 om 02:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 27 mei 2009 om 07:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Staatssecretaris
|
![]() in navolging geef mijn portie maar aan de hond alhoewel ik dan nog last krijg met GAIA
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Vreemdeling
|