![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft dat eigenlijk belang in K&K? Het is weliswaar heel mooi geschreven. En een deel van de nostalgie (maar dan niet alles, meneer doctoor en meneer pastoor) zal wel gedeeld worden door sommige mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis mijn familie ook. Niet gestorven maar ver weg. En vlaanderen of België heb ik eigenlijk nooit goed gekend zelfs toen ik er nog woonde. Mijn kinderen hebben een nog groter identiteitsprobleem. Ze hebben cultuur maar geen natiegevoel.
En ja, er is veel goeds verloren gegaan, maar ik geloof dat er ook veel goeds groeit, niet altijd in de vorm waarop we verwachten. We kunnen eigenlijk niet anders dan geloven in de jeugd. Zonder ons geloof in hen hebben zij het ook moeilijker in zichzelf te geloven. Zonder dat vertrouwen dat wij hen kunnen geven is een ondergang van dat wat ons dierbaar is eminenter. Het is liefde dat de dingen doet overleven. Die foto...een klaproos...lange tijd niet meer gezien. Ik vraag me af of mijn kinderen dat woord kennen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 mei 2009 om 19:10. |
![]() |
![]() |